Bedoel je 'fleur op'?quote:
Een vlaamse?quote:
prachtige beesten, zie ze hier heel veel maar ze maken echt een takkeherrie.quote:
Vanmiddagquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nootmans, wanneer heb je weer telefoon dienst?
Die vogels die nu al 's nachts fluiten schiet ik ook het liefste uit de bomen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
prachtige beesten, zie ze hier heel veel maar ze maken echt een takkeherrie.
Was heel mooi ja. En tof! Hier zitten ook echt mega veel vogels, echt tof. Die gaaien niet zo veel gelukkig als ze veel herrie maken, wel halsbandparkieten die ook veel herrie maken. En meeuwenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sinds kort zit er steeds een tyfusvogel op mijn dak die rond half 7 's ochtends komt aanvliegen en dan gaat ie een kwartier lang een beetje lopen en kutgeluiden makenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijk, heb dat ook echt gemistquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vogels die nu al 's nachts fluiten schiet ik ook het liefste uit de bomen.
Hoe was je verjaardag?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was heel mooi ja. En tof! Hier zitten ook echt mega veel vogels, echt tof. Die gaaien niet zo veel gelukkig als ze veel herrie maken, wel halsbandparkieten die ook veel herrie maken. En meeuwenvooral babymeeuwen
ja dat is wel kutquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds kort zit er steeds een tyfusvogel op mijn dak die rond half 7 's ochtends komt aanvliegen en dan gaat ie een kwartier lang een beetje lopen en kutgeluiden maken
was echt top om zondag half 7 wakker te worden
Halsbandparkieten?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was heel mooi ja. En tof! Hier zitten ook echt mega veel vogels, echt tof. Die gaaien niet zo veel gelukkig als ze veel herrie maken, wel halsbandparkieten die ook veel herrie maken. En meeuwenvooral babymeeuwen
Lul.quote:
haha ja ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vogels die nu al 's nachts fluiten schiet ik ook het liefste uit de bomen.
Sawryquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Halsbandparkieten?cool. ja gaaien maken echt nog een dikker geluid dan eksters
Meeuwen en duiven haat ik
[..]
Lul.
[..]
haha ja ik ook![]()
heeft ook wel weer wat eigenlijk...
Ja, mooi kut is datquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds kort zit er steeds een tyfusvogel op mijn dak die rond half 7 's ochtends komt aanvliegen en dan gaat ie een kwartier lang een beetje lopen en kutgeluiden maken
was echt top om zondag half 7 wakker te worden
Dan ken je mij nog nietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij irl de normaalste van allemaal.
Daar ben ik het mee eens. Wat werkt bij jou?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een bloemetje? Nee die moet je verdienen
Protesteren tegen ome Baudetquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een typische alternatieve europeaan, wat is dat dan precies
Wat doen die
Ik vind vogels echt geweldigquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb helemaal niets met vogels. Tyfusbeesten
Doe eens na misschien weet ik hetquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet ook niet wat voor vogel het is want als ik in de achtertuin ga kijken is ie al weg
ik zit op kantoor met 2 mensenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe eens na misschien weet ik het
Die kijken er vast niet meer van op dat jij rare geluiden maakt, zijn waarschijnlijk zelf ook twee vreemde vogels.quote:
eentje zegt steeds godverdomme tegen zichzelf en de andere hijgt soms opeensquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die kijken er vast niet meer van op dat jij rare geluiden maakt, zijn waarschijnlijk zelf ook twee vreemde vogels.
Ohquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Halsbandparkieten?cool. ja gaaien maken echt nog een dikker geluid dan eksters
Meeuwen en duiven haat ik
[..]
Lul.
[..]
haha ja ik ook![]()
heeft ook wel weer wat eigenlijk...
Ik heb gewoon een trefwoord voor die TT. Als ik “klb tt” intyp krijg ik meteen [klb Ajax sc] #WZAWZDB. IPHONEGENOT HAHAHAquote:
nee want weet niet of het wederzijds is en zo probeer ik beetje aandacht te trekken en erachter te komenquote:
het is wederzijdsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee want weet niet of het wederzijds is en zo probeer ik beetje aandacht te trekken en erachter te komen
Sorry maar ik ben niet op jouquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee want weet niet of het wederzijds is en zo probeer ik beetje aandacht te trekken en erachter te komen
de ene heeft problemen thuis en de ander ook die belt met femquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eentje zegt steeds godverdomme tegen zichzelf en de andere hijgt soms opeens
sterktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |