abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator maandag 8 april 2019 @ 00:58:19 #251
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
  PR en moderator maandag 8 april 2019 @ 00:59:20 #252
288245 crew  Moira
pi_186095387
Ik dacht gaandeweg dat ik misschien maar eens van Bas op Eva moest overstappen in de prono :') Gelukkig niet gedaan dus _O-

Moet deze week echt ff de afleveringen terug gaan kijken, want ik blijf wss toch wel met 1 oog in de Bastunnel maar anders zou ik 't ook echt niet weten hoor :o
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 8 april 2019 @ 01:00:55 #253
288245 crew  Moira
pi_186095392
quote:
99s.gif Op zondag 7 april 2019 23:51 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Maar dit is De Mol. Dat wordt gemaakt door competentere mensen en daar gebeurt zoiets zelden tot nooit.

Gok waarom ze dit tonen: Kaat zat op het verkeerde spoor, verandert nu uit noodzaak compleet van verdachte en gaat alsnog deze serie winnen. Eerste keer dat de winnaar zo lang volledig verkeerd zat. Er is iig. een reden dat ze 't plots wel doen.
Ja meestal alleen als ze op de afvaller zitten en het dus toch niet uit maakt. Soms ook bij de mol omdat die dan bijv. telkens op de verkeerde zit maar toch telkens zelf niet uit gaat, als een soort hint.
Fuck the EBU.
  maandag 8 april 2019 @ 01:09:12 #254
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_186095428
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 00:12 schreef Slobeend het volgende:
Gelachen om het ongemakkelijke etentje.
Zoiets is bij WIDM ook al een keer geweest, met de BN'ers...
  One tough cookie maandag 8 april 2019 @ 01:28:04 #255
169210 liesje1979
pi_186095549
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 april 2019 21:39 schreef VKV het volgende:
Ik zit vaak De Mol te kijken terwijl m'n vriend zit te gamen, want hij had de eerste aflevering gemist en nu "is het niet leuk meer om te volgen want ik mis van alles" en "nee, ik kijk volgend seizoen wel weer een keer mee". Ondertussen zit ik me elke aflevering op te vreten omdat ik vind dat hij het ook moet zien, zo leuk is het haha. Komt er op neer dat ik elke keer door z'n gamen heen zit te lullen om elke opdracht en actie en verdenking te bespreken wanneer ik de aflevering kijk :P Potverdikkie wat een meeslepende serie.
Lol dit begrijp ik heel goed. Ik push ook altijd mensen een beetje dat ze dit moeten kijken. Meestal zonder weinig resultaat wat ik dan echt frustrerend vind. :') Ik heb iemand hier tot in de treuren lastiggevallen. Volgens mij is ze nu ook fan ;)
Ik ben weer bij met kijken, had vorige week de eerste helft op zondag gekeken met het idee, dan heb ik morgenavond ook nog wat leuks, maar toen ging ik een grens over en werkte het niet meer. En ik had geen zin in ingewikkeld vpn gedoe. Kon dus ook de prono niet invullen want wist de afvaller nog niet.

Nu nog even verder bij lezen, ik heb jullie gemist. :D
  One tough cookie maandag 8 april 2019 @ 01:47:24 #256
169210 liesje1979
pi_186095623
quote:
99s.gif Op zondag 7 april 2019 23:44 schreef Nizno het volgende:
Linkje in de pointer aangepast. Aflevering gekeken, vermakelijk.
Afvaller was logisch eerlijk gezegd. Eva kan van de halve aflevering alleen maar testvragen invullen op basis van verhalen van anderen. Geen idee wie op welk moment afviel, Ik neem tenminste niet aan dat alleen de vraag of de mol geschoten werd, in de jeep belande of niet mee deed niet de enige vraag was die over de speurtocht ging.

De expeditieaflevering vond ik niet zo heel speciaal. Als de mol bij het vuur maken of die zoekopdracht zat dan kon hij veel te makkelijk zn gang gaan want het kan hooguit 1 persoon opvallen. Alleen het boogschieten was leuk. Daarbij stonden de schutters voor het zicht van iedereen.
Je doet het vast niet expres maar je bent steeds echt de enige die de afvaller bij naam noemt Natuurlijk is het ieders eigen verantwoording om hier te lezen, maar als er zoiets bestaat als topic etiquette dan is het in dit topic al jaren wel zo dat we het een beetje cryptisch houden allemaal. Afvaller snappen mensen ook wel, hoeft niet per se een naam bij. ;) Bedoel het niet lullig verder. Viel me gewoon op. :@

Ik zou ook nog helemaal over de vorige aflevering mee willen praten met terugwerkende kracht. :D
Persoonlijk had ik minder met de afvaller. Pas toen ik de terugblikken op een rijtje zag dacht ik opeens hey wat een leuke kandidaat was dat. Maar ik dacht ook niet dat het de mol was, eigenlijk nooit gedacht.

Verder geniet ik zo ontzettend van Joeri. Wat een held is dat. Zo'n pretletter. En die aan tafel opdrachten, ik heb hardop gelachen. Vooral om regggggenpijp. En die mop van Bruno. :'(

Elisabeth liet de kaart vallen. Dat Joeri hem had leek ze niet leuk te vinden. Al denk ik dat ik weer hopeloos op de verkeerde mol zit wil ik er gewoon niet vanaf stappen. Bas is hier volgens mij door de meeste mensen wel verdacht. Ik zie ook echt veel moldingen in hem.

Theorietje. De briefings zijn kort. We zagen dat de etiquette regels er hingen die avond daarvoor in het restaurant. Ik zou dat aan de mol vertellen. De kandidaat die zei die regels de avond daarvoor al gelezen te hebben lijkt me niet de mol. Ik denk dat de mol zoiets juist niet zou zeggen. Maar als productie team zou ik de mol zeker van te voren op die regels gewezen hebben, Niet omdat je de mol nou zo graag in de vrijstellingpositie zou willen hebben, aan de andere kant is het wel eerlijker voor het spel. Maar dit zou het ideale moment zijn om de mol een complete briefing te geven. Eventueel dingetjes willen laten oefenen (met stokjes eten :D) Uitleggen, bijpraten (wie verdenkt je) etc. Dus ik denk dat het Bas is maar ik blijf in de prono waarschijnlijk gewoon op Elisabeth tot ze er uit ligt. :')

@Cee ik moest ook een beetje meehuilen vorige week. :D
  One tough cookie maandag 8 april 2019 @ 01:48:10 #257
169210 liesje1979
pi_186095626
Lol ik heb net mijn eerste topic notificatie dinges gedaan. Per ongeluk. :D
  Moderator maandag 8 april 2019 @ 08:36:43 #258
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186096939
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 01:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Zoiets is bij WIDM ook al een keer geweest, met de BN'ers...
Nou en?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 8 april 2019 @ 08:51:37 #259
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_186097054
quote:
11s.gif Op maandag 8 april 2019 01:47 schreef liesje1979 het volgende:

[..]
Je doet het vast niet expres maar je bent steeds echt de enige die de afvaller bij naam noemt Natuurlijk is het ieders eigen verantwoording om hier te lezen, maar als er zoiets bestaat als topic etiquette dan is het in dit topic al jaren wel zo dat we het een beetje cryptisch houden allemaal. Afvaller snappen mensen ook wel, hoeft niet per se een naam bij. ;) Bedoel het niet lullig verder. Viel me gewoon op. :@
Ik had expres het nog niet direct na het kijken gedaan omdat er een hapering in de sstream zat heb ik gewacht tot tegen 12u terwijl 10u op was gegeven zoals Moira ook verwijst in #251
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 8 april 2019 @ 09:00:53 #260
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186097120
Ik herinner het me niet zo precies meer maar in begin van aflevering zei iemand iets toen Bas al weg was gehaald '... af gaan schieten'. Toen werd er gelachen.

Leek me toch wel beetje net te toevallig met de opdracht direct daarna.
  maandag 8 april 2019 @ 09:39:26 #261
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  One tough cookie maandag 8 april 2019 @ 11:05:15 #262
169210 liesje1979
pi_186098705
quote:
99s.gif Op maandag 8 april 2019 08:51 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik had expres het nog niet direct na het kijken gedaan omdat er een hapering in de sstream zat heb ik gewacht tot tegen 12u terwijl 10u op was gegeven zoals Moira ook verwijst in #251
Maar je bent dus de enige die het überhaupt doet.
  maandag 8 april 2019 @ 11:58:29 #263
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_186099603
quote:
10s.gif Op maandag 8 april 2019 11:05 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maar je bent dus de enige die het überhaupt doet.
Wat is nu eigenlijk het probleem? Zelf noem je ongeveer iedereen die er nog wel in zit. Dat is eigenlijk hetzelfde als de afvaller noemen. :+
Ik dacht dat we hier allang uit waren. Het is voor ons, Nederlandse kijkers, vooral fijn als onze Belgische forumvrienden zich de eerste 1 a 2 uur na uitzending een beetje willen inhouden. Daarna is het wmb echt onzin (en best wel irritant) om alles in spoilertags en omfloerste taal te (moeten) posten.

Anyway, ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind om dit jaar een hoofdverdachte te vinden. Even los van het feit of ik het dan goed heb of niet. :P Ik kan bij iedereen wel een reden vinden waarom diegene het niet is. :D

Kaat en Bas (en Eva) waren mijn hoofdverdachten, maar eigenlijk heb ik alleen Bruno en Joeri in mijn hoofd afgeschreven.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_186099637
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2019 11:58 schreef Jane het volgende:

[..]

Wat is nu eigenlijk het probleem? Zelf noem je ongeveer iedereen die er nog wel in zit. Dat is eigenlijk hetzelfde als de afvaller noemen. :+

Ik dacht hetzelfde :D

Verder ben ik nog wat dieper mijn Axeltunnel ingekropen
pi_186099675
Denk ook aan een mannelijke mol......Kaat is steeds te enthousiast om de opdracht goed te doen.......mooie smoes van Basten trouwens :D !
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 8 april 2019 @ 13:38:56 #266
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_186101290
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 12:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Verder ben ik nog wat dieper mijn Axeltunnel ingekropen
Na de uitzending zelf begon ik te twijfelen over mijn Axeltunnel, maar cafe de Mol brengt me wel weer helemaal terug die tunnel in.

quote:
17s.gif Op maandag 8 april 2019 12:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Denk ook aan een mannelijke mol......Kaat is steeds te enthousiast om de opdracht goed te doen.......mooie smoes van Basten trouwens :D !
Ik schrijf Kaat ook idd af...
welke smoes bedoel je? ff niet voor de geest. (Denk tenminste dan je woordenboek er van Basten van maakt ipv Bas ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_186101310
quote:
99s.gif Op maandag 8 april 2019 13:38 schreef Nizno het volgende:

[..]

Na de uitzending zelf begon ik te twijfelen over mijn Axeltunnel, maar cafe de Mol brengt me wel weer helemaal terug die tunnel in.
[..]

Ik schrijf Kaat ook idd af...
welke smoes bedoel je? ff niet voor de geest. (Denk tenminste dan je woordenboek er van Basten van maakt ipv Bas ;)
Oh.....zie het nu pas :@ :)

Maar wat Bas vertelde om die vrijstelling te kunnen gaan halen bedoelde ik :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 8 april 2019 @ 13:41:27 #268
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_186101328
quote:
17s.gif Op maandag 8 april 2019 13:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh.....zie het nu pas :@ :)

Maar wat Bas vertelde om die vrijstelling te kunnen gaan halen bedoelde ik :)
ah die smoes, ja dat was wel een leuke, niet heel erg goed in elkaar bedacht in de tijd dat hij vast heeft gezeten maar wel net goed genoeg :)
pi_186101363
quote:
99s.gif Op maandag 8 april 2019 13:41 schreef Nizno het volgende:

[..]

ah die smoes, ja dat was wel een leuke, niet heel erg goed in elkaar bedacht in de tijd dat hij vast heeft gezeten maar wel net goed genoeg :)
Beetje doorzichtig waardoor je denkt dat hij niet goed genoeg kan liegen om de mol te zijn.....
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 8 april 2019 @ 13:44:26 #270
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_186101378
quote:
17s.gif Op maandag 8 april 2019 13:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Beetje doorzichtig waardoor je denkt dat hij niet goed genoeg kan liegen om de mol te zijn.....
Dat kan idd ook nog :D
Expres iets te doorzichtig maken. Omdat je er wel langs wilt want ja je moet vertragen. En dan hopen dat de andere twee net te laat in de auto springen...
Hij sprong zelf wel erg snel.
  maandag 8 april 2019 @ 14:20:34 #271
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_186101810
Zelf zie ik het nog steeds niet zo bij Axel. Ik mis iets geloof ik. Misschien nog maar eens alle afleveringen terugkijken om speciaal op hem te letten. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 8 april 2019 @ 15:01:26 #272
436222 Japepk
Padvinder
pi_186102524
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2019 14:20 schreef Jane het volgende:
Zelf zie ik het nog steeds niet zo bij Axel. Ik mis iets geloof ik. Misschien nog maar eens alle afleveringen terugkijken om speciaal op hem te letten. :P
Dat gevoel heb ik ook. Axel glipt overal een beetje tussendoor wat hem dan juist verdacht zou maken. Het enige wat opvalt dat het 'op papier' steeds lijkt alsof hij een enorme pussy is :P

Bij de survivalopdracht vond ik Bas verdacht. Deed niet héél erg zijn best om vuur te maken en sprong op om die opdracht te doen. Vuur maken was de makkelijkste opdracht, die met twee (fanatieke) anderen vast was gelukt. Nu eindigden er twee relatief hoge bedragen bij het boogschieten. Daar tegenover staat dat Bas fanatiek voor de vrijstelling ging. Daardoor kwam er ook 4000,- in de pot. Niet logisch dus dat hij daarvoor zou gaan als Mol

Axel had een verdachte actie met het zakmes, waarvan ik twijfel of het een slechte Molactie was of gewoon een (eigenlijk nog) slechtere kandidatenactie. Bruno is een figuur waar ik weinig mee heb, maar die had zijn 1100 makkelijk kunnen laten verdwijnen.
't Echte en 't ware!
pi_186102556
Het belangrijkste argument tegen Axel is voor mij hoe hij reageerde tijdens de ondervraging van Gilles in de eerste aflevering. Als men inderdaad wilde testen of een kandidaat op zoiets kalm kon reageren, kan ik me gewoon niet voorstellen dat ze dan voor Axel hebben gekozen. :P
  Moderator maandag 8 april 2019 @ 15:05:47 #274
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186102602
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef Redum het volgende:
Het belangrijkste argument tegen Axel is voor mij hoe hij reageerde tijdens de ondervraging van Gilles in de eerste aflevering. Als men inderdaad wilde testen of een kandidaat op zoiets kalm kon reageren, kan ik me gewoon niet voorstellen dat ze dan voor Axel hebben gekozen. :P
Of hij deed juist alsof hij zenuwachtig was. Dat is nog sterker natuurlijk.
  maandag 8 april 2019 @ 15:07:38 #275
436222 Japepk
Padvinder
pi_186102628
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 15:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Of hij deed juist alsof hij zenuwachtig was. Dat is nog sterker natuurlijk.
Maar die strategie kan de regie/Gilles op dat moment niet weten. Die proef was er puur voor om te kijken wie de stalen zenuwen en pokerface had.
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')