Ja meestal alleen als ze op de afvaller zitten en het dus toch niet uit maakt. Soms ook bij de mol omdat die dan bijv. telkens op de verkeerde zit maar toch telkens zelf niet uit gaat, als een soort hint.quote:Op zondag 7 april 2019 23:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar dit is De Mol. Dat wordt gemaakt door competentere mensen en daar gebeurt zoiets zelden tot nooit.
Gok waarom ze dit tonen: Kaat zat op het verkeerde spoor, verandert nu uit noodzaak compleet van verdachte en gaat alsnog deze serie winnen. Eerste keer dat de winnaar zo lang volledig verkeerd zat. Er is iig. een reden dat ze 't plots wel doen.
Lol dit begrijp ik heel goed. Ik push ook altijd mensen een beetje dat ze dit moeten kijken. Meestal zonder weinig resultaat wat ik dan echt frustrerend vind.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:39 schreef VKV het volgende:
Ik zit vaak De Mol te kijken terwijl m'n vriend zit te gamen, want hij had de eerste aflevering gemist en nu "is het niet leuk meer om te volgen want ik mis van alles" en "nee, ik kijk volgend seizoen wel weer een keer mee". Ondertussen zit ik me elke aflevering op te vreten omdat ik vind dat hij het ook moet zien, zo leuk is het haha. Komt er op neer dat ik elke keer door z'n gamen heen zit te lullen om elke opdracht en actie en verdenking te bespreken wanneer ik de aflevering kijkPotverdikkie wat een meeslepende serie.
Je doet het vast niet expres maar je bent steeds echt de enige die de afvaller bij naam noemt Natuurlijk is het ieders eigen verantwoording om hier te lezen, maar als er zoiets bestaat als topic etiquette dan is het in dit topic al jaren wel zo dat we het een beetje cryptisch houden allemaal. Afvaller snappen mensen ook wel, hoeft niet per se een naam bij.quote:Op zondag 7 april 2019 23:44 schreef Nizno het volgende:
Linkje in de pointer aangepast. Aflevering gekeken, vermakelijk.
Afvaller was logisch eerlijk gezegd. Eva kan van de halve aflevering alleen maar testvragen invullen op basis van verhalen van anderen. Geen idee wie op welk moment afviel, Ik neem tenminste niet aan dat alleen de vraag of de mol geschoten werd, in de jeep belande of niet mee deed niet de enige vraag was die over de speurtocht ging.
De expeditieaflevering vond ik niet zo heel speciaal. Als de mol bij het vuur maken of die zoekopdracht zat dan kon hij veel te makkelijk zn gang gaan want het kan hooguit 1 persoon opvallen. Alleen het boogschieten was leuk. Daarbij stonden de schutters voor het zicht van iedereen.
Nou en?quote:Op maandag 8 april 2019 01:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets is bij WIDM ook al een keer geweest, met de BN'ers...
Ik had expres het nog niet direct na het kijken gedaan omdat er een hapering in de sstream zat heb ik gewacht tot tegen 12u terwijl 10u op was gegeven zoals Moira ook verwijst in #251quote:Op maandag 8 april 2019 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je doet het vast niet expres maar je bent steeds echt de enige die de afvaller bij naam noemt Natuurlijk is het ieders eigen verantwoording om hier te lezen, maar als er zoiets bestaat als topic etiquette dan is het in dit topic al jaren wel zo dat we het een beetje cryptisch houden allemaal. Afvaller snappen mensen ook wel, hoeft niet per se een naam bij.Bedoel het niet lullig verder. Viel me gewoon op.
Maar je bent dus de enige die het überhaupt doet.quote:Op maandag 8 april 2019 08:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik had expres het nog niet direct na het kijken gedaan omdat er een hapering in de sstream zat heb ik gewacht tot tegen 12u terwijl 10u op was gegeven zoals Moira ook verwijst in #251
Wat is nu eigenlijk het probleem? Zelf noem je ongeveer iedereen die er nog wel in zit. Dat is eigenlijk hetzelfde als de afvaller noemen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je bent dus de enige die het überhaupt doet.
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 8 april 2019 11:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk het probleem? Zelf noem je ongeveer iedereen die er nog wel in zit. Dat is eigenlijk hetzelfde als de afvaller noemen.
Na de uitzending zelf begon ik te twijfelen over mijn Axeltunnel, maar cafe de Mol brengt me wel weer helemaal terug die tunnel in.quote:Op maandag 8 april 2019 12:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Verder ben ik nog wat dieper mijn Axeltunnel ingekropen
Ik schrijf Kaat ook idd af...quote:Op maandag 8 april 2019 12:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Denk ook aan een mannelijke mol......Kaat is steeds te enthousiast om de opdracht goed te doen.......mooie smoes van Basten trouwens!
Oh.....zie het nu pasquote:Op maandag 8 april 2019 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Na de uitzending zelf begon ik te twijfelen over mijn Axeltunnel, maar cafe de Mol brengt me wel weer helemaal terug die tunnel in.
[..]
Ik schrijf Kaat ook idd af...
welke smoes bedoel je? ff niet voor de geest. (Denk tenminste dan je woordenboek er van Basten van maakt ipv Bas
ah die smoes, ja dat was wel een leuke, niet heel erg goed in elkaar bedacht in de tijd dat hij vast heeft gezeten maar wel net goed genoegquote:Op maandag 8 april 2019 13:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh.....zie het nu pas![]()
Maar wat Bas vertelde om die vrijstelling te kunnen gaan halen bedoelde ik
Beetje doorzichtig waardoor je denkt dat hij niet goed genoeg kan liegen om de mol te zijn.....quote:Op maandag 8 april 2019 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah die smoes, ja dat was wel een leuke, niet heel erg goed in elkaar bedacht in de tijd dat hij vast heeft gezeten maar wel net goed genoeg
Dat kan idd ook nogquote:Op maandag 8 april 2019 13:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Beetje doorzichtig waardoor je denkt dat hij niet goed genoeg kan liegen om de mol te zijn.....
Dat gevoel heb ik ook. Axel glipt overal een beetje tussendoor wat hem dan juist verdacht zou maken. Het enige wat opvalt dat het 'op papier' steeds lijkt alsof hij een enorme pussy isquote:Op maandag 8 april 2019 14:20 schreef Jane het volgende:
Zelf zie ik het nog steeds niet zo bij Axel. Ik mis iets geloof ik. Misschien nog maar eens alle afleveringen terugkijken om speciaal op hem te letten.
Of hij deed juist alsof hij zenuwachtig was. Dat is nog sterker natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef Redum het volgende:
Het belangrijkste argument tegen Axel is voor mij hoe hij reageerde tijdens de ondervraging van Gilles in de eerste aflevering. Als men inderdaad wilde testen of een kandidaat op zoiets kalm kon reageren, kan ik me gewoon niet voorstellen dat ze dan voor Axel hebben gekozen.
Maar die strategie kan de regie/Gilles op dat moment niet weten. Die proef was er puur voor om te kijken wie de stalen zenuwen en pokerface had.quote:Op maandag 8 april 2019 15:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of hij deed juist alsof hij zenuwachtig was. Dat is nog sterker natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |