Ik ben inmiddels ook al weg .. van live kijken .. wat was literatuur vroeger langdradig zeg.. Hermans ook met Nooit meer slapen .. om bij in slaap te vallen ...quote:Op maandag 25 maart 2019 00:42 schreef TillyB het volgende:
[..]Het is vreselijk saai en beetje vreemd in de opzet. Het speelt zich duidelijk af in vroeger jaren maar sommige dingen zijn wel modern en pfff het werkt gewoon niet. Geen aanrader wmb. Misschien heeft het wel in boekvorm gewerkt.
We beginnen nuquote:Op maandag 25 maart 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt mij al een vraag gesteld, dus neem nu maar iemand anders.
Nooit meer slapen was helemaal niet zo langdradig, vond ik.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook al weg .. van live kijken .. wat was literatuur vroeger langdradig zeg.. Hermans ook met Nooit meer slapen .. om bij in slaap te vallen ...
Je las het waarschijnlijk in een half uur uit.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nooit meer slapen was helemaal niet zo langdradig, vond ik.
Heb je nog ruim 23 uur voor.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ja ik wou de luisterbieb nog aan de gang krijgen vandaag
Was gewoon toeval dat Geza de beste was.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag een interview waar vader de presentator probeerde wijs te maken dat zijn zoon de beste voor de rol geweest zou zijn
Dat ook weer niet, maar het was geen ellenlang boek.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je las het waarschijnlijk in een half uur uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |