abonnement Unibet Coolblue
pi_185847102
quote:
AMSTERDAM - De politie Amsterdam onderzoekt doodsbedreigingen aan het adres van Thierry Baudet, die gisteren werden geuit tijdens een antiracisme-demonstratie in Amsterdam. Daar werden door demonstranten leuzen gescandeerd zoals ’Als je Thierry dood wil schieten, zeg dan paf’.


,,We hebben de beelden gezien die op het internet rondgaan”, zegt politiewoordvoerder Marijke Stor ,,en die zijn voor ons aanleiding om te kijken wat er precies gezegd wordt en wat daar de juridische status van is.”


Demonstranten roepen op Baudet dood te schieten
Op de beelden van UP! Network, die ook op de site van de Telegraaf te zien zijn, hitst een vrouwelijke demonstrant, die zichzelf met een doek voor haar gezicht onherkenbaar heeft gemaakt, de boel op en krijgt een groot deel van de massa mee.

,,De gemeente Amsterdam heeft toestemming gegeven voor deze demonstratie, die wij met een aantal agenten hebben begeleid”, vervolgt Stor. ,,In onze optiek is het rustig verlopen en werden er geen onregelmatigheden geconstateerd. Pas vandaag werden wij ook geconfronteerd met de beelden en dat is dus aanleiding om een nader onderzoek in te stellen naar de strafbaarheid van wat daar precies is gezegd en gescandeerd.”

In de demonstratie liepen enkele duizenden mensen mee. Hoewel die vooral gericht was tegen racisme maar ook tegen de recente verkiezingsuitkomst. Het Forum voor Democratie haalde bij de provinciale verkiezingen woensdag de meeste stemmen en kwam uit de bus als grootste partij.

Reactie Wilders
PVV-voorman Geert Wilders reageerde direct via Twitter op het filmpje: ,,Dus een vraag over meer of minder Marokkanen mag niet, maar roepen een politicus dood te schieten wel?? Ik zou zeggen @Het_OM oppakken en vervolgen die gevaarlijke linkse gek van dat filmpje en kappen met die belachelijke rechtszaak tegen mij."

Op sociale media zijn verschillende beelden verschenen van de antiracisme demonstratie in Amsterdam gisteren. In de sommige filmpjes is te horen dat er tijdens de demonstratie uitingen zijn gedaan die mogelijk als bedreigend kunnen worden ervaren

Bron https://www.telegraaf.nl/(...)ekt-baudet-moordleus
En er is een arrestatie:
quote:
De politie heeft maandag een 21-jarige vrouw uit Nijmegen opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij de aan Thierry Baudet gerichte doodsbedreiging. Bij een demonstratie in Amsterdam uitte een betoger doodsbedreigingen aan het adres van de fractievoorzitter van Forum voor Democratie.

Dit weekend doken er beelden op van een onherkenbare demonstrant die zingt "als je Thierry dood wilt schieten, zeg dan paf."

Eerder werd al bekend dat het Openbaar Ministerie (OM) de uitspraak onderzoekt op strafbaarheid. Meerdere politici waren niet te spreken over wat er gezegd wordt door de vrouw in het filmpje.

"Alle politici moeten in veiligheid en vrijheid hun werk kunnen doen. Democratie is geen gemakkelijk, maar wel een rijk bezit. Dat moeten we met z’n allen beschermen", meldde premier Mark Rutte eerder op maandag.

Een andere opmerking gericht aan de FVD-leider werd vorige week ook al besproken bij het Openbaar Ministerie (OM). Een medewerker van de Universiteit Utrecht had onder een Facebook-bericht van FVD "Volkert waar ben je" geplaatst, waarmee hij dus verwees naar de moordenaar van Pim Fortuyn.

Deze uitlating is volgens justitie overigens "niet zonder meer strafbaar".

https://www.nu.nl/binnenl(...)-thierry-baudet.html
pi_185847115
Hopelijk hebben ze de juiste en wordt ze preventief een tijdje opgeborgen.
pi_185847359
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 19:24 schreef Linkse_krijger het volgende:
Hopelijk hebben ze de juiste en wordt ze preventief een tijdje opgeborgen.
Ze hoeven alleen maar even een sjaal om haar gezicht te binden en haar te laten schreeuwen. Dan weten ze het. Nog even crossreferencen met de locatie van haar mobiel tijdens de demo en klaar.
pi_185847740
Misschien komt ze in de gevangenis wel een vrouwelijke Bubba tegen als ze t zeepje laat vallen onder de douche.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_185847774
Hopelijk lekt haar naam uit zodat haar leven verwoest wordt.
pi_185847815
Was dat een vrouwenstem?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_185847886
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:03 schreef habitue het volgende:
Was dat een vrouwenstem?
Eehm, ja?
Ok, het had ook een jongetje kunnen zijn waarvan de balletjes nog niet waren ingedaald. Maar een vrouw lag meer voor de hand.
pi_185848923
Moet minstens 5 jaar krijgen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 25 maart 2019 @ 21:01:09 #9
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_185849020
Bedankt Freek.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 25 maart 2019 @ 21:36:11 #10
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_185849725
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:01 schreef Confetti het volgende:
Hopelijk lekt haar naam uit zodat haar leven verwoest wordt.
Mwa, ook wat overdreven om haar dat te wensen.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  maandag 25 maart 2019 @ 21:38:27 #11
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_185849775
alle uitkeringen stopzetten

jarenlang de tbs kliniek in

weg er mee hoppakee
pi_185849812
Thanks Antifa, very cool
pi_185849828
Dat wijf is ook al van de generatie die zich de moord op Pim niet meer kunnen herinneren.
pi_185849852
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:41 schreef jakosi het volgende:
Dat wijf is ook al van de generatie die zich de moord op Pim niet meer kunnen herinneren.
Nou die weet dat echt wel als je in antifa kringen bent als 21 jarige.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 25 maart 2019 @ 21:43:46 #15
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_185849883
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:01 schreef Confetti het volgende:
Hopelijk lekt haar naam uit zodat haar leven verwoest wordt.
Want Thierry leven is verpest door deze snotneus?

Je bent echt duizend haren erger
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_185850703
quote:
16s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou die weet dat echt wel als je in antifa kringen bent als 21 jarige.
Ja, hèhè dat zeg ik ook niet.
  maandag 25 maart 2019 @ 22:51:49 #17
80382 manny
30 is best veel
pi_185851385
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:55 schreef superniger het volgende:
Moet minstens 5 jaar krijgen.
haha. dan wordt het stil op straat. 5 jaar voor een hele indirecte doodsbedreiging

maar goed, kansloze dame wordt wel aangepakt en signaal afgegeven dat dit soort ge-eikel moet stoppen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_185851526
quote:
17s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Want Thierry leven is verpest door deze snotneus?

Je bent echt duizend haren erger
Duizend haren? :?
pi_185851532
Ik ben wel benieuwd hoe ze haar identiteit hebben weten te achterhalen.
pi_185851541
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:17 schreef jakosi het volgende:

[..]

Ja, hèhè dat zeg ik ook niet.
Volgens mij is hetgeen je wel zegt ook kolder, naast dat ik de relevantie mis dan. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185851743
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:03 schreef Physsic het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze haar identiteit hebben weten te achterhalen.
Wellicht zitten er wat under cover agenten van de AIVD binnen die club.
Ik verdenk deze lieden veel van opportunistisch gedrag.
Dit linkse geschreeuw is een soort spanning die deze lieden nodig hebben in hun leven.
Ze krijgen een bijstandsuitkering die er voor zorgt dat ze alle natjes en droogjes hebben. Maar verder hebben ze geen werk en geen uitzicht op werk, en geen geld om op vakantie te gaan etc. Dus: leegte alom. Nou ja, dan maar "linkse activist". Dan heb je nog wat. En ach... part time AIVD spion maakt het nog iets spannender.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  maandag 25 maart 2019 @ 23:35:11 #22
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_185852144
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:03 schreef Physsic het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze haar identiteit hebben weten te achterhalen.
Veel van die mensen staan al in dossiers.
En niet eens onterecht, want wat zij deed moeten we niet normaal gaan vinden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 26 maart 2019 @ 19:10:59 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185863701
En in dat vieze kraakpand zullen ze haar als held onthalen :')

Nederland |:( |:( |:( |:(

quote:
Baudet-bedreiger vrijgelaten

Nijmegen - De 21-jarige vrouw uit Nijmegen, die werd opgepakt voor de bedreigende leus aan het adres van Forum-leider Thierry Baudet, is dinsdagavond vrijgelaten.



Dat meldt het OM. Ze is door de officier van justitie in Amsterdam met een dagvaarding heengezonden. De vrouw moet zich op 9 april voor de politierechter verantwoorden.

Ze zegt in haar verklaring bij de politie spijt te hebben van haar uitingen en de impact ervan te hebben onderschat.

De vrouw wordt ervan verdacht op zaterdag 23 maart 2019 tijdens een anti-racisme-demonstratie in het centrum van Amsterdam uitingen te hebben gedaan die mogelijk als bedreigend of opruiend zijn ervaren. Ze werd maandag opgepakt bij De Grote Broek in Nijmegen: een bekend links voormalig krakersbolwerk vol met activistische organisaties.

De vrouw, wiens identiteit nog niet duidelijk is, is een goede bekende van de groep die sinds 1984 het statige gebouw heeft gekraakt. Er wordt over haar gesproken als ’kameraad’. Sinds 2004 is het kraken van De Grote Broek gelegaliseerd. In het pand zitten organisaties als De Klinker, een veganistisch eetcafé waar info-avonden over milieu, feminisme en racisme worden georganiseerd. Op de bar van dat restaurant liggen, duidelijk in zicht, links-activistische pamfletten. Maar ook ’anarchistische bibliotheek De Zwarte Uil’ is in het pand gevestigd.

Kameraden
In het gebouw in het centrum van Nijmegen zijn daarnaast achttien woningen gevestigd. Eén van de bewoners bevestigt dat de Baudet-dreigster in de buurt van De Grote Broek werd opgepakt. Meerdere bronnen onderschrijven dat. De bewoner zegt vervolgens dat medestanders ’hun rug recht moeten houden en hun kameraad moeten steunen’. Overigens zou de vrouw die is opgepakt geen bewoonster van De Grote Broek zijn. Over wie ze wel is, blijven de lippen stijf op elkaar. Wel wordt rondom de Radboud Universiteit beweerd dat áls iemand weet wie ze is, dat bekend zou zijn bij Changing Perspective, een ’beweging’ van studenten, medewerkers en docenten van de universiteit.

De man die bij Changing Perspective de telefoon opneemt wil zijn naam niet noemen en zegt ook niet namens de organisatie te kunnen reageren. Hij ’heeft het filmpje gezien en herkent de persoon met de pruik op niet’. Ook zegt hij niet te kunnen reageren op de inhoud van de leus. „Dat lijkt me niet belangrijk.”

Voormalig kraakpand De Grote Broek is een doorn in het oog van de lokale VVD in Nijmegen, vertelt fractievoorzitter Inge van Dijk. „Ik weet niet wie daar naast Antifa nog meer zit, maar het is aan aantal links gelieerde groepen”, vertelt ze. Ze vindt de activiteiten in het voormalig gekraakte pand ’illegaal’. „We zijn natuurlijk geen voorstander van kraken. Maar we zijn als VVD een roepende in de woestijn in Nijmegen.” Ze benadrukt dat kraken illegaal is. „Ook als het gedoogd wordt. Tegen de groepen in dat pand zouden we moeten optreden.”

https://www.telegraaf.nl/(...)campaign=twitterfeed
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 26 maart 2019 @ 20:10:51 #24
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_185864868
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 19:10 schreef Nikonlover het volgende:
En in dat vieze kraakpand zullen ze haar als held onthalen :')

Nederland |:( |:( |:( |:(
[..]

Wat hadden ze dan moeten doen?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_185865340
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:55 schreef superniger het volgende:
Moet minstens 5 jaar krijgen.
De bedreigers van (de kinderen van) Halsema, Pechtold, Rutte en Sylvana kregen tussen de 40 uur taakstraf en 50 dagen cel. En die bedreigingen waren aanzienlijk serieuzer.

Dus ik vrees dat dat er niet inzit.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 26 maart 2019 @ 20:35:13 #26
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_185865412
Wat mij het meest doet verbazen is dat een vrouw van 21 zo'n stem heeft. Hoe dan?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 26 maart 2019 @ 21:33:29 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185866773
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 20:10 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Wat hadden ze dan moeten doen?
Vastzetten tot het voor de rechter komt
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 26 maart 2019 @ 21:47:35 #28
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_185867015
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:33 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Vastzetten tot het voor de rechter komt
Want?
Ik zie daar niet echt aanleiding toe.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 26 maart 2019 @ 21:49:55 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185867064
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:47 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Want?
Ik zie daar niet echt aanleiding toe.
Omdat ze een gevaar is voor onze samenleving. Ze roept op tot moord van een politicus
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 26 maart 2019 @ 21:51:58 #30
236264 crew  capricia
pi_185867098
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Omdat ze een gevaar is voor onze samenleving. Ze roept op tot moord van een politicus
Moet dat niet eerst door een rechter bewezen worden geacht?
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 26 maart 2019 @ 21:53:06 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185867117
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:51 schreef capricia het volgende:

[..]

Moet dat niet eerst door een rechter bewezen worden geacht?
Daarom moet ze in afwachting van de rechtszaak vastgezet worden, uit voorzorg. Mocht de rechter anders beslissen, dan heb ik daar vrede mee.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 26 maart 2019 @ 21:55:49 #32
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_185867168
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Omdat ze een gevaar is voor onze samenleving. Ze roept op tot moord van een politicus
Een OvJ / rechter-commissaris kijkt uiteraard ook naar in welke context een uitspraak gedaan en en hoe serieus die moet worden genomen.

Een celstraf ligt helemaal niet in de lijn der verwachting namelijk. En dat weet je zelf stiekem ook wel denk ik ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_185867169
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat mij het meest doet verbazen is dat een vrouw van 21 zo'n stem heeft. Hoe dan?
AFA traint op dergelijke 'kwaliteiten'.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator dinsdag 26 maart 2019 @ 21:56:30 #34
236264 crew  capricia
pi_185867178
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:53 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Daarom moet ze in afwachting van de rechtszaak vastgezet worden, uit voorzorg. Mocht de rechter anders beslissen, dan heb ik daar vrede mee.
Ik heb niet zo’n zin om haar allerlei schadeclaims toe te laten kennen.
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 26 maart 2019 @ 21:58:51 #35
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185867219
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:55 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Een OvJ / rechter-commissaris kijkt uiteraard ook naar in welke context een uitspraak gedaan en en hoe serieus die moet worden genomen.

Een celstraf ligt helemaal niet in de lijn der verwachting namelijk. En dat weet je zelf stiekem ook wel denk ik ;)
Dat weet ik stiekem ook wel inderdaad. Maar het zou fijn zijn om eens een voorbeeld te stellen. Dan laten ze dit soort leuzen wel uit hun hoofd. Tenminste, dat zou je verwachten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb niet zo’n zin om haar allerlei schadeclaims toe te laten kennen.
Oohja, dan krijg je dat weer inderdaad :') Nee, doe maar niet idd
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 26 maart 2019 @ 22:01:09 #36
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_185867251
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:58 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat weet ik stiekem ook wel inderdaad. Maar het zou fijn zijn om eens een voorbeeld te stellen. Dan laten ze dit soort leuzen wel uit hun hoofd. Tenminste, dat zou je verwachten.
[..]

Oohja, dan krijg je dat weer inderdaad :') Nee, doe maar niet idd
Mee eens wel, al vind ik dan weer niet dat je iemand als OvJ zelf maar moet gaan ‘straffen’ met voorlopige hechtenis terwijl je weet dat de rechter zo een straf nooit op gaat leggen.

Alhoewel deze vrouw waarschijnlijk heel blij was geweest met het geld inderdaad ja _O- die vergoeding ligt hoger dan wat ze nu per dag verdient gok ik :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator dinsdag 26 maart 2019 @ 22:01:51 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_185867258
och als een voetbalfan bestuur tegen de muur roept wil hij ze in de regel ook niet direct af laten schieten ofzo

is gewoon een of ander huppeltrutje dat zich in de anonieme menigte een hele grote baas voelde ... nou hopelijk heeft ze er wat van geleerd

boete en wat schoffelen lijkt me meer dan zat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_185867297
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:01 schreef Confetti het volgende:
Hopelijk lekt haar naam uit zodat haar leven verwoest wordt.
Wat gij niet wilt dat Baudet geschiedt, doe dat ook een ander niet.
  Moderator dinsdag 26 maart 2019 @ 22:06:46 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_185867333
helemaal alsof een grote mond op een matige demo je leven gaat verwoesten :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_185867598
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Omdat ze een gevaar is voor onze samenleving. Ze roept op tot moord van een politicus
Dan mogen ze ook wel een paar huizen van FOK!kers binnenvallen.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 26 maart 2019 @ 22:25:23 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185867646
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:22 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dan mogen ze ook wel een paar huizen van FOK!kers binnenvallen.
Wie wat waarom?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185867660
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wie wat waarom?
Elke ongelukkige uitlating voor de rechter slepen lijkt me wat ver gaan.
pi_185868083
Het lijkt me een verschrikkelijk dom wijf/bouwpakketje/whatever en ze verdient zeker elke gepaste straf, maar ik vind niet dat daarom haar leven voorgoed naar de kloten moet of dat haar naam op internet moet of wat dan ook. Over tien jaar is dit misschien een jeugdzonde als onderdeel van een fase. Dan denkt ze misschien wel hetzelfde over de zaken als FvD.

Ze is 21. Rond die leeftijd ben je als krakend studentje in Nijmegen vaak nog zo gepamperd als wat, maar denk je al wel dat je de hele wereld begrijpt. Ja dan krijg je dit dus. Ze moet gewoon haar straf krijgen en dan ook weer verder kunnen met haar leven.

Ik vind de reactie van Baudet echt sterk. Niet in alle praatprogramma's lopen janken of Twitter in vuur en vlam zetten voor iemand die feitelijk ver beneden jouw peil is. Niet alles persoonlijk maken en op jezelf betrekken. Het is heel verleidelijk om dat wel te doen omdat jouw naam toch genoemd wordt. Geen enkele sympathisant van Baudet zou het hem kwalijk nemen als hij nu het riedeltje zou afsteken van "Als mij iets gebeurt..." Maar hij laat zich niet afleiden van zijn werk.
pi_185869981
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Omdat ze een gevaar is voor onze samenleving. Ze roept op tot moord van een politicus
Niet! Ze pleit juist voor een therapie.
"Als je Thierry dood wil schieten..." is geen oproep tot doodschieten.
"zeg dan Paf" is een tip om je moordneiging te ontladen via een "Jules de la Tourette"-achtige kreet.

Ze verdient juist een compliment. Wie weet heeft ze zo vele moorden weten te verijdelen.....
;)
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 27 maart 2019 @ 05:42:14 #45
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185869986
Ik dacht dat links juist blij was met het idee dat je allerhande figuren op kon pakken voor onsmakelijke meningsuitingen?

Is het nu weer niet goed of zo?

Mooi gevalletje "it's OK when WE do it"
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_185870379
Wat een huilies zijn jullie Baudet-vereerders allemaal zeg :')
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  woensdag 27 maart 2019 @ 07:56:22 #47
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_185870575
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:01 schreef Confetti het volgende:
Hopelijk lekt haar naam uit zodat haar leven verwoest wordt.
Dit dus.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 27 maart 2019 @ 17:14:29 #48
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_185880325
Hier een reactie van beroepsactivist/anarchist Joke "Kaviaar" Kuyt vanuit de gevangenis. Zit daar 4 maanden uit voor de publicatie van haatdragende/opruiende artikelen.

quote:
Een 21-jarige vrouw uit Nijmegen is vandaag (1) opgepakt op de verdenking tijdens de demonstratie afgelopen zaterdag te hebben gescandeerd: “Als je Thierry dood wil schieten, zeg dan paf”. De gezamenlijke media en politiek haasten zich afgelopen dagen hun afschuw uit te spreken over de leuze. Een leuze die noch een bedreiging vormt, noch een oproep tot moord inhoudt. Je kunt zelfs zeggen dat deze ludiek is: “zeg dan paf”, en niet: “doe dan paf” is eerder een oproep tot geweldloosheid, tot het gebruik van woorden in plaats van wapens.

Kijk aan de andere kant eens naar de vele fascistische uitlatingen van Baudet, en je weet wat een reactie van afschuw waard is: de grote verkiezingswinst van en fascist. Het gevaar dat niet onderkend wordt. ‘Ach, het is maar een mening om een ‘blank’ en ‘boreaal’ Europa na te streven en extreem-rechts geweld op te roepen door het zaaien van haat tegen migranten.’ Thierry Baudet en de zijnen, en Wilders en zijn bende, moeten met alle felheid en bereidheid tot actie bestreden worden, en niet verdedigd en beschermd enkel omdat ze in de Tweede Kamer zitten. Waar extreem rechtse opproepen tot geweld, en bedreigingen, zonder enige verantwording blijven, en zonder landelijke ophef, diskwalificeert de samenleving zich volledig, nu de arrestante publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld.

De bedreiging komt van Baudet en Wilders en van een ieder die zich dezer dagen over een leus op een antiracizsme-demonstratie valt, collectief van zogenaamd links tot extreem-rechts dat de boel heeft opgeklopt, en een heksenjacht op antifascisten veroorzaakt.

Geef de fascisten vooral hun zin, jullie je op de borst kloppende democraten, maar zeg dan niet als het fascisme weer aan de macht komt fdat je het niet zag aankomen. Jullie zijn gewaarschuwd, meer dan eens. Er zijn maar weinig mensen die de moed hebben het beest bij de naam te noemen, zoals Asha ten Broeke in de Volkdkrant, 22-3, nu het fascisme zich heeft weten te normaliseren en te laten accepteren. En jullie, jullie zijn laf: jullie trappen naar onderen om jullie positie veilig te stellen. Waar zijn ze nu, de Grote Beschermers van het Vrije Woord?!

Stop de vervolging van de paf-verdachte, of ze ‘het’ nu gedaan heeft of niet! Kom in actie tegen tegen de heksenjacht op fascisten! Optrekken tegen fascisme en haar democratische wegbereiders! Onvoorwaardelijk!

JK, 26 maart 2019
https://13-september.nl/s(...)KSamfxYRxrqO2lnETvlY

[ Bericht 0% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 28-03-2019 05:14:04 ]
:')
pi_185885271
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier een reactie van beroepsactivist/anarchist Joke "Kaviaar" Koot vanuit de gevangenis. Zit daar 4 maanden uit voor de publicatie van haatdragende/opruiende artikelen.
[..]

https://13-september.nl/s(...)KSamfxYRxrqO2lnETvlY
Het is "Joke Kuyt" ipv "Koot".
Interessant mens. Staat volledig buiten het gangbare politieke spectrum.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_185888935
quote:
Spoeddebat
Een grote meerderheid van de Amsterdamse politieke partijen wil bovendien een spoeddebat over de bedreigingen. Ze willen met de burgemeester bespreken hoe om te gaan met dit soort verwensingen. Ook willen ze het hebben over stappen die genomen moeten worden om tot vervolging over te gaan. Alleen Denk en BIJ1 steunden de aanvraag van het debat niet.
https://www.at5.nl/artike(...)ens-antiracisme-demo

Goh, waarom steunen DENK en Bij1 deze aanvraag niet? Omdat ze dan met de billen bloot moeten of zo?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 28 maart 2019 @ 05:16:50 #51
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_185890659
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het is "Joke Kuyt" ipv "Koot".
Interessant mens. Staat volledig buiten het gangbare politieke spectrum.
Ik volg dr al een tijdje op fb. Echt alles is geoorloofd in haar wereld. Ze riep eerder ook op om een t taart met ongesteldheid bloed naar thierry te gooien.
:')
pi_185890662
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef Montagui het volgende:

[..]

https://www.at5.nl/artike(...)ens-antiracisme-demo

Goh, waarom steunen DENK en Bij1 deze aanvraag niet? Omdat ze dan met de billen bloot moeten of zo?
Aangezien Kuzu en Sylvana aanzienlijk vaker bedreigd zijn dan Baudet verbaast deze houding mij idd ook hooglijk...
  donderdag 28 maart 2019 @ 05:35:29 #53
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_185890695
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef Montagui het volgende:

[..]

https://www.at5.nl/artike(...)ens-antiracisme-demo

Goh, waarom steunen DENK en Bij1 deze aanvraag niet? Omdat ze dan met de billen bloot moeten of zo?
'Hoe om te gaan met dit soort bedreigingen'? Aangifte doen en in het meest uiterste geval beveiliging vragen van het Rijk.
Maar goed het gaat is geen racisme dus dat is zo ongeveer het enige op de agenda van deze partijen.
:')
pi_185890720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 05:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik volg dr al een tijdje op fb. Echt alles is geoorloofd in haar wereld. Ze riep eerder ook op om een t taart met ongesteldheid bloed naar thierry te gooien.
Ik zei al: Het is een interessant persoon. Zo'n anarchist die samen met Peter Storm uit Tilburg "politiek correcte muziek" maakt en optreedt. Alles wat zei fascisme vindt is fascisme en dan mag je er verder ook niet meer over discussiëren, want het is immers fascisme. Uit linkse of islamitische hoek mag van alles wat slecht is komen: Het is de schuld van de witman.

Wat dat betreft heeft ze wel iets gemeen met wat ik laatst hoorde van Fleur Agema. Zij was altijd vegetarisch, totdat Marianne Thieme van de PvdD in de kamer kwam. Want daar wou ze natuurlijk niet mee geassocieerd worden.
En dat is misschien wel de geest van de tijd. Geen consensus zoeken, maar polariseren om het polariseren. Die linkse AFA-gasten vinden misschien ook wel dat de "PAF-schreeuwster" te ver ging, maar we willen met zijn allen toch niet "rechts in kaart spelen"?

Dus zijn we solidair met deze dame.

Polariseren om het polariseren dus...
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_185890728
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 05:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Die linkse AFA-gasten vinden misschien ook wel dat de "PAF-schreeuwster" te ver ging, maar we willen met zijn allen toch niet "rechts in kaart spelen"?

Dus zijn we solidair met deze dame.
Ik denk eerder dat het "je valt je zuster toch niet af" is. Net zoals je vaak in de moslimgemeenschap ziet - ook al heeft een lid van je groep iets walgelijks gedaan, je blijft tegenover de buitenwereld solidair en verdedigt die persoon.
pi_185902941
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 05:48 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het "je valt je zuster toch niet af" is. Net zoals je vaak in de moslimgemeenschap ziet - ook al heeft een lid van je groep iets walgelijks gedaan, je blijft tegenover de buitenwereld solidair en verdedigt die persoon.
Daar leidt het dan toe ja. Loyaliteit wint het van realiteit. Maar "rechts" kan er ook wat van. Ik noemde al het voorbeeld van Fleur Agema.
Maar ook bijvoorbeeld de Christenen in Amerika. Die hebben op die vrouwenhatende bullebak Trump gestemd ondanks zijn a-Christelijke levenswandel.
Het argument was dat het alternatief "those damned liberals" waren. En dat zijn allemaal communisten.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_186379085
De vrouw die de leus scandeerde krijgt een werkstraf van 100 uur: www.telegraaf.nl/nieuws/3(...)gt-100-uur-taakstraf.
pi_186379116
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:21 schreef maan_man het volgende:
De vrouw die de leus scandeerde krijgt een werkstraf van 100 uur: www.telegraaf.nl/nieuws/3(...)gt-100-uur-taakstraf.
Die compositie tekening _O-
pi_186379145
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:24 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Die compositie tekening _O-
Op je 21e al zo'n kort pittig kapsel hebben :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_186379156
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Op je 21e al zo'n kort pittig kapsel hebben :')
Dan past je pruik beter tijdens demonstraties.
pi_186379178
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:27 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dan past je pruik beter tijdens demonstraties.
Over 10 jaar lijkt zij waarschijnlijk al op Asha ten Broeke
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_186379181
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Op je 21e al zo'n kort pittig kapsel hebben :')
Lijkt net ria van 50 man _O- Geef der maar 1000u
pi_186379215
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:24 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Die compositie tekening _O-
Mila lijkt op Hilda.

pi_186379429
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:24 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Die compositie tekening _O-
Dat is geen compositietekening.
pi_186379436
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat is geen compositietekening.
Wat is het dan?
pi_186379530
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:21 schreef maan_man het volgende:
De vrouw die de leus scandeerde krijgt een werkstraf van 100 uur: www.telegraaf.nl/nieuws/3(...)gt-100-uur-taakstraf.
Erg hoge straf
Die straf zouden ze aan Ollongren moeten geven. Maar ja, een D'66 OM-er en een D'66 rechter veroordeelt een D'66er natuurlijk niet.
pi_186379702
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:24 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Die compositie tekening _O-
Is dat die "dikke BMW!!" krijsert??
Of de vriendin van Peter-Jan Rens?
pi_186379714
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 14:17 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Is dat die "dikke BMW!!" krijsert??
Of de vriendin van Peter-Jan Rens?
Geen idee, maar als je er op je 21e zo uitziet snap ik wel dat je boos bent.
pi_186379716
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:58 schreef freeofknots het volgende:

[..]

Erg hoge straf
Die straf zouden ze aan Ollongren moeten geven. Maar ja, een D'66 OM-er en een D'66 rechter veroordeelt een D'66er natuurlijk niet.
Tweeënhalve week zwoegen, dat valt toch goed mee?
pi_186380100
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:51 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wat is het dan?
Een rechtbanktekening.
pi_186384637
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 14:19 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Tweeënhalve week zwoegen, dat valt toch goed mee?
Objectief wel. Maar het is meer dan 2x zo hoog als normaal voor bedreigingen van politici gegeven wordt - waaronder bedreigingen die veel concreter en ernstiger waren.

Dus in die zin hoog.

Of, om even ironisch te doen:
"Stomme rechtse rechters ! Altijd maar weer linkse mensen zwaarder straffen dan rechtse ! "

:P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')