Ja ze zei een sterk vermoeden en dan iets met een pees. Maar dat ze daar verder niks over kon zeggen omdat dat via je eigen dierenarts gaat. Dus ben benieuwd! *fingers crossed dat het meevalt* (Maar ik denk steeds 'als het echt meevalt was het inmiddels wel over geweest.)quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jeetje, er komt geen einde aanMisschien een 'lichtpuntje' dat ze wel een sterk vermoeden heeft..
Kreeg zo'n beetje een hartverzakking toen ik het zag!quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:47 schreef Greys het volgende:
DE ECHTE MATT ZIT IN Z'N FANTOPIC
CAN CONFIRM DAT HET HEM IS.
En jullie danken dat aan murp.
Wat huh wat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:47 schreef Greys het volgende:
Wauw!!quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:47 schreef Greys het volgende:
Het is hem echt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kreeg zo'n beetje een hartverzakking toen ik het zag!![]()
quote:
Ik hoef het niet na te vragen hoor; geloof je echt welquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is hem echt.
Ik zweer het. Je kunt het 6 april op EIC navragen. Ik heb de screenshots gezien waarin murp het met ESCunited geregeld heeft. Helemaal zelf. Omdat murp van ESF en de users hier houdt.![]()
Jeetje dat ze het niet gelijk zeggen, nu moet je nog langer wachten. Maar ik hoop zo voor de Griek (en jou natuurlijk) dat er nu eindelijk een diagnose gesteld wordt. En ach zie die lieverd lopen, heb je niet gejankt?quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:09 schreef Greys het volgende:
Thuis van CT scan.
Het goede nieuws: er zit geen los botfragment in z'n elleboog.
Het slechte nieuws: er zit geen los botfragment in z'n elleboog.
Dus weten we nu nog steeds niet wat het dan wel is. Deze mevrouw had wel een sterk vermoeden maar dat gaat ze allemaal doorsturen naar de gewone dierenarts die mij dan vandaag of morgen belt. Zij vertelt mij dat niet, dat is niet aan haar zei ze en was kennelijk een normale gang van zaken. Wel echt superrraardige mensen daar zeg.
Maar ARGHHHHHHH. Ik wil dat dit alles klaar is nu na twee hele maanden. Ik wil m'n hond weer terug, die huppelende zonder pijn.
Anyway, de Griek heeft het heel knap gedaan vandaag. En nu loopt ie als Bambi op het ijs.Zo kwam ie uit de CT ruimte. Compleet zwalkend van de narcose nog.
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat ie ook een tagje heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoef het niet na te vragen hoor; geloof je echt wel![]()
Maar zo tof he
![]()
En ik hou ook van murp
Murp is toch van ONZ? Nu moeten we eigenlijk als bedankje Jan Smit daarheen halenquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ie ook een tagje heeft.
Dankjewel lieve murp! Zo heb je je Jan Smit gifjes wel weer helemaal goedgemaakt!![]()
Oh daarom ben ik zo gek op katten (eeuhh en honden en ezels, eigenlijk alle dieren)quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:41 schreef MaLo het volgende:
Greys succes met de Griek vandaag!
Op het moment dat ik dit typ, komt onze kat er aan gegaloppeerd, hoog opgetrokken pootjes, als een dressuurpaard, apetrots.
Met een maandverbandverpakking in zijn bek. Heeft hij uit de badkamer boven gegapt.
Hij vecht er nu mee.
Hahahahahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Murp is toch van ONZ? Nu moeten we eigenlijk als bedankje Jan Smit daarheen halen
Helpt het als ik je zeg dat Matt hier op het forum zit?quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:15 schreef Guanabana het volgende:
Oke hoi, mijn haar is verneukt bij de kapper
Ik wilde er redelijk veel vanaf, maar het is nu letterlijk een soort Amélielengte, ik loop voor schut.
(wat niet wil zeggen dat iedereen met die lengte voor schut loopt, maar ik wel).
WAT OMG JA, WAT IS DIT, AL MIJN ZORGEN ZIJN VERGETEN!quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helpt het als ik je zeg dat Matt hier op het forum zit?De enige echte Matt is live in zijn adoratietopic!
Als je er nu uitziet als Amélie, dan marry me.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:15 schreef Guanabana het volgende:
Oke hoi, mijn haar is verneukt bij de kapper
Ik wilde er redelijk veel vanaf, maar het is nu letterlijk een soort Amélielengte, ik loop voor schut.
(wat niet wil zeggen dat iedereen met die lengte voor schut loopt, maar ik wel).
Hij wil wel graag een foto van je nieuwe haar zien.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
WAT OMG JA, WAT IS DIT, AL MIJN ZORGEN ZIJN VERGETEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |