SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Zo ontzettend lang.quote:
Yes, ben ook geen fan van vliegreizen, vooral de terugreis is zo'n nodeloos iets.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:37 schreef ato het volgende:
Nee ik lig nu aan het zwembad, om 15.45 uur komt de transfer bus ons ophalen.
18.40 uur vliegen wij. Ik had al eerder gezegd dat ik reizen haat he.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn sepo kan op meerdere manieren opgevat worden
Yep ik was de slome, ik zag niet dat ik de een na laatste post had. Zon maak je sloom hequote:
Goede terugreis Ato! Ja, van zon word je sloom en loom dus het is je vergeven hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef ato het volgende:
[..]
Yep ik was de slome, ik zag niet dat ik de een na laatste post had. Zon maak je sloom he
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:41 schreef MaLo het volgende:
Greys succes met de Griek vandaag!
Op het moment dat ik dit typ, komt onze kat er aan gegaloppeerd, hoog opgetrokken pootjes, als een dressuurpaard, apetrots.
Met een maandverbandverpakking in zijn bek. Heeft hij uit de badkamer boven gegapt.
Hij vecht er nu mee.
Op het moment dat ik dit typ, komt onze kat er aan gegaloppeerd, hoog opgetrokken pootjes, als een dressuurpaard, apetrots.
Met een maandverbandverpakking in zijn bek. Heeft hij uit de badkamer boven gegapt.
Hij vecht er nu mee.
Hij vecht er nu mee.
Hij vecht er nu mee.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:49 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn hond haalt als ie een gekke bui heeft weleens mijn hele tas leeg. Hij maakt zelfs de rits open (hoe dan), haalt alles eruit, brengt het naar zijn mand, gaat tussen mijn spullen liggen met een kop van ‘kijk eens wat ik heb gevonden, het is nu van mij’.
En jouw fretten zijn zeker heel braaf?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]![]()
De fret van een vriendin van me jatte tampons, sloopte ze uit het plastic en trok ze compleet uit elkaar.
Was vanmorgen op de radio. Een vrouw uit Heerenveen (oid) die haar kat kwijt was. Werd 2 weken later op 1 van de waddeneilanden gevonden. Bleek daar al vaker geweest te zijn.quote:
Hij vecht er nu mee.
Hij vecht er nu mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |