Wie?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jezus is ook gewoon een profeet maar in de islam is hij 1 van de 100
is dit echt? is je discussie-act weer terug?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:57 schreef JimmyDean het volgende:
Daarbij is Jezus ook een islamitische profeet dus al met al een kneuzige opmerking van Herman.
Thank u.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:57 schreef JimmyDean het volgende:
Daarbij is Jezus ook een islamitische profeet dus al met al een kneuzige opmerking van Herman.
Er zijn geen 100 profeten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jezus is ook gewoon een profeet maar in de islam is hij 1 van de 100
en ikquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je praat hier wel als een moslim though
Ik praat hier ook als een gevoelloze kut hoer. Zegt niets.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je praat hier wel als een moslim though
Uiteraard niet maar niemand in deze SC heeft ook maar enige kennis van zaken dus laat het lekker gaan.quote:
wat is het verschil hoehoeohequote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik praat hier ook als een gevoelloze kut hoer. Zegt niets.
Volgens mij ben jij irl de normaalste van allemaal.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iedereen hier zo ook in het echt was zouden we allemaal een enkeltje delta moeten krijgen
Goddank ben jij er.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard niet maar niemand in deze SC heeft ook maar enige kennis van zaken dus laat het lekker gaan.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij irl de normaalste van allemaal.
Je praat alsof je eindelijk kan zeggen wat je wil zeggen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik praat hier ook als een gevoelloze kut hoer. Zegt niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |