abonnement Unibet Coolblue
pi_185932642
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:11 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik stelde een vraag.
Ik ook. Of in ieder geval, die zou je er met een beetje nadenken uit af kunnen leiden.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 12:13:45 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185932647
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, maar dit is natuurlijk vergelijkbaar met moord. En veel sadistischer dan duizenden kinderen laten opgroeien in een omgeving zonder liefde en het idee te hebben gewenst te zijn.
Je kind onnodig dood laten gaan aan een kinderziekte omdat je weigert je kind te lateb vaccineren zou dat ook moeten zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185932655
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ook. Of in ieder geval, die zou je er met een beetje nadenken uit af kunnen leiden.
Ok, je bent weer in de contramine :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185932670
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kind onnodig dood laten gaan aan een kinderziekte omdat je weigert je kind te lateb vaccineren zou dat ook moeten zijn.
True. Maar dan heeft God het zo bepaald.

:')
  zaterdag 30 maart 2019 @ 12:16:03 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185932686
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:13 schreef nixxx het volgende:

[..]

Wat zeg je me nu? Demonstreren is een grondrecht, dat mag je in principe altijd en overal. De overheid kan dat alleen verbieden als er aan strenge voorwaarden wordt voldaan, dat het zondag is en het moeilijk kan zijn om voldoende politie te regelen is niet genoeg. De ene demonstratie id de andere ook weer niet.
De kans is klein dat je op zondag toestemming krijgt te gaan demonstreren bij de kerken van de beide geformeerde gemeentes in Barneveld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 30 maart 2019 @ 12:17:10 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185932701
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

True. Maar dan heeft God het zo bepaald.

:')
Misschien zouden ze zulke ouders eens aan moeten klagen voor verwaarlozing.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 30 maart 2019 @ 13:02:18 #182
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_185933312
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

De kans is klein dat je op zondag toestemming krijgt te gaan demonstreren bij de kerken van de beide geformeerde gemeentes in Barneveld.
(Eerst even gemiereneuk, je krijgt geen toestemming, je demonstratie wordt mogelijk verboden) Ik zou wel benieuwd zijn op welke gronden je demonstratie verboden zou worden. Als je demonstratie klein is en stil, met bijv alleen een spandoek zie ik geen reden om te verbieden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 30 maart 2019 @ 13:31:12 #183
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185933665
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:07 schreef Oostwoud het volgende:
Abortus is een zware dag? Denk je er echt zo makkelijk over?

We hebben bovendien recht op demonstratie, ook voor of tegen onderwerpen die je onwelvallig zijn. Staat dat je tegen?
Laat de doden hun doden begraven en maak je zorgen om belangrijkere zaken? Iets over een balk en een splinter.
pi_185933865
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien zouden ze zulke ouders eens aan moeten klagen voor verwaarlozing.
Eens.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 14:09:31 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185934063
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:02 schreef nixxx het volgende:

[..]

(Eerst even gemiereneuk, je krijgt geen toestemming, je demonstratie wordt mogelijk verboden) Ik zou wel benieuwd zijn op welke gronden je demonstratie verboden zou worden. Als je demonstratie klein is en stil, met bijv alleen een spandoek zie ik geen reden om te verbieden.
Ik denk dat je in de gemeente Barneveld überhaupt geen toestemming krijgt om te demonstreren tegen kerkelijke indoctrinatie, ongeacht waar en wanneer je die demonstratie wilt houden.
Geen idee op welke grond ze het zullen verbieden maar, ik verwacht niet dat die toestemming er komt, en bij een van de kerken al helemaal niet.

Nou hoeft dat van mij ook niet, laat ik het zo stellen; ik vind dat net zo onwenselijk als het demonstreren bij een abortuskliniek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185934348
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 09:06 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, er wordt wel even voor hem bepaald wat hij wel bedoelde... En dan ook nog op basis van uitspraken van een verdwaalde Brit op een subreddit met een handvol posts. Een prima basis heb je dan. :')
Het gaat om de context waarin iets wordt gezegd. Einstein
pi_185934377
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, intimidatie en stalken is misdadig gedrag.
Dat je niet verantwoordelijk genoeg bent om de consequenties van je seksuele daad te dragen is tot daar aan toe, maar om dan nog nog eens de demonstranten die daar tegen zijn te framen...
pi_185934390
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als bezoekers van de kliniek zich geïntimideerd voelen dan is dat intimidatie.
En ze noteren kentekens en er is al geroepen dat ze mensen willen volgen naar stations; stalking.

Je kunt ook gewoon respect hebben voor mensen die een moeilijke keuze hebben gemaakt en daar gevolg aan geven.
Ik ga toch ook niet bij een zwarte kousen kerk staan demonstreren?

En nee, ik weet dat er op zondag niet gedemonstreerd mag worden, maar wat dacht je van doordeweekse diensten, desnoods rond een begrafenis, misschien extra sneu als dat is voor iemand die geen euthanasie mocht omdat hij nog even extra moest lijden van de Here.
1: Nee, lieverd. Als ik beweer dat jij mij hebt aangerand, maakt dat het nog niet waar.

2: Respect voor het doden van menselijk leven? nee. Wel is het begrijpelijk in sommige situaties.

3: Ja, de stekker eruit is dan makkelijker. We hebben immers toch overbevolking.
pi_185934405
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

De kans is klein dat je op zondag toestemming krijgt te gaan demonstreren bij de kerken van de beide geformeerde gemeentes in Barneveld.
Die is nul aangezien er niemand is die toestemming om te demonstreren te vergeven heeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 14:53:37 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185934482
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die is nul aangezien er niemand is die toestemming om te demonstreren te vergeven heeft.
Niet op zondag: https://www.barneveld.nl/(...)ig-evenement-melden/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185934673
quote:
Een demonstratie is geen evenement. Volgens mij is de zondagsrust en de rust tijdens en rondom erediensten wel wettelijk beschermd maar dat verandert niets aan het feit dat er geen toestemming te vergeven is voor een demonstratie. Als het niet mag dan verandert toestemming daar niets aan en als er geen uitzondering van toepassing is, is toestemming niet vereist.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 15:15:39 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185934685
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een demonstratie is geen evenement. Volgens mij is de zondagsrust en de rust tijdens en rondom erediensten wel wettelijk beschermd maar dat verandert niets aan het feit dat er geen toestemming te vergeven is voor een demonstratie. Als het niet mag dan verandert toestemming daar niets aan en als er geen uitzondering van toepassing is, is toestemming niet vereist.
Op de hele site van de gemeente Barneveld is niet te vinden hoe je een demonstratie of betoging kunt melden.
En het zal, net als in andere gemeentes, wel degelijk gemeld moeten worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185934860
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eens.
Logisch dat je het dan eens ben, waar is het verwaarlozing, volgens mij is het dood door schuld?
pi_185936599
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lekker respectloos mensen die een zware dag hebben nog even de grond in schoppen. Schoften zijn het.
Het ligt er aan.
Mensen die geen kinderen willen maar wel een hebben gekregen heb ik totaal geen medelijden mee.
Met verkrachtingen vind ik het wel een ander verhaal.
pi_185936674
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op de hele site van de gemeente Barneveld is niet te vinden hoe je een demonstratie of betoging kunt melden.
En het zal, net als in andere gemeentes, wel degelijk gemeld moeten worden.
Tjonge wat erg dat je dan niet kan demonstreren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')