Soms een halve dag, als het om portretten gaat. Ik laat het ook wel eens liggen om de volgende dag verder te gaanquote:Op maandag 25 maart 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is best snel. Er zit een hoop werk in.
quote:Op maandag 25 maart 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is van vader en zoon Weisz, toch?
Ik zag een interview waar vader de presentator probeerde wijs te maken dat zijn zoon de beste voor de rol geweest zou zijnquote:Op maandag 25 maart 2019 00:42 schreef TillyB het volgende:
[..]Het is vreselijk saai en beetje vreemd in de opzet. Het speelt zich duidelijk af in vroeger jaren maar sommige dingen zijn wel modern en pfff het werkt gewoon niet. Geen aanrader wmb. Misschien heeft het wel in boekvorm gewerkt.
Ik zou het geduld er niet voor hebben.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:43 schreef Petzi het volgende:
Een schilderij in olieverf met laklagen etc is pas echt af na een jaar. Maar dan ga ik bij mensen langs om de vernislagen erp te zetten
Ja vraag maarquote:Op maandag 25 maart 2019 00:47 schreef Petzi het volgende:
Misschien is het leuk een vragenrondje te doen
Nah, daar komt ruzie van.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:47 schreef Petzi het volgende:
Gewoon een iquote:Op maandag 25 maart 2019 00:47 schreef Petzi het volgende:
Geza Weisz!quote:Op maandag 25 maart 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Volg je nog steeds die UTO-ellende?
Ik ben inmiddels ook al weg .. van live kijken .. wat was literatuur vroeger langdradig zeg.. Hermans ook met Nooit meer slapen .. om bij in slaap te vallen ...quote:Op maandag 25 maart 2019 00:42 schreef TillyB het volgende:
[..]Het is vreselijk saai en beetje vreemd in de opzet. Het speelt zich duidelijk af in vroeger jaren maar sommige dingen zijn wel modern en pfff het werkt gewoon niet. Geen aanrader wmb. Misschien heeft het wel in boekvorm gewerkt.
We beginnen nuquote:Op maandag 25 maart 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt mij al een vraag gesteld, dus neem nu maar iemand anders.
Nooit meer slapen was helemaal niet zo langdradig, vond ik.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook al weg .. van live kijken .. wat was literatuur vroeger langdradig zeg.. Hermans ook met Nooit meer slapen .. om bij in slaap te vallen ...
Je las het waarschijnlijk in een half uur uit.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nooit meer slapen was helemaal niet zo langdradig, vond ik.
Heb je nog ruim 23 uur voor.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ja ik wou de luisterbieb nog aan de gang krijgen vandaag
Was gewoon toeval dat Geza de beste was.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag een interview waar vader de presentator probeerde wijs te maken dat zijn zoon de beste voor de rol geweest zou zijn
Dat ook weer niet, maar het was geen ellenlang boek.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je las het waarschijnlijk in een half uur uit.
Geen flauw ideequote:Op maandag 25 maart 2019 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook al weg .. van live kijken .. wat was literatuur vroeger langdradig zeg.. Hermans ook met Nooit meer slapen .. om bij in slaap te vallen ...
Wie lacht als volgt: HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 25 maart 2019 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo ja, wie is dan Ron Brandsteder?
En wie kan er niet rekenen?quote:Op maandag 25 maart 2019 01:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie lacht als volgt: HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Wat voor auto rijd je Petz, als ik vragen mag ?quote:Op maandag 25 maart 2019 01:02 schreef Petzi het volgende:
[..]
Stel vragen vanuit dat wat ik weet. Geen google
Genoteerd.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet wat vaker bij moots op bezoek. Ze klaagde nogal eerder.
Nee, dat bedoelde ik niet. Ghostbuster had het gevraagd aan Google en had alsnog het foute antwoord.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:02 schreef Petzi het volgende:
[..]
Stel vragen vanuit dat wat ik weet. Geen google
Als je het raad maak ik voor jou een tekenngquote:Op maandag 25 maart 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor auto rijd je Petz, als ik vragen mag ?
Die zat iedere week in DWDD. "12 punten in de eerste ronde en nu er 9 bij ... dat is 23!" En dan 5 keer per uitzending.quote:
Corpsbal gespot.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben de uil van Minerva ik weet al vrij veel
Het recht van de sterkste geld alleen in het dierenrijkquote:Op maandag 25 maart 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Wat is de foute interpretatie aan survival of the fittest
Ramboquote:Op maandag 25 maart 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Was net een mooi nummer op sorryquote:Op maandag 25 maart 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd wat Google gaat zeggen.
dat heb je hier al eens verteld, next!quote:Op maandag 25 maart 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Ohquote:Op maandag 25 maart 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zat iedere week in DWDD. "12 punten in de eerste ronde en nu er 9 bij ... dat is 23!" En dan 5 keer per uitzending.
Dan zou jij het moeten wetenquote:Op maandag 25 maart 2019 01:08 schreef sacha het volgende:
[..]
dat heb je hier al eens verteld, next!
Fittest betekent niet sterkste maar meest aangepaste. Die eerste interpretatie is fout.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
To fit is aangepast, Heeft niets te maken met de sterkstequote:Op maandag 25 maart 2019 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het recht van de sterkste geld alleen in het dierenrijk
Oke volgende vraagquote:Op maandag 25 maart 2019 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou de mensen met een krantenwijk kunnen zo ook meedoen Petz met dit tempo
quote:Op maandag 25 maart 2019 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Fittest betekent niet sterkste maar meest aangepaste. Die eerste interpretatie is fout.
Ja eh? ik ookquote:Op maandag 25 maart 2019 01:12 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind stiekem de NL'se songfestival inzending wel mooi
jeeeeeeeeeezusquote:Op maandag 25 maart 2019 01:12 schreef Lyza666 het volgende:
Kansloos.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:12 schreef Lyza666 het volgende:
Ja hij heeft een beetje Imagine Dragons indie vibe dingquote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Reken ik goed.
Recce 2 - Google 0 - Blauwe Leider 1
Dit lijkt dit was het nieuws wel zo.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Reken ik goed.
Recce 2 - Google 0 - Blauwe Leider 1
Renault Meganequote:Op maandag 25 maart 2019 01:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Als je het raad maak ik voor jou een tekenng
In Groningen is 1 Corps en dat is Vindicat.. ik zat er nooit bij .. Mijn vader was wel lid vroeger in de 50'squote:
Oneindig vaak.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoe vaak kun je 10 van honderd aftrekken
Top ik hou van jequote:Op maandag 25 maart 2019 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb trouwens weer 2 euro gedoneerd voor je bedrijfswagen Petz met lege pepsi flessen
En Prisha.quote:
9quote:Op maandag 25 maart 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Google begrijpt het niet, en ik ga geen 10 keer aftrekken zitten gillen hierquote:Op maandag 25 maart 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik heb z'n hoofd nog nooit gezien om eerlijk te zijn. Alleen 't nummer gehoord. Goede tip dus, niet kijken.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
En Prisha.
Maar hebben jullie niet dat als je alleen al dat hoofd ziet dat je denkt: bizawr, Bjorn!
Dan is het toch al verpest
quote:Op maandag 25 maart 2019 01:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Google begrijpt het niet, en ik ga geen 10 keer aftrekken zitten gillen hier
Ja ik heb net een soort contact met die etter hiernaastquote:
Dat lijkt me ook het beste.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Petz kan beter gewoon beginnen met schilderen voor Recce
Jij hebt de My Google 18+ zeker?quote:Op maandag 25 maart 2019 01:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Google begrijpt het niet, en ik ga geen 10 keer aftrekken zitten gillen hier
Ik vind m prachtig.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb z'n hoofd nog nooit gezien om eerlijk te zijn. Alleen 't nummer gehoord. Goede tip dus, niet kijken.
Een sooort contact, aha!quote:Op maandag 25 maart 2019 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb net een soort contact met die etter hiernaast
Misschien brengt 't jullie wel dichter bij elkaar. Niet geschoten (hihaho) is altijd mis.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb net een soort contact met die etter hiernaast
Dacht het niet. 10 kun je maar 1 keer aftrekken van honderd, want daarna is het 90. Doeoeegquote:Op maandag 25 maart 2019 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Petz kan beter gewoon beginnen met schilderen voor Recce
quote:Op maandag 25 maart 2019 01:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien brengt 't jullie wel dichter bij elkaar. Niet geschoten (hihaho) is altijd mis.
Het nummer.quote:
Hoezo dan? Vertelquote:Op maandag 25 maart 2019 01:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is geen fijne vrouw, bad vibes krijg ik ervan
Ja, dat schreef ik al, maar je kunt wel in één keer meerdere keren 10 aftrekken van 100.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dacht het niet. 10 kun je maar 1 keer aftrekken van honderd, want daarna is het 90. Doeoeeg
Sjaggo geen fijne uitstraling en een beetje te volksquote:
Je hebt 100 konijnen, trekt er 10 af dan zijn er binnen no time weer 100.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dacht het niet. 10 kun je maar 1 keer aftrekken van honderd, want daarna is het 90. Doeoeeg
quote:Op maandag 25 maart 2019 01:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt 100 konijnen je trekt er 10 af dan zijn er binnen no time weer 100.
Het antwoord is inderdaad 1. Weer 1 punt voor Recce en 10x5 punten in mindering.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:20 schreef Recce het volgende:
Het antwoord zal wel 1 zijn, maar 100 - 5 keer 10 is toch echt 50.
Misschien heeft ze nog een poffertjespan te leenquote:Op maandag 25 maart 2019 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sjaggo geen fijne uitstraling en een beetje te volks
Lul er maar een puntje aan, je antwoord was fout, u gaat niet verder naar de volgende rondequote:Op maandag 25 maart 2019 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik al, maar je kunt wel in één keer meerdere keren 10 aftrekken van 100.
je rijdt een Clioquote:Op maandag 25 maart 2019 01:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende auto's.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik denk een mini 500 dat zijn vaak van die etters
Laten we de VAR maar inschakelen, dit gaat niet goed zo.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het antwoord is inderdaad 1. Weer 1 punt voor Recce en 10x5 punten in mindering.
Recce -47 - Google 0 - Blauwe Leider 1
De Blauwe Leider gaat aan de leiding.
Oh jaquote:Op maandag 25 maart 2019 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende auto's.
Ik ook niet. Maar in m’n herinnering zijn ze lekkerquote:Op maandag 25 maart 2019 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger .. nu nog steeds? Al jaren niet meer gehad
Dat wordt een lange zit vannacht.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het antwoord is inderdaad 1. Weer 1 punt voor Recce en 10x5 punten in mindering.
Recce -47 - Google 0 - Blauwe Leider 1
De Blauwe Leider gaat aan de leiding.
Je kunt oneindig vaak 100 - 10 doen. Het is niet alsof het opeens op raakt.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Lul er maar een puntje aan, je antwoord was fout, u gaat niet verder naar de volgende ronde
Man man google dan maarquote:Op maandag 25 maart 2019 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een vrij grote auto. Je bedoelt vast de Mini Cooper.
quote:Op maandag 25 maart 2019 01:35 schreef TillyB het volgende:
Over kwizzen gesproken, ik vond die van gisteravond niet veel aan eigenlijk
quote:Want engelen bestaan niet
maar een bruidspaar zoals zij.
Vind je eenmaal in leven
en daar blijft het dan wel bij.
Ik ruik de rozengeuren
en zie de maneschijn.
Een geheel toch vele kleuren.
Nee een paar zoals zij
zal er nooit en te nimmer meer zijn.
Ja dacht dat het die was maar er zijn inmiddels nog meer uitvoeringen.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heet tegenwoordig de Clubman, geloof ik.
Ook een vijfdeurs Clubmanquote:Op maandag 25 maart 2019 01:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dacht dat het die was maar er zijn inmiddels nog meer uitvoeringen.
Wat voor kleur is jouw Cooper?quote:Op maandag 25 maart 2019 01:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ohja, vergeten te zwaaien en alles.
Dito.
Neequote:
Ik denk ook dat sacha blij is met haar nieuwe titel.quote:
Duurt langgggg.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik overleg dat morgen even met de Blauwe Leider.
Irritant. Gelukkig zijn wij slaapverwekkend.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee![]()
Nou ja. Paar uurtjes net. Probeer t zo weer.
Het borrelt volop dus so far so good. M’n wort chiller was geweldig. Binnen kwartier afgekoeld van 100 naar 20 gradenquote:Op maandag 25 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat sacha blij is met haar nieuwe titel.
Ik zou je willen vragen naar je bierbrouwen, maar het is al laat.
Beter begin ik er gewoon helemaal niet aan. Het wordt er doorgaans niet beter van.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die beter schoonmaakt dan je ramen.
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 maart 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl mootie en Recce knuffelen, ga ik maar eens slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap wel en dank voor het jureren!quote:Op maandag 25 maart 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Hij moet eerst toegeven dat hij ons allemaal wil knuffelen.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ben je nou al eens thee gaan drinken bij 'm?
Kusje!quote:Op maandag 25 maart 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Waarom zou ik iedereen willen knuffelen? Ik heb daar wel voorkeuren in hoor.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet eerst toegeven dat hij ons allemaal wil knuffelen.
Neeneeneenee zo makkelijk kom je d'r niet onderuit.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet eerst toegeven dat hij ons allemaal wil knuffelen.
Wie zou je willen knuffelen dan?quote:Op maandag 25 maart 2019 02:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou ik iedereen willen knuffelen? Ik heb daar wel voorkeuren in hoor.
Da's een hele geruststelling.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou ik iedereen willen knuffelen? Ik heb daar wel voorkeuren in hoor.
Wie wil je absoluut niet knuffelen dan??quote:
Ah, jij wil nog even een rel voor het slapen?quote:Op maandag 25 maart 2019 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie wil je absoluut niet knuffelen dan??
Ik ben er altijd voor in dat weet je toch, beetje leven in de brouwerij.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, jij wil nog even een rel voor het slapen?
Is goed. Slaap lekker!quote:Op maandag 25 maart 2019 02:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Doe maar even in DM dan![]()
Ik lees 't morgen wel, eerst slapen. Welterusten
Kan je tenminste rustig gaan slapen.quote:
De rest staat gewoon zaterdag aan de deurquote:Op maandag 25 maart 2019 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je tenminste rustig gaan slapen.
Ja, dat scheelt.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je tenminste rustig gaan slapen.
Jij zult wel meer weten ..quote:Op maandag 25 maart 2019 02:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt.
Volgens mij is mootie op haar iPad in slaap gevallen.
Ik mag hopenquote:Op maandag 25 maart 2019 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zin om iemand te slaan.
Geen idee waarom....
Als die gasten straks komen leg ik ze eerst even de huisregels uit, hou je er niet aan en ik zet je buiten.quote:
gaat niet werken Mo ... niet doen, maar maak je niet te druk echt ..quote:Op maandag 25 maart 2019 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als die gasten straks komen leg ik ze eerst even de huisregels uit, hou je er niet aan en ik zet je buiten.
Ik functioneer het best wanneer ik enigszins opgefokt ben.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:31 schreef chufi het volgende:
Mo ...
Denk dat de woningbouw je redelijk duidelijk geinfoot heeft.. want je weet van hoe en wat en wanneer.. De woningbouw heeft hun eigen huisregels die ze volgens mij redelijk gevolgd hebben .. Jij hebt gedaan wat je hebt kunnen doen .. klaar .. Met je poezen komt het ook goed ...
calm down en ga lekker slapen
Sara Kroos gekeken?quote:Op maandag 25 maart 2019 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik functioneer het best wanneer ik enigszins opgefokt ben.
Nee, daar ben ik echt allergisch voor, wat een eng 'wijf' is dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |