Beter begin ik er gewoon helemaal niet aan. Het wordt er doorgaans niet beter van.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die beter schoonmaakt dan je ramen.
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 maart 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl mootie en Recce knuffelen, ga ik maar eens slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap wel en dank voor het jureren!quote:Op maandag 25 maart 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Hij moet eerst toegeven dat hij ons allemaal wil knuffelen.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ben je nou al eens thee gaan drinken bij 'm?
Kusje!quote:Op maandag 25 maart 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Waarom zou ik iedereen willen knuffelen? Ik heb daar wel voorkeuren in hoor.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet eerst toegeven dat hij ons allemaal wil knuffelen.
Neeneeneenee zo makkelijk kom je d'r niet onderuit.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet eerst toegeven dat hij ons allemaal wil knuffelen.
Wie zou je willen knuffelen dan?quote:Op maandag 25 maart 2019 02:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou ik iedereen willen knuffelen? Ik heb daar wel voorkeuren in hoor.
Da's een hele geruststelling.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou ik iedereen willen knuffelen? Ik heb daar wel voorkeuren in hoor.
Wie wil je absoluut niet knuffelen dan??quote:
Ah, jij wil nog even een rel voor het slapen?quote:Op maandag 25 maart 2019 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie wil je absoluut niet knuffelen dan??
Ik ben er altijd voor in dat weet je toch, beetje leven in de brouwerij.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, jij wil nog even een rel voor het slapen?
Is goed. Slaap lekker!quote:Op maandag 25 maart 2019 02:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Doe maar even in DM dan![]()
Ik lees 't morgen wel, eerst slapen. Welterusten
Kan je tenminste rustig gaan slapen.quote:
De rest staat gewoon zaterdag aan de deurquote:Op maandag 25 maart 2019 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je tenminste rustig gaan slapen.
Ja, dat scheelt.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je tenminste rustig gaan slapen.
Jij zult wel meer weten ..quote:Op maandag 25 maart 2019 02:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt.
Volgens mij is mootie op haar iPad in slaap gevallen.
Ik mag hopenquote:Op maandag 25 maart 2019 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zin om iemand te slaan.
Geen idee waarom....
Als die gasten straks komen leg ik ze eerst even de huisregels uit, hou je er niet aan en ik zet je buiten.quote:
gaat niet werken Mo ... niet doen, maar maak je niet te druk echt ..quote:Op maandag 25 maart 2019 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als die gasten straks komen leg ik ze eerst even de huisregels uit, hou je er niet aan en ik zet je buiten.
Ik functioneer het best wanneer ik enigszins opgefokt ben.quote:Op maandag 25 maart 2019 02:31 schreef chufi het volgende:
Mo ...
Denk dat de woningbouw je redelijk duidelijk geinfoot heeft.. want je weet van hoe en wat en wanneer.. De woningbouw heeft hun eigen huisregels die ze volgens mij redelijk gevolgd hebben .. Jij hebt gedaan wat je hebt kunnen doen .. klaar .. Met je poezen komt het ook goed ...
calm down en ga lekker slapen
Sara Kroos gekeken?quote:Op maandag 25 maart 2019 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik functioneer het best wanneer ik enigszins opgefokt ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |