Kennen we meer vanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het is geen haat en nijd hoor. Maar tis wel aan aandachtshoertje 😊
Koffiemelk bruine?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:33 schreef Rozevla het volgende:
Ik denk dat ze wel van die mooie zachte koffiemelk bruine tepels heeft
Ongetwijfeld nog veel te zwaarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als dat al te zwaar is wil ik niet weten hoe je over @:Cronometer denkt
Racist. Die bruine met witte vlekken zijn ook heel tof.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja van die witte met zwarte stippen
Niets objectiefs aanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als 2NutZ het een lekker wijf vindt dan is het een objectief lekker wijf.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Racist. Die bruine met witte vlekken zijn ook heel tof.
@madam-aprilquote:
Ik heb geen verstand van vrouwenmaten. Is dat veel? Ik ken alleen cupmatenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pas op straks heb je haar maat 42 op je bek.
Hou je bek lulquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als dat al te zwaar is wil ik niet weten hoe je over @:Cronometer denkt
Die foto's van haar in dat topicquote:
Sexy knieholtequote:
Gemist.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die foto's van haar in dat topic![]()
En dan springt half FOK er nog bovenop ook. Dan zie je hoe wanhopig sommigen zijn
Welkequote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan springt half FOK er nog bovenop ook. Dan zie je hoe wanhopig sommigen zijn
Jammer, zat er helemaal klaar voor. Wat een illusie.quote:
Bij sommigen snap ik het ook echt niet maar hey... beauty is in the eye of the beholderquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:
Nee dat heb ik alleen als cronometer weer over seks praatquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je haalde je lul zeker al uit je broek en nu ben je boos omdat je beter keek
Geloof er geen flikker van. Denk dat ze op een gegeven moment met alles al tevreden zouden zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij sommigen snap ik het ook echt niet maar hey... beauty is in the eye of the beholder
Vind sekspraat sowieso maar vermoeiend en overbodigquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dat heb ik alleen als cronometer weer over seks praat
Zijn niet de mooiste dierenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nijlpaard minus de snelheid en brute kracht van het beest
Ik heb dat ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat voor veel dat laatste wel geldt, ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geloof er geen flikker van. Denk dat ze op een gegeven moment met alles al tevreden zouden zijn.
Om die reden spelen er ook een hele hoop mensen op de Playstationquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat voor veel dat laatste wel geldt, ja.
Ik denk dat die juist gewoon voor het beste en populairste platform kiezen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Om die reden spelen er ook een hele hoop mensen op de Playstation
Heyquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar dat is juist voor mensen die kwaliteit willenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Om die reden spelen er ook een hele hoop mensen op de Playstation
Cholo kon dat ook altijd goed. Zeer fijn wel, jaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Altijd zo vol overgave he, heerlijk
6 Teraflops vriend. Daar is geen speld meer tussen te krijgenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dat is juist voor mensen die kwaliteit willen
Dat zie je heel duidelijk inderdaad. De bal rolt dan nog smoother in FIFA.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
6 Teraflops vriend. Daar is geen speld meer tussen te krijgen
wat dacht je hier van: goeie exclusives, veel grotere online communitiesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
6 Teraflops vriend. Daar is geen speld meer tussen te krijgen
is er 1 spel die op alle platformen precies hetzelfde draait en dan gaat Kiid precies voor dat spel upgraden naar een One Xquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zie je heel duidelijk inderdaad. De bal rolt dan nog smoother in FIFA.
Dat wilde ik graag horenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zie je heel duidelijk inderdaad. De bal rolt dan nog smoother in FIFA.
Ik moest hierom hardop lachenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is er 1 spel die op alle platformen precies hetzelfde draait en dan gaat Kiid precies voor dat spel upgraden naar een One X
klapjosti eerste klas
Die exclusives zijn ziek saai vriend. Speel liever Haloquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat dacht je hier van: goeie exclusives, veel grotere online communities
Wel met een zeester jaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:43 schreef wadslak het volgende:
Hebben jullie seks met dode dieren? huh?
Ik heb een grote diversiteit aan spellen die ik leuk vind om te spelen. Heb gelijk de nieuwe assassins creed gekochtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is er 1 spel die op alle platformen precies hetzelfde draait en dan gaat Kiid precies voor dat spel upgraden naar een One X
klapjosti eerste klas
xbox heeft geen exclusives, gaan vroeg of laat allemaal naar de PC net als Haloquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die exclusives zijn ziek saai vriend. Speel liever Halo
Ik heb nog nooit echt fysiek moeten lachen om hermann maar ik kan hem als geen ander waarderenquote:
Ik heb geen pc vriend dus boeit me nietsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
xbox heeft geen exclusives, gaan vroeg of laat allemaal naar de PC net als Halo
Ik lach bijna nooit fysiek om iemand hier maar soms een uitschieter en dat is dan meestal hermann.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt fysiek moeten lachen om hermann maar ik kan hem als geen ander waarderen
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik lach bijna nooit fysiek om iemand hier maar soms een uitschieter en dat is dan meestal hermann.
Inderdaad.quote:
doet me zeer goedquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik lach bijna nooit fysiek om iemand hier maar soms een uitschieter en dat is dan meestal hermann.
maar daar kun je geen honderden euro's uitgeven aan virtuele pay-to-win kaartjes dus daar kan Kiid niet in winnenquote:
Niets dan de waarheid vriendquote:
Ingame geld uitgeven is net zo achterlijk als voor een rijdende trein springen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar daar kun je geen honderden euro's uitgeven aan virtuele pay-to-win kaartjes dus daar kan Kiid niet in winnen
dat tweede is voor sommigen hier anders best een goeie optiequote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ingame geld uitgeven is net zo achterlijk als voor een rijdende trein springen.
Dat spel speelt niemandquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar daar kun je geen honderden euro's uitgeven aan virtuele pay-to-win kaartjes dus daar kan Kiid niet in winnen
Dat is lang niet achterlijk voor iedereen. Sommige mensen zijn ook gewoon overbodig hier. Hoeveel miljard hebben we niet?!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ingame geld uitgeven is net zo achterlijk als voor een rijdende trein springen.
Jezus meen je ditquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld waarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net zoals fifa op de xbox, ps4 heeft meer dan het dubbele verkocht
sowquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat tweede is voor sommigen hier anders best een goeie optie
Is mijn mening vriendquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je nou niet kapt met deze onzin vriend dan trek ik je door de pc
Geen idee? 2?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is lang niet achterlijk voor iedereen. Sommige mensen zijn ook gewoon overbodig hier. Hoeveel miljard hebben we niet?!
Serieus a mattiequote:
Wie?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jezus is ook gewoon een profeet maar in de islam is hij 1 van de 100
is dit echt? is je discussie-act weer terug?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:57 schreef JimmyDean het volgende:
Daarbij is Jezus ook een islamitische profeet dus al met al een kneuzige opmerking van Herman.
Thank u.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:57 schreef JimmyDean het volgende:
Daarbij is Jezus ook een islamitische profeet dus al met al een kneuzige opmerking van Herman.
Er zijn geen 100 profeten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jezus is ook gewoon een profeet maar in de islam is hij 1 van de 100
en ikquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je praat hier wel als een moslim though
Ik praat hier ook als een gevoelloze kut hoer. Zegt niets.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je praat hier wel als een moslim though
Uiteraard niet maar niemand in deze SC heeft ook maar enige kennis van zaken dus laat het lekker gaan.quote:
wat is het verschil hoehoeohequote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik praat hier ook als een gevoelloze kut hoer. Zegt niets.
Volgens mij ben jij irl de normaalste van allemaal.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iedereen hier zo ook in het echt was zouden we allemaal een enkeltje delta moeten krijgen
Goddank ben jij er.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard niet maar niemand in deze SC heeft ook maar enige kennis van zaken dus laat het lekker gaan.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij irl de normaalste van allemaal.
Je praat alsof je eindelijk kan zeggen wat je wil zeggen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik praat hier ook als een gevoelloze kut hoer. Zegt niets.
ohja maar acten mogen wel get itquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iedereen hier zo ook in het echt was zouden we allemaal een enkeltje delta moeten krijgen
Oh je kunt nu mensen taggen hier.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
@:Guus_Geluk7 jimmy's oude act is terug, kunnen jullie weer net als vroeger fittie maken
een typische alternatieve europeaan, wat is dat dan preciesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou jij als een moslim praten? Jij bent een typische alternatieve Europeaan.
Guus fitties zijn wel liefquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
@:Guus_Geluk7 jimmy's oude act is terug, kunnen jullie weer net als vroeger fittie maken
Bandshirts dragen en wiet roken. En elk jaar een andere kleur haar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een typische alternatieve europeaan, wat is dat dan precies
Wat doen die
Klinkt echt als ikquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bandshirts dragen en wiet roken. En elk jaar een andere kleur haar.
Schoenmaat 42 is ook een mannenmaat.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van vrouwenmaten. Is dat veel? Ik ken alleen cupmaten
Doe ik irl ookquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je praat alsof je eindelijk kan zeggen wat je wil zeggen.
Weet ik veel joh bbquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jeetje Jimmy.... Wat een raar beeld.
Dank.quote:
Bedoel je 'fleur op'?quote:
Een vlaamse?quote:
prachtige beesten, zie ze hier heel veel maar ze maken echt een takkeherrie.quote:
Vanmiddagquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nootmans, wanneer heb je weer telefoon dienst?
Die vogels die nu al 's nachts fluiten schiet ik ook het liefste uit de bomen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
prachtige beesten, zie ze hier heel veel maar ze maken echt een takkeherrie.
Was heel mooi ja. En tof! Hier zitten ook echt mega veel vogels, echt tof. Die gaaien niet zo veel gelukkig als ze veel herrie maken, wel halsbandparkieten die ook veel herrie maken. En meeuwenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sinds kort zit er steeds een tyfusvogel op mijn dak die rond half 7 's ochtends komt aanvliegen en dan gaat ie een kwartier lang een beetje lopen en kutgeluiden makenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijk, heb dat ook echt gemistquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vogels die nu al 's nachts fluiten schiet ik ook het liefste uit de bomen.
Hoe was je verjaardag?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was heel mooi ja. En tof! Hier zitten ook echt mega veel vogels, echt tof. Die gaaien niet zo veel gelukkig als ze veel herrie maken, wel halsbandparkieten die ook veel herrie maken. En meeuwenvooral babymeeuwen
ja dat is wel kutquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds kort zit er steeds een tyfusvogel op mijn dak die rond half 7 's ochtends komt aanvliegen en dan gaat ie een kwartier lang een beetje lopen en kutgeluiden maken
was echt top om zondag half 7 wakker te worden
Halsbandparkieten?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was heel mooi ja. En tof! Hier zitten ook echt mega veel vogels, echt tof. Die gaaien niet zo veel gelukkig als ze veel herrie maken, wel halsbandparkieten die ook veel herrie maken. En meeuwenvooral babymeeuwen
Lul.quote:
haha ja ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vogels die nu al 's nachts fluiten schiet ik ook het liefste uit de bomen.
Sawryquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Halsbandparkieten?cool. ja gaaien maken echt nog een dikker geluid dan eksters
Meeuwen en duiven haat ik
[..]
Lul.
[..]
haha ja ik ook![]()
heeft ook wel weer wat eigenlijk...
Ja, mooi kut is datquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds kort zit er steeds een tyfusvogel op mijn dak die rond half 7 's ochtends komt aanvliegen en dan gaat ie een kwartier lang een beetje lopen en kutgeluiden maken
was echt top om zondag half 7 wakker te worden
Dan ken je mij nog nietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij irl de normaalste van allemaal.
Daar ben ik het mee eens. Wat werkt bij jou?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een bloemetje? Nee die moet je verdienen
Protesteren tegen ome Baudetquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een typische alternatieve europeaan, wat is dat dan precies
Wat doen die
Ik vind vogels echt geweldigquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb helemaal niets met vogels. Tyfusbeesten
Doe eens na misschien weet ik hetquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet ook niet wat voor vogel het is want als ik in de achtertuin ga kijken is ie al weg
ik zit op kantoor met 2 mensenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe eens na misschien weet ik het
Die kijken er vast niet meer van op dat jij rare geluiden maakt, zijn waarschijnlijk zelf ook twee vreemde vogels.quote:
eentje zegt steeds godverdomme tegen zichzelf en de andere hijgt soms opeensquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die kijken er vast niet meer van op dat jij rare geluiden maakt, zijn waarschijnlijk zelf ook twee vreemde vogels.
Ohquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Halsbandparkieten?cool. ja gaaien maken echt nog een dikker geluid dan eksters
Meeuwen en duiven haat ik
[..]
Lul.
[..]
haha ja ik ook![]()
heeft ook wel weer wat eigenlijk...
Ik heb gewoon een trefwoord voor die TT. Als ik “klb tt” intyp krijg ik meteen [klb Ajax sc] #WZAWZDB. IPHONEGENOT HAHAHAquote:
nee want weet niet of het wederzijds is en zo probeer ik beetje aandacht te trekken en erachter te komenquote:
het is wederzijdsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee want weet niet of het wederzijds is en zo probeer ik beetje aandacht te trekken en erachter te komen
Sorry maar ik ben niet op jouquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee want weet niet of het wederzijds is en zo probeer ik beetje aandacht te trekken en erachter te komen
de ene heeft problemen thuis en de ander ook die belt met femquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eentje zegt steeds godverdomme tegen zichzelf en de andere hijgt soms opeens
sterktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |