SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Zo ontzettend lang.quote:
Yes, ben ook geen fan van vliegreizen, vooral de terugreis is zo'n nodeloos iets.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:37 schreef ato het volgende:
Nee ik lig nu aan het zwembad, om 15.45 uur komt de transfer bus ons ophalen.
18.40 uur vliegen wij. Ik had al eerder gezegd dat ik reizen haat he.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn sepo kan op meerdere manieren opgevat worden
Yep ik was de slome, ik zag niet dat ik de een na laatste post had. Zon maak je sloom hequote:
Goede terugreis Ato! Ja, van zon word je sloom en loom dus het is je vergeven hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef ato het volgende:
[..]
Yep ik was de slome, ik zag niet dat ik de een na laatste post had. Zon maak je sloom he
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:41 schreef MaLo het volgende:
Greys succes met de Griek vandaag!
Op het moment dat ik dit typ, komt onze kat er aan gegaloppeerd, hoog opgetrokken pootjes, als een dressuurpaard, apetrots.
Met een maandverbandverpakking in zijn bek. Heeft hij uit de badkamer boven gegapt.
Hij vecht er nu mee.
Op het moment dat ik dit typ, komt onze kat er aan gegaloppeerd, hoog opgetrokken pootjes, als een dressuurpaard, apetrots.
Met een maandverbandverpakking in zijn bek. Heeft hij uit de badkamer boven gegapt.
Hij vecht er nu mee.
Hij vecht er nu mee.
Hij vecht er nu mee.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:49 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn hond haalt als ie een gekke bui heeft weleens mijn hele tas leeg. Hij maakt zelfs de rits open (hoe dan), haalt alles eruit, brengt het naar zijn mand, gaat tussen mijn spullen liggen met een kop van ‘kijk eens wat ik heb gevonden, het is nu van mij’.
En jouw fretten zijn zeker heel braaf?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]![]()
De fret van een vriendin van me jatte tampons, sloopte ze uit het plastic en trok ze compleet uit elkaar.
Was vanmorgen op de radio. Een vrouw uit Heerenveen (oid) die haar kat kwijt was. Werd 2 weken later op 1 van de waddeneilanden gevonden. Bleek daar al vaker geweest te zijn.quote:
Hij vecht er nu mee.
Hij vecht er nu mee.
Dat zal het zijn, onze kat is ook een puberquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoorde gisteren van Kevin op 3fm dat hij als puber maandverbandjes onder zijn oksels deed om zweet op te vangen
Hij vecht er nu mee.
Nee, die zijn ook niet braaf. Maar als vrijgezelle man heb ik niet zoveel belang bij tamponsquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
[..]
En jouw fretten zijn zeker heel braaf?
Whahaha
Ach ja het is niet snel saai met een huisdier
Luc maakt het nog bonter. Ik had het afgepakt. Komt hij doodleuk aan met een tweede
maandverband in verpakking. Welke hij blij op mijn schoot legt, dat betekent dat ik het weg moet gooien en dat hij het gaat apporteren
Dus tot straks jongens, ik moet nu een kwartiertje een maandverbandje door de kamer gooien.
Maar ik hou heel veel van hem hoor
wel een badkamer?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:03 schreef Dave het volgende:
Onze kat zou dat echt nooooooit doen, een maandverbandverpakking uit de badkamer boven gappen.
Ten eerste hebben we geen kat.
En ten tweede geen maandverband.
The Dogfather.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:11 schreef Nexum het volgende:
Holy shit, Eleni gaat collaben (is dat een woord?) met Snoop Dogg![]()
DAT IS GROOT![]()
![]()
Dan was het woord toch juist goed gekozen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Samenwerken.
Collaboreren deden NSB-ers.
Als Snoop Dogg als de vijand beschouwd wordt wel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan was het woord toch juist goed gekozen?
Ik ben fan van Luuk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
[..]
Dus tot straks jongens, ik moet nu een kwartiertje een maandverbandje door de kamer gooien.
Maar ik hou heel veel van hem hoor
Daar zou je een 7, misschien zelfs een 8’voor hebben gegeven gok ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik ken Eleni niet.
Je kent de winnaar van het Eurovisie Songfestival 2018 niet? De reden waarom het festival in Limassol wordt gehouden? De eerste en enige winnaar die meer dan 900 punten wist te behalen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik ken Eleni niet.
Qua uiterlijk of muziek of totaal? hm hm.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar zou je een 7, misschien zelfs een 8’voor hebben gegeven gok ik.
Ik loog niet toen ik zei dat ik nog nooit serieus iets van het ESF had gevolgd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:47 schreef Nexum het volgende:
[..]
Je kent de winnaar van het Eurovisie Songfestival 2018 niet? De reden waarom het festival in Limassol wordt gehouden? De eerste en enige winnaar die meer dan 900 punten wist te behalen?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:12 schreef MaGNeT het volgende:
Mooi weer, even naar de winkel wandelen, meer halen dan je nodig hebt, zware tassen die in je handen snijden en zodra je huis in zicht komt neurie je "I carried it, carried it, carried it home".
Een beetje ESF'er hoopt natuurlijk Alcohol Is Free te kunnen neuriën.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:12 schreef MaGNeT het volgende:
Mooi weer, even naar de winkel wandelen, meer halen dan je nodig hebt, zware tassen die in je handen snijden en zodra je huis in zicht komt neurie je "I carried it, carried it, carried it home".
Kan me zo goed voorstellen hoe dubbel dit is!quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:09 schreef Greys het volgende:
Het goede nieuws: er zit geen los botfragment in z'n elleboog.
Het slechte nieuws: er zit geen los botfragment in z'n elleboog.
Jeetje zeg.......maar hoop dat de dierenarts jou gauw belt en duidelijkheid geeft!quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:09 schreef Greys het volgende:
Thuis van CT scan.
Dus weten we nu nog steeds niet wat het dan wel is. Deze mevrouw had wel een sterk vermoeden maar dat gaat ze allemaal doorsturen naar de gewone dierenarts die mij dan vandaag of morgen belt. Zij vertelt mij dat niet, dat is niet aan haar zei ze en was kennelijk een normale gang van zaken. Wel echt superrraardige mensen daar zeg.
Maar ARGHHHHHHH. Ik wil dat dit alles klaar is nu na twee hele maanden. Ik wil m'n hond weer terug, die huppelende zonder pijn.
Anyway, de Griek heeft het heel knap gedaan vandaag. En nu loopt ie als Bambi op het ijs.Zo kwam ie uit de CT ruimte. Compleet zwalkend van de narcose nog.
[ afbeelding ]
Ja, maar als het een pees is en als dat geopereerd moet worden dan is het een heel langdurig herstel dus ben ik zo nog drie maanden verder ofzo. Pfffff. Adem in adem uit. Ik wil zó graag dat die hond weer mag rennen, hij is nu na twee maanden al helemaal zat van alleen aan een lijntje wandelen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan me zo goed voorstellen hoe dubbel dit is!Maar er is nu dus wel een nieuw vermoeden. Ik hoop zo voor jou en de Griek dat daar wel wat uitkomt!
Jeetje, er komt geen einde aanquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:09 schreef Greys het volgende:
Thuis van CT scan.
Deze mevrouw had wel een sterk vermoeden maar dat gaat ze allemaal doorsturen naar de gewone dierenarts die mij dan vandaag of morgen belt. Zij vertelt mij dat niet, dat is niet aan haar zei ze en was kennelijk een normale gang van zaken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |