ik ben nummer 1 ja dank U welquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan dat lichaam van jou, daar krijg je nog net een 1 voor
Even in alle eerlijkheid:quote:
ik heb Crack nooit gezien maar zou d'r nog steeds willen skullfuckenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Even in alle eerlijkheid:
Er is geen heteroseksuele man in deze SC die niet met Crackie zou willen neuken.
Ja, wil je meedoen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
is dat nieuw: 2 dikzakken die elkaar dik noemen
bek dicht of we gaan op je zittenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
is dat nieuw: 2 dikzakken die elkaar dik noemen
Vind het wel lief hoor maar jij overdrijft altijd zoquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is geen heteroseksuele man in deze SC die niet met Crackie zou willen neuken.
Ik zie Crack meer als een zusjequote:Op woensdag 27 maart 2019 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt door de borderliner.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel lief hoor maar jij overdrijft altijd zo
jouw probleem dat ze dat gewend zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Even kattenvoer bestellen, 300 euro lichter. Waarom is goed voer zo duur
Wat?!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Biologisch zeker groene huppelmutsquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:29 schreef Crack_ het volgende:
ze waren het niet gewend maar heb liever niet dat mn huis naar stinkstront ruiktquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jouw probleem dat ze dat gewend zijn
Nee of misschien wel, geen idee. Ik heb er niet opgeletquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Biologisch zeker groene huppelmuts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |