VBL riep je ook louter irritatie opquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar ik het afgelopen half jaar naast de KLB SC nog meer heb gepost.
Dat is jouw mening en die respecteer ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL riep je ook louter irritatie op
GRTD ook
Eigenlijk overal dus
Dat ie vier weken is gestopt met roken en dat jou dat niet lukt, viespeukquote:
niet zo stampvoeten hahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan uitgemaakt worden voor interviewer zeker doei
uitgemaakt?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan uitgemaakt worden voor interviewer zeker doei
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ie vier weken is gestopt met roken en dat jou dat niet lukt, viespeuk
Neequote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is de leeftijdweet jij mijn leeftijd nog wel dan
Dat hij gestopt is met roken en aan z'n gezondheid denkt en elke week nieuwe chick heeft.quote:
goedzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sure, heb gelukkig ook maar kleine wereld
bewegen op muziek zoals onze dikke vriend wel eens zeiquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja licht dit keer, beetje zoals je met je voet op de ritme van de muziek beweegt
ben je 27?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Oei, dat is al richting de 40. Hier al 27tijd gaat snelll
Heb driepink dit nooit horen zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bewegen op muziek zoals onze dikke vriend wel eens zei
de hevige dikke vriend die wel eens lichte hartaanvallen krijgtquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb driepink dit nooit horen zeggen
doet ie dan wel alle meubels naar buiten zodat ie veel ruimte heeft?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bewegen op muziek zoals onze dikke vriend wel eens zei
Hoezo dat dan, is toch een lekkere leeftijd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:10 schreef McGrath het volgende:
dan ben je eigenlijk gewoon veel te oud voor mij
heb jij eigenlijk wel eens last van je hart?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de hevige dikke vriend die wel eens lichte hartaanvallen krijgt
Pfff...quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Oei, dat is al richting de 40. Hier al 27tijd gaat snelll
Oh die, die bij gebrek aan aandacht hartaanvallen faketquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de hevige dikke vriend die wel eens lichte hartaanvallen krijgt
over 3 jaar is het al afgelopenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, is toch een lekkere leeftijd.
behalve in de liefde nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk wel eens last van je hart?
jupquote:
huh? maar ik heb al mijn hele uitvaart voorbereidquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha stop hier eens mee, met dertig ga je niet dood
Rechtermuisknop afbeelding google zoeken en rechts staat haar leeftijd op een wiki scherm, verder nog vragen?quote:
Serieusquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is zo’n schreeuwerige YouTuber hè? 19 of zo.
MeisjeDjamila niet kennenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rechtermuisknop afbeelding google zoeken en rechts staat haar leeftijd op een wiki scherm, verder nog vragen?
Als jij 30 bent is Aston Villa weer te bewonderen in de PL, gaan we Aston Villa - Arsenal krijgen. Er is genoeg om voor te leven!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
huh? maar ik heb al mijn hele uitvaart voorbereid
Klopt ‘t echt?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
Die content die ze maakt![]()
Maar wel 1.2 mio abonnees dus jelly
Heb geen Google op m'n laptopquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rechtermuisknop afbeelding google zoeken en rechts staat haar leeftijd op een wiki scherm, verder nog vragen?
Ja als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je nog 18 wasquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jupmaar ik zie er nog wel als 18 uit dus kan nog wel mee met de jonkies
27 jaar dus vergelijkbaar met Crack in haar doen en latenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
Die content die ze maakt![]()
Maar wel 1.2 mio abonnees dus jelly
Haten op Crackquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
27 jaar dus vergelijkbaar met Crack in haar doen en laten
en fysiek een ontzettend dikke 5quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb mijn leeftijd op pauze gezet, ik ben mentaal 5
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je nog 18 was
ik ben nummer 1 ja dank U welquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan dat lichaam van jou, daar krijg je nog net een 1 voor
Even in alle eerlijkheid:quote:
ik heb Crack nooit gezien maar zou d'r nog steeds willen skullfuckenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Even in alle eerlijkheid:
Er is geen heteroseksuele man in deze SC die niet met Crackie zou willen neuken.
Ja, wil je meedoen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
is dat nieuw: 2 dikzakken die elkaar dik noemen
bek dicht of we gaan op je zittenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
is dat nieuw: 2 dikzakken die elkaar dik noemen
Vind het wel lief hoor maar jij overdrijft altijd zoquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is geen heteroseksuele man in deze SC die niet met Crackie zou willen neuken.
Ik zie Crack meer als een zusjequote:Op woensdag 27 maart 2019 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt door de borderliner.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel lief hoor maar jij overdrijft altijd zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |