Trots kun je ook zijn op je eigen verrichtingen. Je familie. Je baan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Een groot denker zei ooit:
Mensen zonder trots zijn als honden zonder baas.
Niet te vertrouwen.
Als je ze eerst geld moet geven om het te kunnen kopen schiet dat weinig op hè. Dan ben je winkeltje aan het spelenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Griekenland en Italië de volgende vluchtelingenstroom gewoon doorlaten als ze uit de EU getrapt worden.
Ik zie meer in een goede samenwerking.
Nederland exporteert jaarlijks voor zo'n 19 miljard Euro naar Italië en zo'n 2,2 miljard naar Griekenland, dus ook economisch zijn deze landen nog wel van enig belang voor ons.
mag je best trots op zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb lak aan de halve wereld die heeft er niet voor gezorgd dat ik dit heb, ik heb er zelf voor krom moeten liggen.
Sterker nog, zo ontzettend lang bestaat Nederland als zodanig helemaal niet. Het experiment met de zuiderburen mislukte al na 15 jaar (eenheid mijn neus). In feite is het Nederland zoals we dat nu kennen een constructie van 1839.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:23 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Maar goed, als ik aan de geschiedenis van Nederland denk is het woord "Germaans!" ook niet het eerste wat in mij opkomt. Als overgangsgebied tussen het Romeinse Rijk en Germanië en later als klein landje tussen Frankrijk en Duitsland zijn we altijd al een mengcultuur geweest.
dat sowieso, Nederland begint pas interessant te worden in de 16de eeuwquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:23 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Maar goed, als ik aan de geschiedenis van Nederland denk is het woord "Germaans!" ook niet het eerste wat in mij opkomt. Als overgangsgebied tussen het Romeinse Rijk en Germanië en later als klein landje tussen Frankrijk en Duitsland zijn we altijd al een mengcultuur geweest met zowel zuidelijke als noordelijke invloeden.
Hallo Belgie ligt er nog tussen he, daar gingen er veel van boven de rivieren in Nederland.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:23 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Maar goed, als ik aan de geschiedenis van Nederland denk is het woord "Germaans!" ook niet het eerste wat in mij opkomt. Als overgangsgebied tussen het Romeinse Rijk en Germanië en later als klein landje tussen Frankrijk en Duitsland zijn we altijd al een mengcultuur geweest met zowel zuidelijke als noordelijke invloeden.
Nee hoor. Tenzij je enkel met Hollandse bril kijkt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat sowieso, Nederland begint pas interessant te worden in de 16de eeuw
Tegenstemmen omdat een motie niet ver genoeg gaat komt heel vaak voor. Geen enkele reden om er een heel duister plan achter te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Blijft toch: iedere mogelijkheid om de burger te compenseren voor de hogere energierekening hebben ze geblokkeerd. Ze stemmen op dat vlak gewoon met het kabinet mee.
En dit gaat alleen nog maar over de energierekening.
Je bent de moties die ik eerder heb aangedragen nog niet vergeten, mag ik aannemen? Want die hadden niets met het klimaatakkoord van doen maar wel met het steunen van grote bedrijven ten koste van "de kleine man".
dat sowieso, de rest slaat helemaal nergens opquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor. Tenzij je enkel met Hollandse bril kijkt.
Maar jij en je kornuiten staat het dan wel weer vrij heel duistere motieven te zoeken achter de 'plannen van de elite' en het kartel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegenstemmen omdat een motie niet ver genoeg gaat komt heel vaak voor. Geen enkele reden om er een heel duister plan achter te gaan zoeken.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat sowieso, de rest slaat helemaal nergens op
quote:
das een heel ander land johquote:
ik ben niet voor de EUquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Europa toch?
Nu zeg niet heel ander land als je voor de EU bent.
Dat was natuurlijk wel grotendeels gebaseerd op de oude grenzen van de Republiek plus een corridor naar Maastricht. En daarvoor hadden we de territoriale unificatie van de Nederlanden onder de Bourgondiërs en de Habsburgers in de 15e-16e eeuw. Zo nieuw is dat idee van een "Nederland" nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sterker nog, zo ontzettend lang bestaat Nederland als zodanig helemaal niet. Het experiment met de zuiderburen mislukte al na 15 jaar (eenheid mijn neus). In feite is het Nederland zoals we dat nu kennen een constructie van 1839.
Wel voor open grenzen?quote:
Ik heb het puur over de grenzen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:31 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk wel grotendeels gebaseerd op de oude grenzen van de Republiek plus een corridor naar Maastricht. En daarvoor hadden we de de territoriale unificatie van de Nederlanden onder de Bourgondiërs en de Habsburgers in de 15e-16e eeuw. Zo nieuw is dat idee van een "Nederland" nu ook weer niet.
neequote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wel voor open grenzen?
Of voor vrijhandel, twee antwoorden graag.
nee de moffen hebben het verpest hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:32 schreef Harvest89 het volgende:
We hebben voornamelijk bij Germania en het HRR gehoord. Veel van onze folklore en tradities stammen nog uit die tijd. Laten we daar eens voor opkomen in plaats van suïcidaal symbolisch de kasteelpoorten te openen voor een moslimleger.
Oh ja, dat is ook een manier om het recht te lullen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegenstemmen omdat een motie niet ver genoeg gaat komt heel vaak voor. Geen enkele reden om er een heel duister plan achter te gaan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |