jupquote:
huh? maar ik heb al mijn hele uitvaart voorbereidquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha stop hier eens mee, met dertig ga je niet dood
Rechtermuisknop afbeelding google zoeken en rechts staat haar leeftijd op een wiki scherm, verder nog vragen?quote:
Serieusquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is zo’n schreeuwerige YouTuber hè? 19 of zo.
MeisjeDjamila niet kennenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rechtermuisknop afbeelding google zoeken en rechts staat haar leeftijd op een wiki scherm, verder nog vragen?
Als jij 30 bent is Aston Villa weer te bewonderen in de PL, gaan we Aston Villa - Arsenal krijgen. Er is genoeg om voor te leven!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
huh? maar ik heb al mijn hele uitvaart voorbereid
Klopt ‘t echt?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
Die content die ze maakt![]()
Maar wel 1.2 mio abonnees dus jelly
Heb geen Google op m'n laptopquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rechtermuisknop afbeelding google zoeken en rechts staat haar leeftijd op een wiki scherm, verder nog vragen?
Ja als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je nog 18 wasquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jupmaar ik zie er nog wel als 18 uit dus kan nog wel mee met de jonkies
27 jaar dus vergelijkbaar met Crack in haar doen en latenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
Die content die ze maakt![]()
Maar wel 1.2 mio abonnees dus jelly
Haten op Crackquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
27 jaar dus vergelijkbaar met Crack in haar doen en laten
en fysiek een ontzettend dikke 5quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb mijn leeftijd op pauze gezet, ik ben mentaal 5
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je nog 18 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |