abonnement Unibet Coolblue
pi_188389133
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:49 schreef stokj het volgende:

[..]

IJsje aan het Plein 40-45 nummer 4 (volgens mij bij die brillenwinkel). Ben er nog niet geweest. Kijken of ik van het weekend daar langs kan.
Ik ben geweest. Prima ijs.
Gino ♥
pi_188389928
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 13:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik ben geweest. Prima ijs.
Vergeten te posten. Vorige week zaterdag er geweest. Inderdaad prima ijs met een variatie aan smaken. Je kan er (nog) niet pinnen.
pi_188418563
Bij vishandel Stroek op het Sierplein gisteren een haring, broodje makreel en portie kibbeling gehaald. Was wel te doen. Fred de Zeemeeuw is op vakantie.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 11:03:30 #129
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188456781
Vraag: Zijn er mensen die in de buurt wonen van de wijk Kattenburg? Hoe is die buurt? Ik ben er afgelopen week twee keer geweest. Zag er erg relax uit. Dichtbij de ring(voor werk buiten Amsterdam), vlakbij het centrum en station maar niet druk op straat. Ik lees op internet alleen maar nare verhalen over Kattenburg(mocro-maffia). Is het allemaal zo erg als er op internet/tv beweert wordt?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_188457810
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 11:03 schreef satecl het volgende:
Vraag: Zijn er mensen die in de buurt wonen van de wijk Kattenburg? Hoe is die buurt? Ik ben er afgelopen week twee keer geweest. Zag er erg relax uit. Dichtbij de ring(voor werk buiten Amsterdam), vlakbij het centrum en station maar niet druk op straat. Ik lees op internet alleen maar nare verhalen over Kattenburg(mocro-maffia). Is het allemaal zo erg als er op internet/tv beweert wordt?
Het zal vast verbeteren maar er zit wel een kern van waarheid in.
Loop eens overdag en in het donker over het plein voor de AH.
Het is geen Watergraafsmeer maar ook weer geen ellendeland.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 16:01:43 #131
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188460509
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:25 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Het zal vast verbeteren maar er zit wel een kern van waarheid in.
Loop eens overdag en in het donker over het plein voor de AH.
Het is geen Watergraafsmeer maar ook weer geen ellendeland.
Ik heb zelf bij het Delflandplein gewoond. Zou ook een tuigbuurt zijn. Ik vond het eigenlijk wel meevallen. Ja, natuurlijk rijden daar 'nike petjes' met scooters rond. Maar heb me nooit bedreigd gevoeld. En mijn vriendin ook niet.

Ik hoop dat het een beetje vergelijkbaar is. En wat jij zegt: ik ga er ook wel van uit dat het alleen maar beter gaat worden daar i.v.m. de locatie.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 00:59:00 #132
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188471671
Waarom is Nieuw-West toch zo moeilijk te bereiken? De metrolijn naar het zuidelijkse puntje van Amstelveen wordt vernieuwd, maar Nieuw-West heeft alleen een tram waar je zo 40 minuten in kan zitten? In die tijd ben ik al naar Utrecht en terug geweest met de trein. 8)7

Sowieso is het hele OV systeem maar matig in Amsterdam, hoe kan het zijn dat fietsen vaak even snel is als met OV reizen? Alleen de NZ-lijn is een verademing wat snelheid betreft.


Wellicht boeit het niemand maar ik vind NW sowieso wel een interessant stadsdeel. Mooie combinatie van verpaupering, her en der moderne architectuur en een smeltkroes van culturen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Quotidien op 16-08-2019 01:04:03 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:01:51 #133
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_188476821
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 08:47 schreef stokj het volgende:
Bij vishandel Stroek op het Sierplein gisteren een haring, broodje makreel en portie kibbeling gehaald. Was wel te doen. Fred de Zeemeeuw is op vakantie.
ben er nog niet geweest sinds ze dat nieuwe onderkomen hebben. In het verleden had ik slechte ervaring met de haring daar, slecht schoongemaakt en oud. Maar misschien moet ik ze een nieuwe kans geven.
Ik haal mijn haring altijd bij De Zeevang in de Theophiel de Bockstraat, dat zit ook op mijn woon-werk route dus erg makkelijk :P daar ben ik altijd zeer tevreden over de haring!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_188478243
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:01 schreef Againzender het volgende:
De Zeevang
De Zeevang was ik even vergeten, altijd langs gereden maar nooit geprobeerd. Misschien straks even doen als ik het nog haal en ze nog open zijn.

In een ver verleden had ik dezelfde ervaring met de haring die jij had bij Stroek. Echter viel het, gelukkig dit keer, mee. Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb een gloedhekel aan een haring die niet goed schoongemaakt is of niet vers is. Dat zegt ook veelal wat over hoe ze met de andere vissoorten omgaan.
pi_188479924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:37 schreef stokj het volgende:

[..]

De Zeevang was ik even vergeten, altijd langs gereden maar nooit geprobeerd. Misschien straks even doen als ik het nog haal en ze nog open zijn.

In een ver verleden had ik dezelfde ervaring met de haring die jij had bij Stroek. Echter viel het, gelukkig dit keer, mee. Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb een gloedhekel aan een haring die niet goed schoongemaakt is of niet vers is. Dat zegt ook veelal wat over hoe ze met de andere vissoorten omgaan.
De Volendammer in kinkerstraat, miin mening is dat drukte staat voor kwaliteit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_188479943
@Againzender en anderen:
Ik heb zojuist een haring genuttigd bij De Zeevang. Inderdaad van goede kwaliteit en goed schoongemaakt. Net zoals bij Fred de Zeemeeuw. De haring heeft ook een goede textuur.

Ook maar een portie kibbeling genomen. Wat dat betreft verwent Fred de Zeemeeuw zijn klanten wel door alles letterlijk voor je neus vers te bakken. In tegenstelling tot veel andere visboeren (helaas ook De Zeevang) die de kibbeling opwarmen in de magnetron en het naar karton smaakt.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:02:23 #137
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_188480570
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:21 schreef stokj het volgende:
@:Againzender en anderen:
Ik heb zojuist een haring genuttigd bij De Zeevang. Inderdaad van goede kwaliteit en goed schoongemaakt. Net zoals bij Fred de Zeemeeuw. De haring heeft ook een goede textuur.

Ook maar een portie kibbeling genomen. Wat dat betreft verwent Fred de Zeemeeuw zijn klanten wel door alles letterlijk voor je neus vers te bakken. In tegenstelling tot veel andere visboeren (helaas ook De Zeevang) die de kibbeling opwarmen in de magnetron en het naar karton smaakt.
Vers gebakken kibbeling is helaas moeilijk te vinden hier in de buurt, ook bij De Zeevang helaas. Maar daar kom ik dan ook echt alleen voor de haring. Sowieso is dat meestal mijn doel bij een visboer :P
Maar ik zal Fred eens proberen als ik jou zo hoor :)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_188480651
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 18:02 schreef Againzender het volgende:

[..]

Vers gebakken kibbeling is helaas moeilijk te vinden hier in de buurt, ook bij De Zeevang helaas. Maar daar kom ik dan ook echt alleen voor de haring. Sowieso is dat meestal mijn doel bij een visboer :P
Maar ik zal Fred eens proberen als ik jou zo hoor :)
Fred de Zeemeeuw (vishandel De Zeemeeuw aan de Meeuwenlaan) is er vanaf a.s. dinsdag weer. Als je op een zaterdag gaat kan je zijn visboerdochter ontmoeten :P
pi_188480659
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 18:02 schreef Againzender het volgende:

[..]

Vers gebakken kibbeling is helaas moeilijk te vinden hier in de buurt.
En dan wordt je raar aangekeken als je vraagt of ze het vers willen bakken (weleens meegemaakt met klanten die voor mij waren).
  dinsdag 3 september 2019 @ 22:28:17 #140
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_188778434
Het zou verdomme ook eens tijd worden:
https://www.at5.nl/artike(...)-oplopen-tot-een-ton

Maar het duurt weer zo lang voor ons stadsbestuur iets doet. Het was zomer tenslotte, je moet als bestuurder wel uitgerust beginnen na het reces dus gebeurt er tijdens de zomer geen reet.
En dus zijn ze weer te laat, lopen achter de feiten aan.
Echt , hier in Nieuw West al drie jaar geleden gemeld dat er lachgas wordt verkocht, moet je daar wat mee doen ofzo, maar nu het opeens de Gordel overspoelt is het belangrijk.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 20 september 2019 @ 10:13:43 #141
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_189035858
Tsjakka, even trap omhoog..
Ik als bewoner van 010 was afgelopen week in 020. Ik zat aan de Amstel in Carré.

Ik was redelijk verbaasd dat overdag de metro vol zit met mensen die of al ontzettend diep in een glaasje hebben gekeken of zit die metro standaard vol met zulke 'mafketels'. Nu weet ik dat de stad waar ik woon het ook heeft, maar in Amsterdam, lijkt het allemaal dubbel zo aanwezig of ligt het aan mij? Ik zat overigens in de metro richting Gein.. Verder was de verbinding vanaf Centraal Station heel prima en de metro zelf heel netjes.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_189036297
Ik zit bijna nooit in de metro , alleen richting IKEA maar dan zie ik geen dronken mensen.
Als je echt zuipers wilt zien moet je in OV als Ajax speelt, dan gooien ze hele AHtas vol met bier naar binnen
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 11:54:46 #143
9859 crew  Karina
Woman
pi_189037087
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Tsjakka, even trap omhoog..
Ik als bewoner van 010 was afgelopen week in 020. Ik zat aan de Amstel in Carré.

Ik was redelijk verbaasd dat overdag de metro vol zit met mensen die of al ontzettend diep in een glaasje hebben gekeken of zit die metro standaard vol met zulke 'mafketels'. Nu weet ik dat de stad waar ik woon het ook heeft, maar in Amsterdam, lijkt het allemaal dubbel zo aanwezig of ligt het aan mij? Ik zat overigens in de metro richting Gein.. Verder was de verbinding vanaf Centraal Station heel prima en de metro zelf heel netjes.. :)
Ik zit elke dag 2x in de metro, ook richting Gein maar dan niet vanaf CS en zie dat eigenlijk nooit. Heel af en toe een zwerver die geld voor eten komt vragen omdat hij sinds 2 dagen dakloos is :') maar daar blijft het wel bij. Misschien dat het in de buurt van CS erger is, allemaal provincialen die de stad in gaan ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189041313
In die oude zilvermeeuw had je nog wel drugsverslaafden die zaten te chinezen, maar nu met die hekjes heb je weinig problemen met drugsverslaafden en alcoholisten

[ Bericht 1% gewijzigd door Karzai op 21-09-2019 12:09:21 ]
  vrijdag 20 september 2019 @ 17:40:15 #145
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189042045
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Tsjakka, even trap omhoog..
Ik als bewoner van 010 was afgelopen week in 020. Ik zat aan de Amstel in Carré.

Ik was redelijk verbaasd dat overdag de metro vol zit met mensen die of al ontzettend diep in een glaasje hebben gekeken of zit die metro standaard vol met zulke 'mafketels'.
Nooit meegemaakt overdag.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189043237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:40 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Nooit meegemaakt overdag.
Nee het is ook niet de standaard.
Wel ruikt het in die nieuwe metro veel naar wiet.
Daar had je met de verschillende wagonnen minder last van.
  vrijdag 20 september 2019 @ 19:21:11 #147
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189043364
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:12 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nee het is ook niet de standaard.
Wel ruikt het in die nieuwe metro veel naar wiet.
Daar had je met de verschillende wagonnen minder last van.
Heb ik ook geen last van.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189043401
nee ik ook niet, nog nooit iemand een biertje zien drinken of een wietje zien roken in de metro
maar ik ga ook maar een keer of 10 per jaar met de metro :+
pi_189043416
Het is niet zozeer dat ik iemand het zie roken, de geur hangt er wel vaak.
pi_189043454
geen last van gehad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')