mijn vorige kat kreeg goedkoop kutvoer en d'r stront stonk niet en ze werd 18quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze waren het niet gewend maar heb liever niet dat mn huis naar stinkstront ruikt
is vast geen naaktkat met een versnelde metabolismequote:Op woensdag 27 maart 2019 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn vorige kat kreeg goedkoop kutvoer en d'r stront stonk niet en ze werd 18
nee ik ga geen geld uitgeven aan demonenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is vast geen naaktkat met een versnelde metabolisme
Anders was ze 34 gewordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn vorige kat kreeg goedkoop kutvoer en d'r stront stonk niet en ze werd 18
Ja okéquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ja wel 55 kg maar anders is het nóg duurder
Echt he, hoe denk je dat de oude Egyptenaren aan hun einde zijn gekomenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ga geen geld uitgeven aan demonen
Momenteel krijgen ze Purina One Adult Zalm omdat ze verder niks anders eten. Maar je kan beter via Zooplus ofzo bestellen, is vaak goedkoper.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yo big brathaaa, welk voer krijgen je katties
belasting, ha gotchaquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ga geen geld uitgeven aan demonen
ik dacht dat cleopatra ze allemaal de dood in neuktequote:Op woensdag 27 maart 2019 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, hoe denk je dat de oude Egyptenaren aan hun einde zijn gekomen
Zijn loon komt uit belastinggeldquote:
Oh ik dacht omdat ze katten vereerden maar okequote:Op woensdag 27 maart 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat cleopatra ze allemaal de dood in neukte
Brits korthaar & sphynx. Korthaar hoeft niet echt speciaal eten, alleen lightvoeding is wel handig en die sphynx heeft wel snel problemenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oké
Maar jij hebt ook wel een speciale poes kan ik me herinneren.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef Elan het volgende:
Mijn broertje geeft zijn kat voeding met antidepressiva, dat is echt fucking duur ook
Hahaha, lijkt me ook echt zo kut als je kat niks anders eetquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Momenteel krijgen ze Purina One Adult Zalm omdat ze verder niks anders eten. Maar je kan beter via Zooplus ofzo bestellen, is vaak goedkoper.
vertel je broertje dat hij mag vallenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef Elan het volgende:
Mijn broertje geeft zijn kat voeding met antidepressiva, dat is echt fucking duur ook
ehhhquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef Elan het volgende:
Misschien is die Catkiller wel wat voor jou.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Brits korthaar & sphynx. Korthaar hoeft niet echt speciaal eten, alleen lightvoeding is wel handig en die sphynx heeft wel snel problemen
Oh brekz ken ik niet, zal eens naar kijken!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, lijkt me ook echt zo kut als je kat niks anders eet![]()
En ik vergelijk die sites gewoon, koop meestal bij brekz
ja, wie weetquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is die Catkiller wel wat voor jou.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh brekz ken ik niet, zal eens naar kijken!
En nou ja ze willen geen Felix of Whiskas enzo. Vroeger wel, maar toen kregen we pleegkittens en die hadden kittenvoer en dat aten ze dan ook, sindsdiens zijn ze een beetje verwend.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:39 schreef Driepink het volgende:
Ik word ook helemaal niet gemist hier he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |