ohja maar acten mogen wel get itquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iedereen hier zo ook in het echt was zouden we allemaal een enkeltje delta moeten krijgen
Oh je kunt nu mensen taggen hier.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
@:Guus_Geluk7 jimmy's oude act is terug, kunnen jullie weer net als vroeger fittie maken
een typische alternatieve europeaan, wat is dat dan preciesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou jij als een moslim praten? Jij bent een typische alternatieve Europeaan.
Guus fitties zijn wel liefquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
@:Guus_Geluk7 jimmy's oude act is terug, kunnen jullie weer net als vroeger fittie maken
Bandshirts dragen en wiet roken. En elk jaar een andere kleur haar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een typische alternatieve europeaan, wat is dat dan precies
Wat doen die
Klinkt echt als ikquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bandshirts dragen en wiet roken. En elk jaar een andere kleur haar.
Schoenmaat 42 is ook een mannenmaat.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van vrouwenmaten. Is dat veel? Ik ken alleen cupmaten
Doe ik irl ookquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je praat alsof je eindelijk kan zeggen wat je wil zeggen.
Weet ik veel joh bbquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jeetje Jimmy.... Wat een raar beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |