Kan je tenminste rustig gaan slapen.quote:
De rest staat gewoon zaterdag aan de deurquote:Op maandag 25 maart 2019 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je tenminste rustig gaan slapen.
Ja, dat scheelt.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je tenminste rustig gaan slapen.
Jij zult wel meer weten ..quote:Op maandag 25 maart 2019 02:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt.
Volgens mij is mootie op haar iPad in slaap gevallen.
Ik mag hopenquote:Op maandag 25 maart 2019 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zin om iemand te slaan.
Geen idee waarom....
Als die gasten straks komen leg ik ze eerst even de huisregels uit, hou je er niet aan en ik zet je buiten.quote:
gaat niet werken Mo ... niet doen, maar maak je niet te druk echt ..quote:Op maandag 25 maart 2019 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als die gasten straks komen leg ik ze eerst even de huisregels uit, hou je er niet aan en ik zet je buiten.
Ik functioneer het best wanneer ik enigszins opgefokt ben.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:31 schreef chufi het volgende:
Mo ...
Denk dat de woningbouw je redelijk duidelijk geinfoot heeft.. want je weet van hoe en wat en wanneer.. De woningbouw heeft hun eigen huisregels die ze volgens mij redelijk gevolgd hebben .. Jij hebt gedaan wat je hebt kunnen doen .. klaar .. Met je poezen komt het ook goed ...
calm down en ga lekker slapen
Sara Kroos gekeken?quote:Op maandag 25 maart 2019 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik functioneer het best wanneer ik enigszins opgefokt ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |