Kennen we meer vanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het is geen haat en nijd hoor. Maar tis wel aan aandachtshoertje 😊
Koffiemelk bruine?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:33 schreef Rozevla het volgende:
Ik denk dat ze wel van die mooie zachte koffiemelk bruine tepels heeft
Ongetwijfeld nog veel te zwaarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als dat al te zwaar is wil ik niet weten hoe je over @:Cronometer denkt
Racist. Die bruine met witte vlekken zijn ook heel tof.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja van die witte met zwarte stippen
Niets objectiefs aanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als 2NutZ het een lekker wijf vindt dan is het een objectief lekker wijf.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Racist. Die bruine met witte vlekken zijn ook heel tof.
@madam-aprilquote:
Ik heb geen verstand van vrouwenmaten. Is dat veel? Ik ken alleen cupmatenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pas op straks heb je haar maat 42 op je bek.
Hou je bek lulquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als dat al te zwaar is wil ik niet weten hoe je over @:Cronometer denkt
Die foto's van haar in dat topicquote:
Sexy knieholtequote:
Gemist.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die foto's van haar in dat topic![]()
En dan springt half FOK er nog bovenop ook. Dan zie je hoe wanhopig sommigen zijn
Welkequote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan springt half FOK er nog bovenop ook. Dan zie je hoe wanhopig sommigen zijn
Jammer, zat er helemaal klaar voor. Wat een illusie.quote:
Bij sommigen snap ik het ook echt niet maar hey... beauty is in the eye of the beholderquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |