Beter begin ik er gewoon helemaal niet aan. Het wordt er doorgaans niet beter van.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die beter schoonmaakt dan je ramen.
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 maart 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl mootie en Recce knuffelen, ga ik maar eens slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap wel en dank voor het jureren!quote:Op maandag 25 maart 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Hij moet eerst toegeven dat hij ons allemaal wil knuffelen.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ben je nou al eens thee gaan drinken bij 'm?
Kusje!quote:Op maandag 25 maart 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Waarom zou ik iedereen willen knuffelen? Ik heb daar wel voorkeuren in hoor.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet eerst toegeven dat hij ons allemaal wil knuffelen.
Neeneeneenee zo makkelijk kom je d'r niet onderuit.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet eerst toegeven dat hij ons allemaal wil knuffelen.
Wie zou je willen knuffelen dan?quote:Op maandag 25 maart 2019 02:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou ik iedereen willen knuffelen? Ik heb daar wel voorkeuren in hoor.
Da's een hele geruststelling.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou ik iedereen willen knuffelen? Ik heb daar wel voorkeuren in hoor.
Wie wil je absoluut niet knuffelen dan??quote:
Ah, jij wil nog even een rel voor het slapen?quote:Op maandag 25 maart 2019 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie wil je absoluut niet knuffelen dan??
Ik ben er altijd voor in dat weet je toch, beetje leven in de brouwerij.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, jij wil nog even een rel voor het slapen?
Is goed. Slaap lekker!quote:Op maandag 25 maart 2019 02:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Doe maar even in DM dan![]()
Ik lees 't morgen wel, eerst slapen. Welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |