abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185826460
quote:
Basisschooldocent leert kinderen boe te roepen als ze Baudet zien

Fractie Boers heeft vragen aan de gemeente Vlaardingen gesteld, nadat een basisschooljuffrouw op sociale media verkondigde dat ze kinderen geleerd heeft om boe te roepen als ze Thierry Baudet zien. Tim Thiel van de fractie vindt de politieke indoctrinatie niet toelaatbaar. Het gaat om leerlingen uit groep vijf en zes (tussen de 8 en 10 jaar oud) van Daltonschool de Klinker in Vlaardingen.

,,Domme opmerkingen maken we allemaal wel eens. Maar van personen die onze kinderen lesgeven, mogen we iets meer nuance en vooral geen indoctrinatie verwachten’’, schrijft Thiel op Facebook. De leerkracht van Daltonschool De Klinker in Vlaardingen haalde diverse media met haar oproep aan de scholiertjes. Op het Instagram-account linkseindoctrinatienl, waar het bericht van de leerkracht werd gedeeld, regent het woedende reacties.

Thiel haalt tevens het recente incident met een docent van de Universiteit Utrecht aan. Corné Hanssen plaatste op Facebook een comment met ‘Volkert, waar ben je?’. De man is door de universiteit op non-actief gesteld. ,,In de media en op scholen lijkt het ‘normaal’ te zijn om continu vergelijkingen te trekken met het nazisme en fascisme in de jaren 30 van de vorige eeuw, en al of niet verkapte doodsbedreigingen te uiten’’, schrijft Thiel hierover.

Fractie Boers wil weten of de gemeente bereid is om consequenties te verbinden aan ‘indoctrinerend gedrag’. Ook vindt de fractie dat kinderen zelf een mening moeten kunnen vormen en de kans moeten krijgen een eigen politieke voorkeur te ontwikkelen.

Ook burgemeester Martijn Vroom (CDA) van Krimpen aan den IJssel krijgt bakken kritiek over zich heen, nadat hij gisteren een cryptisch facebookbericht plaatste. Op zijn persoonlijke facebookpagina schrijft de burgemeester: ‘Iemand zei tegen me dat de elite geen boeken leest. Ofzo. Dus heb ik wat boeken die ik voor m’n studie doornam maar weer op de leesstapel gelegd. Kijken of ik er nog weer wat van op kan steken.’ Daarbij heeft hij meerdere foto’s geplaatst van boeken over facisme en nazi’s. Zoals het boek ‘De taal van het derde rijk’ en ‘Nazi’s een waarschuwing uit het verleden’.
https://www.ad.nl/waterwe(...)audet-zien~ade1e7c5/

Per direct ontslaan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Forum Admin zondag 24 maart 2019 @ 18:33:36 #2
35723 crew  GGMM
pi_185826533
Boe-hoe.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 maart 2019 @ 18:40:09 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185826665
Verbaasd mij niets. Onderwijs is veel te links.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185826717
quote:
6s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:40 schreef Nikonlover het volgende:
Teveel halfzachte partime huisvrouwtjes ook.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 24 maart 2019 @ 18:43:01 #5
286575 Roces18
Chef de party
pi_185826719
quote:
6s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:40 schreef Nikonlover het volgende:
Komt door zwakkelingen die in het bedrijfsleven niet aan de bak komen. Dan gaan ze je kinderen vergiftigen met hun <50 IQ rommel.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 maart 2019 @ 18:43:39 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185826730
Ik hoop zo erg dat dit over x jaar keihard backfiret als die groep gaat puberen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 maart 2019 @ 18:44:28 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185826757
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop zo erg dat dit over x jaar keihard backfiret als die groep gaat puberen.
Backfire? Hoe dan? Die kinderen zijn tegen die tijd volledig gehersenspoeld
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 maart 2019 @ 18:45:21 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185826771
quote:
6s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:44 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Backfire? Hoe dan? Die kinderen zijn tegen die tijd volledig gehersenspoeld
Onvolledige hersenspoeling komt keihard terug in de puberteit 8-)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185826824
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Over drie jaar allemaal boeroepers op Fok! ;(
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_185826830
Moest die kut niet staken voor meer centjes en minder werkdruk?
  zondag 24 maart 2019 @ 18:49:24 #11
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_185826847
quote:
Vlaardingse schooljuf onder vuur om 'indoctrinatie'

VLAARDINGEN - Een juf van de Vlaardingse basisschool De Klinker heeft zichzelf in de schijnwerpers gezet in het verhitte debat op social media over de winst van Forum voor Democratie bij de verkiezingen van afgelopen woensdag. Zij post op Instagram en Facebook: ,,Ik heb mijn klas dus vandaag geleerd dat ze 'boe' mogen roepen als ze hem zien'', doelend op FvD-voorman Thierry Baudet. Die opmerking levert de juf van groep 5/6 van de Daltonschool bakken kritiek op.

Met haar post bevestigt zij onbedoeld een van de klachten van Forum voor Democratie, namelijk dat in het onderwijs (van basisschool tot universiteit) sprake is van linkse indoctrinatie. De partij opende zelfs een meldpunt waar voorbeelden kunnen worden gemeld. Juf Ingrid is overigens niet de enige uit het onderwijs die in de problemen kwam door ondoordacht handelen. Een docent aan de Universiteit van Utrecht vroeg zich op twitter zelfs af 'Volkert, waar ben je?', doelend op de moordenaar van Pim Fortuyn. Hij is door het universiteitsbestuur inmiddels op non-actief gesteld.

Zover zal het met juf Ingrid waarschijnlijk niet komen maar inmiddels zijn er door de Fractie Boers wel vragen gesteld over haar actie aan het college van burgemeester en wethouders. ,,Domme opmerkingen maken we allemaal wel eens. Maar van personen die onze kinderen les geven, mogen we iets meer nuance en vooral geen indoctrinatie verwachten'', schrijft Tim Thiel. ,,Dat de gevestigde politieke orde, door Baudet steevast bestempeld als het ‘partijkartel’, niet blij is met zijn verkiezingswinst, is een understatement. In de media en op scholen lijkt het ‘normaal’ te zijn om continu vergelijkingen te trekken met het nazisme en fascisme in de jaren 30 van de vorige eeuw, en al of niet verkapte doodsbedreigingen te uiten. In Vlaardingen heeft inmiddels ook een docent, mevrouw Ingrid Braskamp, van de Daltonschool De Klinker, de landelijke media gehaald, nadat zij vol trots op sociale media verkondigde dat zij haar klas (groep 5-6) heeft aangeleerd ‘Boe’ te roepen als ze Thierry Baudet zien.''

Thiel wil van burgemeester en wethouders weten hoe zij dit soort gedrag op Vlaardingse scholen gaan voorkomen? ,,Zowel specifiek naar mevrouw Braskamp en haar Daltonschool, als naar het hele Vlaardingse onderwijs?'' Thiel vraagt het college een protocol te schrijven of scholen te verplichten er zelf een te schrijven, waarin zij aangeven altijd politiek neutraal les te geven? ,,Bent u bereid om als gemeente consequenties te verbinden aan indoctrinerend gedrag? Zo nee, waarom niet?''

MiroslavPrince twitterde op zondag 24-03-2019 om 16:40:57 @naitn @LavieJanRoos Kinderbreinen naar je hand zetten ipv klaarstomen voor de maatschappij.. Sektarisch geweld is het.. #ingridbraskamp reageer retweet
gnnellestein twitterde op zondag 24-03-2019 om 16:20:26 En wat vinden de ouders van die kinderen ervan #IngridBraskamp?? Doet dat er nog toe of zijn het jouw kinderen? #metjedus Als je een kind van mij in je klas zou hebben gehad, had je een zware pijp gerookt en een klacht aan je kinderbroek gehad. https://t.co/55RhKF9FLe reageer retweet
  zondag 24 maart 2019 @ 18:51:28 #12
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_185826888
De stemmen worden op deze manier wel in een kruiwagen naar de FvD gebracht. Heerlijk, zulke politieke tegenstanders die op deze manier gewoon medestanders worden.
pi_185826955
Ongeschikt.
pi_185827156
boe roepen is anders dan doodwensen
dus het boeit me vrij weinig

maar of het verstandig is om kinderen aan te leren, dat betwijfel ik

dus zwaai hier Ingrid Braskamp uit
  zondag 24 maart 2019 @ 19:10:36 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185827241
Laat dit maar goed uitgemeten worden in de media zodat het volk dit meekrijgt.
Die vrouw is natuurlijk totaal ongeschikt voor wat voor functie met kinderen dan ook.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_185827249
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:06 schreef -Chakotay- het volgende:
boe roepen is anders dan doodwensen
dus het boeit me vrij weinig

maar of het verstandig is om kinderen aan te leren, dat betwijfel ik

dus zwaai hier Ingrid Braskamp uit
Ach, allemaal aandachtzoekers die nu proberen mee te liften op de hetze voor Thierry Baudet.

Joh, negeer dit soort stakkers. Zijn echt de moeite niet waard.
  zondag 24 maart 2019 @ 19:14:49 #17
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_185827314
Dit bevestigt het gelijk van Baudet - wat ook een feit is - de linkse indoctrinatie die in het onderwijs plaatsvindt. Links lijkt altijd veel hardnekkiger te zijn in hun ideologie en krapdenkender. Op de middelbare school viel het mij al op dat het altijd linkse docenten waren die openlijk voor hun gedachtegoed uitkwamen.
pi_185827362
Mensen hebben de Onderwijsinspectie al geïnformeerd over deze leerkracht. Het is hoog tijd dat er sancties komen voor docenten die hun eigen politieke voorkeur niet voor zich kunnen houden tijdens het lesgeven.

We moeten trouwens ook af van Artikel 23, die de vrijheid van onderwijs regelt. Weg met allerhande privileges en vormen van (religieuze) indoctrinatie. Gewoon neutraal, seculier, openbaar onderwijs, verzorgd door docenten die hun persoonlijke voorkeuren voor zich houden.
pi_185827385
Ingrid typisch links meisje denk ik...
Ik zwaai naar dieren.
pi_185827493
Wat mij vooral fascineert, is de trots en zelfingenomenheid waarmee ze haar "nobele daad" op Facebook presenteert. Zo van: kijk mij eens goed bezig zijn.

En dan gewoon helemaal niet nadenken over de consequenties van je actie. :')

Kijk, als we het hier nu over laaggeschoolde mensen hadden, of over een opmerking die er in een vlaag van verstandsverbijstering of opwinding uit floept, maar nee... - deze leerkracht kwam pas uren later - dus weloverwogen - tot haar keuze om dit op Facebook te delen.

Hoe dom kun je zijn? Nog los van de politieke mening en de indoctrinatie van kinderen, moet je je sowieso afvragen in hoeverre zo'n iemand geschikt is voor een baan in het onderwijs.
pi_185827529
Kan dat account niet vinden!
  zondag 24 maart 2019 @ 19:27:58 #22
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_185827533
De linkse indoctrinatie in het onderwijs bestaat niet. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_185827561
De groep mensen die hier over klaagt is dezelfde groep van waaruit nog vrij recent D66ers, PvdAers en GLers landverraders werden genoemd. Splnter, balk.
pi_185827605
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:20 schreef Geerd het volgende:
Ingrid typisch links meisje denk ik...
Waar is Henk in dit verhaal? :')
pi_185827624
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De groep mensen die hier over klaagt is dezelfde groep van waaruit nog vrij recent D66ers, PvdAers en GLers landverraders werden genoemd. Splnter, balk.
Je zou een punt hebben als de genoemde mensen als leerkracht voor de klas staan en dit soort zaken meegeven aan jongere kinderen.

Je hebt dus geen punt.
  zondag 24 maart 2019 @ 19:34:01 #26
459912 FlippingCoin
pi_185827631
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat ze je nou helemaal? Dat mensen die tegen politieke indoctrinatie in het basisonderwijs zijn anderen mensen voor landverrader uitmaken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_185827695
Oh dus het is okay om politici voor landverrader uit te maken, zolang je maar niet voor de klas staat. Goed zo jongens, zo laten jullie je wel kennen.
  zondag 24 maart 2019 @ 19:40:01 #28
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_185827745
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oh dus het is okay om politici voor landverrader uit te maken, zolang je maar niet voor de klas staat. Goed zo jongens, zo laten jullie je wel kennen.
Heb je ook nog iets over de inhoud van het artikel te melden?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 24 maart 2019 @ 19:40:28 #29
459912 FlippingCoin
pi_185827756
quote:
Wie spreek je of denk je aan te spreken vriendekijke vriend?
pi_185827808
Maar heeft ze dat ook daadwerkelijk gedaan of is het een grap? Groot verschil lijkt me.
pi_185827897
quote:
Als politici aantoonbaar in strijd met het landsbelang handelen en als ze willens en wetens beleid maken (of ondersteunen) dat het welzijn van de bevolking verslechtert en ze aan maar gevaren blootstelt, dan vind ik landverrader een prima te verdedigen term.

Maar dat is wat anders dan zoiets voor de klas aan basisschoolkinderen vertellen.
pi_185827929
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:43 schreef skrn het volgende:
Maar heeft ze dat ook daadwerkelijk gedaan of is het een grap? Groot verschil lijkt me.
Nou nee. Als docent heb je een voorbeeldfunctie. Deze mevrouw is herkenbaar als docent van de school waar ze lesgeeft. Met haar uitlatingen brengt ze de school in diskrediet.
pi_185827938
Baudet zegt een aantal vrouwonvriendelijke dingen, en de juf maakt er een lolletje van met haar klas. Oh oh wat erg :') Wat een ontzettende treurpijp ben je dan als je daar aanstoot aan neemt :')
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_185827946
Kan er niet een centraal "mensen schrijven/zeggen/schreeuwen/twitteren iets over Baudet" topic komen oid?
pi_185827968
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kan er niet een centraal "mensen schrijven/zeggen/schreeuwen/twitteren iets over Baudet" topic komen oid?
Waarom? Vind je het te ongemakkelijk om te worden geconfronteerd met de breed verspreide haat uit extreem-linkse en naïef-linkse hoek?
  zondag 24 maart 2019 @ 19:52:12 #36
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_185827981
En dit is dus waarom FvD de grootste is en nog groter wordt.

Persoonlijk moet ik op inhoudelijke punten niets van FvD hebben - veel te rechts op economisch gebied, libertarische trekjes zelf - maar de knee-jerk reactie op die club van voornamelijk zichzelf progressief noemend Nederland heeft met inhoudelijke kritiek bar weinig te maken. Eerder met het reageren op een spookbeeld dat het zelf heeft gecreëerd: dat van een nieuw Derde Rijk in de polder, of zo.

Het lijkt wel alsof die groep per se een nieuwe incarnatie van Hitler wíl vinden. Is het niet Fortuyn, dan wel Wilders, nu weer Baudet.

An sich toont dat al aan dat het met het historisch besef in Nederland pover gesteld is. Maar daarbij is het zo goedkoop. En laat dat nu zijn waar een hoop mensen een beetje genoeg van hebben. Dat drammerige, dat schreeuwerige, dat van stal halen van racismebeschuldigingen en Hitler-vergelijkingen, het ligt er allemaal zo ontzettend dik op.

Ben je het niet eens met die partij? Lever inhoudelijke kritiek op de hoofdpunten, en onderbouw waarom deze je niet aanstaan. Het roepen van 'racist' of 'Nazi' is niet alleen oliedom, het werkt, zoals we gezien hebben, averechts. Want ik geloof er geen barst van dat het gros van al die FvD-stemmers werkelijk ook achter de, bijvoorbeeld, economische positie van die partij staat. Wat heet, dan hadden ze net zo goed bij VVD, D'66 of zelfs GroenLinks terecht gekund. Het is m.i. iets anders, en dat andere is precies dezelfde reden waarom een Trump is verkozen en er voor een Brexit is gestemd.

Men is het gedram beu.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_185827987
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:50 schreef Sicstus het volgende:
Baudet zegt een aantal vrouwonvriendelijke dingen, en de juf maakt er een lolletje van met haar klas. Oh oh wat erg :') Wat een ontzettende treurpijp ben je dan als je daar aanstoot aan neemt :')
Een leerkracht hoort kinderen sowieso niet bij te brengen dat ze "boe" zeggen tegen welke politicus dan ook. Ze hoort kinderen zaken als respect en goede omgangsvormen bij te brengen.
  zondag 24 maart 2019 @ 20:00:39 #38
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 24 maart 2019 @ 20:01:09 #39
459912 FlippingCoin
pi_185828126
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:50 schreef Sicstus het volgende:
Komt wel goed uit om er een lolletje van te maken. :)
  zondag 24 maart 2019 @ 20:02:09 #40
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_185828171
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom? Vind je het te ongemakkelijk om te worden geconfronteerd met de breed verspreide haat uit extreem-linkse en naïef-linkse hoek?
Neuh, ik behoor namelijk niet echt tot "die hoek". Maar we hebben nou FvD/Baudet gerelateerde topics over een schreeuwende bejaarde die een bijeenkomst verstoort, een reeks over een om Volkert biddende geleerde, een nazi-vergelijkingen makende burgemeester, een leuzen roepende menigte bij een demonstratie, nog een opa die denkt dat we bijna weer treintjes naar het oosten gaan laten rijden, deze gekke juf die ofwel geen gevoel heeft voor het creeeren van mogelijke fophef danwel zich buiten haar takengebied begeeft, en dan ben ik vast wel wat topics vergeten dus dat is imo vrij gortig. Het is dezelfde reflex die verklaard tegenstanders al lieten zien bij Fortuyn en Wilders waarmee ze die in de kaart speelden, en ze hebben blijkbaar niets geleerd want het gebeurt gewoon weer.
  zondag 24 maart 2019 @ 20:07:56 #42
117098 Hathor
Effe niet
pi_185828244
Kleine nuance, ze zegt letterlijk dat ze "boe" MOGEN roepen, niet dat ze het MOETEN. ze leert de kids dus dat het ze vrij staat om dat te doen, maar ook om het te laten. Geen enkele reden om jezelf een atomic wedgie te geven over zoiets.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_185828259
Nu is het wachten op een volgende asperger gek die de natte dromen van links gaat uitvoeren.
Wat een walgelijk lage mentaliteit om zo je partij en baantjes te willen beschermen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_185828276
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

Persoonlijk moet ik op inhoudelijke punten niets van FvD hebben - veel te rechts op economisch gebied, libertarische trekjes zelf - maar de knee-jerk reactie op die club van voornamelijk zichzelf progressief noemend Nederland heeft met inhoudelijke kritiek bar weinig te maken. Eerder met het reageren op een spookbeeld dat het zelf heeft gecreëerd: dat van een nieuw Derde Rijk in de polder, of zo.

Het lijkt wel alsof die groep per se een nieuwe incarnatie van Hitler wíl vinden. Is het niet Fortuyn, dan wel Wilders, nu weer Baudet.

An sich toont dat al aan dat het met het historisch besef in Nederland pover gesteld is. Maar daarbij is het zo goedkoop. En laat dat nu zijn waar een hoop mensen een beetje genoeg van hebben. Dat drammerige, dat schreeuwerige, dat van stal halen van racismebeschuldigingen en Hitler-vergelijkingen, het ligt er allemaal zo ontzettend dik op.

Ben je het niet eens met die partij? Lever inhoudelijke kritiek op de hoofdpunten, en onderbouw waarom deze je niet aanstaan. Het roepen van 'racist' of 'Nazi' is niet alleen oliedom, het werkt, zoals we gezien hebben, averechts. Want ik geloof er geen barst van dat het gros van al die FvD-stemmers werkelijk ook achter de, bijvoorbeeld, economische positie van die partij staat. Wat heet, dan hadden ze net zo goed bij VVD, D'66 of zelfs GroenLinks terecht gekund. Het is m.i. iets anders, en dat andere is precies dezelfde reden waarom een Trump is verkozen en er voor een Brexit is gestemd.

Men is het gedram beu.
Goede post. Helemaal mee eens
pi_185828298
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Goede post. Helemaal mee eens
Plus het feit dat "het volk" snakt naar iemand die ze niet op kniehoogte toespreekt (meer toeliegt) maar burgers als volwaardige mensen ziet.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 24 maart 2019 @ 20:20:14 #46
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185828428
quote:
Want ik geloof er geen barst van dat het gros van al die FvD-stemmers werkelijk ook achter de, bijvoorbeeld, economische positie van die partij staat.
Niemand weet precies wat hun economische standpunten zijn. Ze hebben het over "stoppen met rondpompen van subsidies", maar welke subsidies precies? No one knows.

Het gros van de mensen stemt op het FvD vanwege het falen van de multiculturele samenleving, cultuurbotsingen, islamisering/aanslagen in Europa, en de klimaatwaanzin.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185828469
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nou nee. Als docent heb je een voorbeeldfunctie. Deze mevrouw is herkenbaar als docent van de school waar ze lesgeeft. Met haar uitlatingen brengt ze de school in diskrediet.
Ik vind je gelijk hebben, maar veel mensen zien niks in Baudet en raken geëmotioneerd. Dat hoort er wat mij betreft bij. Soms is het ook een kwestie van laten gaan.

Ik vind wel dat er geleerd is met Fortuyn. In ieder geval leggen politici een stuk minder snel relaties naar jaren 30, nazi's en dergelijke.

Doodsbedreigingen of doodsbedreigingen? Meteen aanpakken. Maar dat wordt ook nu meteen gedaan.

Dan blijven er veel domme mensen over. Ja er zit nu eenmaal emotie in politiek.
  zondag 24 maart 2019 @ 20:24:26 #48
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_185828517
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Niemand weet precies wat hun economische standpunten zijn. Ze hebben het over "stoppen met rondpompen van subsidies", maar welke subsidies precies? No one knows.

Het gros van de mensen stemt op het FvD vanwege het falen van de multiculturele samenleving, cultuurbotsingen, islamisering/aanslagen in Europa, en de klimaatwaanzin.
Dat zeg ik...

Voor zover ik FvD kan overzien is het op economisch gebied gewoon VVD.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 24 maart 2019 @ 20:27:25 #49
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185828604
Heerlijk dit. Heerlijk. Freek de Jonge, die lul die om Volkert riep, en nu deze troela.

Allemaal bewijzen ze het gelijk van Baudet. Dat onze leraren totaal niet politiek objectief zijn, in het klaslokaal. Dat ze kinderen indoctrineren. Dat de 'kunstenaars' tegen hem zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Vader_Aardbei op 24-03-2019 20:36:52 ]
  zondag 24 maart 2019 @ 20:28:50 #50
396550 Richestorags
pi_185828642
quote:

Men is het gedram beu.
Chapeau Etto, vaak ben ik het met je oneens, maar dit vind ik een scherpe post. Verder wat Oud_Student zegt. Men is ook de minachting van de politici zat. De meeste politici hebben letterlijk geen idee wat er speelt in de samenleving (echt totaal niet) maar praten wel richting het volk alsof zij de wijsheid in pacht hebben en het volk slechts dom stemvee is. Die houding levert Baudet ook stemmen op.
  zondag 24 maart 2019 @ 20:35:30 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_185828824
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:28 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Chapeau Etto, vaak ben ik het met je oneens, maar dit vind ik een scherpe post. Verder wat Oud_Student zegt. Men is ook de minachting van de politici zat. De meeste politici hebben letterlijk geen idee wat er speelt in de samenleving (echt totaal niet) maar praten wel richting het volk alsof zij de wijsheid in pacht hebben en het volk slechts dom stemvee is. Die houding levert Baudet ook stemmen op.
Maar bij Baudet krijg ik nou ook niet bepaald het idee dat ie midden tussen de mensen in staat. Integendeel zelfs.
  zondag 24 maart 2019 @ 20:42:23 #52
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185829037
quote:

Men is het gedram beu.
Zo, goed gezegd. Na Gert Jan Segers ben je vandaag de tweede die mij aangenaam verrast met redelijkheid.

Dat FVD voor sommige mensen niet de club is, prima. Dan stem je lekker op wat anders. Keuze zat in dit mooie, politiek pluriforme land.

Maar als 13 van de 75 zetels naar een partij gaan die je niet bevalt, je raakt vokstrekt in paniek en waarschuwt dat de zwarte laarzen straks door de straten marcheren... dan heb je gewoon zelf problemen in je kop. Als Baudet straks hypothetisch gezien roept dat Nederland weer 100% blank moet worden, heeft hij straks weer 0 zetels. Want niemand zit op Nazi shit te wachten. Ik zeker niet.

Ik stem op FVD voor het referendum, de gekozen burgermeester, minder politieke integratie in de EU, meer geld naar de publieke sector en mibder miljoenen naar het klimaat smijten. Niet omdat ik de Eindoplossing opnieuw wil opstarten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vader_Aardbei op 24-03-2019 20:49:12 ]
pi_185829353
quote:
Snap je het verschil nou echt niet? Dit soort dingen horen niet thuis op de basisschool. Ook niet als het Klaver of Jetten was geweest. Een basisschoollerares die kinderen leert dat die 2 landverraders zijn hoeft van mij ook niet voor de klas te staan. Niet geschikt.

Verder eens met EttoGod _O_
pi_185829414
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:14 schreef Richestorags het volgende:
Dit bevestigt het gelijk van Baudet - wat ook een feit is - de linkse indoctrinatie die in het onderwijs plaatsvindt. Links lijkt altijd veel hardnekkiger te zijn in hun ideologie en krapdenkender. Op de middelbare school viel het mij al op dat het altijd linkse docenten waren die openlijk voor hun gedachtegoed uitkwamen.
Baudet zijn gelijk, is een open deur. Uit verschillelijke onderzoeken is al gebleven dat docenten inderdaad voornamelijk links georiënteerd zijn op politiek gebied. Vrij logisch, want: sociaal, werken met mensen - links.

Bankieren slijmen voornamelijk met het neoliberalisme.
pi_185829906
Krijgt nou elke domme reactie op FvD een apart topic? Dan zie je in NWS straks niks anders meer.

Het is wel weer bizar natuurlijk. Inderdaad niet alleen dat je zo dom bent om het te doen, maar dat je er achteraf nog voor uitkomt ook. Dan heb je dus geen vermogen tot zelfreflectie.

Je kunt in dit kader trouwens beter spreken van links geïndoctrineerde domme PABO-kipjes die nog een beetje moeten leren hun frustraties opzij te zetten. Alsof zo'n kind van groep 5 nu links gaat stemmen als hij later groot is.

Ik weet verder niet hoe jullie het vroeger hadden, maar op de basisschool werd er echt nooit door de juf over specifieke politici gepraat, laat staan dat we 'boe' tegen iemand moesten roepen. Jeugdjournaal was wel op de buis dus ik wist wel wie Kok en Rosenmöller waren, en dat mijn vader op die eerste stemde en mijn moeder op die tweede, maar niet wie wat vond of wie beter was. Daar ben je op je 8e toch niet mee bezig.

Ik kreeg in 1998 op de markt een sticker van de VVD, dus toen was ik voor de VVD. Tot groot vermaak van mijn vader overigens. 5 minuten later was ik nergens meer voor behalve computerspelletjes en stripboeken. Pas jaren later ging ik me in politiek verdiepen en was VVD meteen geen optie meer.

Ik denk niet dat vroeger alles beter was. Op mijn "Chr." school in het dorp werd je weer op andere manieren beïnvloed en in je gedrag gestuurd. Maar sommige dingen worden er wel slechter op. Misschien doen ze bij juf Ingrid (van Henk?) op school niet aan bidden maar wil ze wel elke ochtend 2 minuten haat tegen Thierry? Ik kan er met mijn hoofd niet bij.

Dit is wel het grappigste stukje TDS vandaag. Naast die burgemeester in Krimpen die een Godwin deed maar niet de ballen had om het toe te geven. Die stinkende demonstranten zijn tenminste wel eerlijk in hun haat.
pi_185830088
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:06 schreef Vasilevski het volgende:
Krijgt nou elke domme reactie op FvD een apart topic? Dan zie je in NWS straks niks anders meer.

Het is wel weer bizar natuurlijk. Inderdaad niet alleen dat je zo dom bent om het te doen, maar dat je er achteraf nog voor uitkomt ook. Dan heb je dus geen vermogen tot zelfreflectie.

Je kunt in dit kader trouwens beter spreken van links geïndoctrineerde domme PABO-kipjes die nog een beetje moeten leren hun frustraties opzij te zetten. Alsof zo'n kind van groep 5 nu links gaat stemmen als hij later groot is.

Ik weet verder niet hoe jullie het vroeger hadden, maar op de basisschool werd er echt nooit door de juf over specifieke politici gepraat, laat staan dat we 'boe' tegen iemand moesten roepen. Jeugdjournaal was wel op de buis dus ik wist wel wie Kok en Rosenmöller waren, en dat mijn vader op die eerste stemde en mijn moeder op die tweede, maar niet wie wat vond of wie beter was. Daar ben je op je 8e toch niet mee bezig.

Ik kreeg in 1998 op de markt een sticker van de VVD, dus toen was ik voor de VVD. Tot groot vermaak van mijn vader overigens. 5 minuten later was ik nergens meer voor behalve computerspelletjes en stripboeken. Pas jaren later ging ik me in politiek verdiepen en was VVD meteen geen optie meer.

Ik denk niet dat vroeger alles beter was. Op mijn "Chr." school in het dorp werd je weer op andere manieren beïnvloed en in je gedrag gestuurd. Maar sommige dingen worden er wel slechter op. Misschien doen ze bij juf Ingrid (van Henk?) op school niet aan bidden maar wil ze wel elke ochtend 2 minuten haat tegen Thierry? Ik kan er met mijn hoofd niet bij.

Dit is wel het grappigste stukje TDS vandaag. Naast die burgemeester in Krimpen die een Godwin deed maar niet de ballen had om het toe te geven. Die stinkende demonstranten zijn tenminste wel eerlijk in hun haat.
Het gaat allemaal nergens over. De opmerking van deze juf niet, de ophef erover niet.

We zijn echt een hopeloos landje.
pi_185830409
Het zou wel goed zijn als de school met die chick in gesprek gaat, onderzoekt wat er nu echt gebeurd is, en zo nodig maatregelen neemt. Niet omdat zo'n poging tot indoctrinatie direct werkt, maar omdat het een slecht voorbeeld stelt.

Afhankelijk van de wijk stemt misschien 1/5 van de ouders van die kinderen op FvD. Wat als zoonlief dat toevallig weet en niet boe wil roepen? Wordt dat jongetje dan nog wel eerlijk beoordeeld? Of neemt ze hem even apart om uit te leggen waarom zijn ouders slechte mensen zijn?

Het is kwalijk omdat ze als leerkracht niet meer geloofwaardig is. Je kunt er niet meer vanuit gaan dat ze iedereen gelijkwaardig behandelt. Ironisch genoeg: ze discrimineert.
pi_185830482
Net als die docent in Utrecht en Roeselare -> opzouten.
pi_185832133
Goh, je verwacht het niet. Weer lekker divers en inclusief bezig, typisch links.
  zondag 24 maart 2019 @ 22:14:14 #60
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185832273
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat zeg ik...

Voor zover ik FvD kan overzien is het op economisch gebied gewoon VVD.
Was ook een goede post van je. Je slaat de spijker op de kop.

Alleen is het economisch programma van FvD erg onduidelijk.
Dat zullen ze met opzet hebben gedaan. Als ze daadwerkelijk een rechtser/liberaler beleid dan de VVD nastreven zullen ze weer flink wat zetels gaan inleveren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185832912
Als ze slim zijn komen ze voor de volgende verkiezingen ook nog wel met een verder uitgewerkt programma. Er is nu nog heel veel vaagheid en een hoop modellen die ze blijkbaar gewoon van de plank willen pakken: Australisch model voor immigratie, Fins model voor onderwijs, Deens model voor werkgelegenheid, Amerikaans model voor greencards, Zwitsers model voor democratie... Ja zo ken ik er ook nog wel een paar.

Dat kan even, maar op een gegeven moment willen mensen meer zien. Hoewel een beetje vaagheid soms ook wel slim kan zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Was ook een goede post van je. Je slaat de spijker op de kop.

Alleen is het economisch programma van FvD erg onduidelijk.
Dat zullen ze met opzet hebben gedaan. Als ze daadwerkelijk een rechtser/liberaler beleid dan de VVD nastreven zullen ze weer flink wat zetels gaan inleveren.
Ik vraag me dat af. Je hoort ze ook niet heel links lullen of zo. Behalve over koopkracht, waar je nog veel kanten mee op kunt: koopkracht voor iedereen een beetje beter achter de komma? Of enorme percentages omhoog voor de middeninkomens en op nul voor de minima? Maar daar gaan ze echt nog wel op aangevallen worden. Als PvdA en SP dat laten liggen, hebben ze geen bestaansrecht.
pi_185832978

Hallo allemaal,
wat fijn dat je er bent
Ben je voor het eerst hier,
of ben je al bekend?

Stamp met je voeten
zet je handen in je zij.
Ik ben Ingrid
en wie ben jij?
pi_185833154
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:32 schreef Vasilevski het volgende:
Als ze slim zijn komen ze voor de volgende verkiezingen ook nog wel met een verder uitgewerkt programma. Er is nu nog heel veel vaagheid en een hoop modellen die ze blijkbaar gewoon van de plank willen pakken: Australisch model voor immigratie, Fins model voor onderwijs, Deens model voor werkgelegenheid, Amerikaans model voor greencards, Zwitsers model voor democratie... Ja zo ken ik er ook nog wel een paar.
Waarbij zo'n model ook niet één op één over te nemen is. Australië is bijvoorbeeld een eiland, terwijl Nederland omringd is door buurlanden. Het maakt nogal een verschil of de immigranten per boot binnenkomen (die je op grote afstand ziet aankomen) of per land.

Daarbij neemt Australië jaarlijks meer dan 200.000 vluchtelingen op. Australië is nog steeds een immigratieland. Maar goed, we zien vooral het strenge beleid in de media, dus het algemene beleid van Australië lijkt streng.

Een ander voorbeeld, het Finse onderwijs lijkt op eenzame hoogte te staan. Ze bieden echter minder vakken. De vakken die ze wel aanbieden worden dan internationaal met elkaar vergelijken, en daar scoren ze dan goed, maar daar krijgen de leerlingen gewoon meer les in.
  zondag 24 maart 2019 @ 22:42:17 #64
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_185833182
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:54 schreef TheJanitor het volgende:
Ongeschikt.
AFCA!
pi_185833207
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:32 schreef Vasilevski het volgende:

Dat kan even, maar op een gegeven moment willen mensen meer zien. Hoewel een beetje vaagheid soms ook wel slim kan zijn.
[..]

Ik vraag me dat af. Je hoort ze ook niet heel links lullen of zo. Behalve over koopkracht, waar je nog veel kanten mee op kunt: koopkracht voor iedereen een beetje beter achter de komma? Of enorme percentages omhoog voor de middeninkomens en op nul voor de minima? Maar daar gaan ze echt nog wel op aangevallen worden. Als PvdA en SP dat laten liggen, hebben ze geen bestaansrecht.
Het hebben van een eigen programma is helemaal niet nodig, het is voldoende te ageren tegen het kabinetsbeleid. Er zijn heel veel mensen die niet aan de bedelstaf willen geraken door een onzinnig klimaatbeleid, die kanttekeningen plaatsen bij het immigratiebeleid, die zien dat de EU een antidemocratische moloch is etc, de partij die zegt die plannen te willen gaan torpederen zal veel stemmen krijgen.
pi_185833250
Sterk weer
  zondag 24 maart 2019 @ 22:52:08 #67
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_185833357
Goede docente en zeer terecht dat zij stelt dat leerlingen 'boe' mogen roepen wanneer Baudet zien.

Uiteraard is onderwijs links. Je werkt met mensen, daar is een sociale insteek voor nodig. Hoe ziet een extreem-rechtse leerkracht eruit dan? Op een school komen kinderen uit diverse culturen, als je een afkeer hebt van niet-westerse culturen, ben je hoe dan ook ongeschikt als docent. Wanneer je louter aan geld denkt en niet geïnteresseerd bent in hulp aan de zwakkeren in de samenleving ben je absoluut ongeschikt als docent.

Rechts en onderwijs gaan nu eenmaal niet samen. Gaan nooit samen en zullen ook nooit samen gaan. Bovendien wil rechts voortdurend bezuinigen op onderwijs en is rechts totaal ongeïnteresseerd in een goed opgeleide bevolking.

Onderwijs is een 'paradepaardje' van links. In socialistische landen is het onderwijs steevast op orde. In schril contrast met een knetterrechts land als de V.S. bijvoorbeeld.

Ik leerde vroeger ook op school dat de NSB slecht was. Over enkele jaren zal het ook wel salonfähig zijn om Joden weer te discrimineren. Dat wil nog niet zeggen dat het derhalve ineens een goede zaak geworden is.

Boe roepen is eigenlijk nog erg mild.

Hulde voor deze docente! _O_
pi_185833384
quote:
14s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Goede docente en zeer terecht dat zij stelt dat leerlingen 'boe' mogen roepen wanneer Baudet zien.

Uiteraard is onderwijs links. Je werkt met mensen, daar is een sociale insteek voor nodig. Hoe ziet een extreem-rechtse leerkracht eruit dan? Op een school komen kinderen uit diverse culturen, als je een afkeer hebt van niet-westerse culturen, ben je hoe dan ook ongeschikt als docent. Wanneer je louter aan geld denkt en niet geïnteresseerd bent in hulp aan de zwakkeren in de samenleving ben je absoluut ongeschikt als docent.

Rechts en onderwijs gaan nu eenmaal niet samen. Gaan nooit samen en zullen ook nooit samen gaan. Bovendien wil rechts voortdurend bezuinigen op onderwijs en is rechts totaal ongeïnteresseerd in een goed opgeleide bevolking.

Onderwijs is een 'paradepaardje' van links. In socialistische landen is het onderwijs steevast op orde. In schril contrast met een knetterrechts land als de V.S. bijvoorbeeld.

Ik leerde vroeger ook op school dat de NSB slecht was. Over enkele jaren zal het ook wel salonfähig zijn om Joden weer te discrimineren. Dat wil nog niet zeggen dat het derhalve ineens een goede zaak geworden is.

Trol gespot
pi_185833402
quote:

Men is het gedram beu.
Klopt. Maar eerlijk is eerlijk: juist omdat mensen slechts stemmen uit protest, heeft inhoudelijke kritiek ook geen zin.
pi_185833409
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Tails tell tales
pi_185833440
quote:
14s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Cuba staat inderdaad bekend om zijn goede sigaren, eeh onderwijs.

En de beste universiteiten zijn te vinden in de VS Venezuela.
pi_185833454
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:20 schreef Vasilevski het volgende:
Het zou wel goed zijn als de school met die chick in gesprek gaat, onderzoekt wat er nu echt gebeurd is, en zo nodig maatregelen neemt. Niet omdat zo'n poging tot indoctrinatie direct werkt, maar omdat het een slecht voorbeeld stelt.

Afhankelijk van de wijk stemt misschien 1/5 van de ouders van die kinderen op FvD. Wat als zoonlief dat toevallig weet en niet boe wil roepen? Wordt dat jongetje dan nog wel eerlijk beoordeeld? Of neemt ze hem even apart om uit te leggen waarom zijn ouders slechte mensen zijn?

Het is kwalijk omdat ze als leerkracht niet meer geloofwaardig is. Je kunt er niet meer vanuit gaan dat ze iedereen gelijkwaardig behandelt. Ironisch genoeg: ze discrimineert.
De docente en haar collega onderwijzers horen inderdaad ten alle tijden neutraal en a-politiek te zijn. Aparte versie van vrijheid en democratie krijgen deze kinderen mee.
  zondag 24 maart 2019 @ 23:09:58 #73
pi_185833688
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Cuba staat inderdaad bekend om zijn goede sigaren, eeh onderwijs.

En de beste universiteiten zijn te vinden in de VS Venezuela.
Onderwijs op Cuba is zeer goed inderdaad. Venezuela weet ik niet, ik neem aan van wel, maar daarover heb ik te weinig informatie en contacten.

Chinees onderwijs is zeer goed, ook één van de redenen dat China de wereldleider is geworden. Waar het westen aandacht besteed aan dom rechts geneuzel over moslims en studeren als niet 'cool' gezien wordt en men liever de 'gangsta' uithangt, dan voor een goede studie te gaan (gangsta is 'cool', studeren niet vanuit de Amerikaanse en dus helaas ook Nederlandse houding), investeert China in van alles, cultuur, klassieke muziek, dans, ballet, supergoed onderwijs, zorg, infrastructuur (wereldwijd zelfs) en spionage.

Baudet zelf heeft een goede, bijzonder goede opleiding genoten. Dit voor Baudet weggelegd, maar als een persoon als Baudet aan de macht komt, is dit niet langer voor het gewone volk weggelegd (het is nu reeds heel lastig om te studeren als je geen rijke papa en mama hebt).

Maar goed, blijf lekker de rechtse Tokkie uithangen, ga lekker de hele dag huilen over moslims, doe wat doodsbedreigingen hier en daar op het internet naar links - het wordt toch niet gemodereerd - ga de rechtse Josti uithangen en lekker met een Nexit, Brexit, terug naar de gulden en ander gezwam. :')
China gaat ondertussen gewoon verder en heeft geen tijd voor dergelijke flauwekul.

En een ieder die slim is begint alvast Mandarijn te leren. O+ c_/ *;

Overigens ben ik van mening dat elke vorm van bedreiging, zowel richting links als richting rechts, niet te tolereren valt en dat daar tegen op zou moeten getreden. Maar ja, dit is Nederland. Het heeft niet eens zin om ergens melding van te doen. :')
Doodsbedreigingen aan het adres van Baudet en zijn aanhang vind ik evenzeer abject.
pi_185833838
En maar zeiken over indoctrinatie bij moslimscholen :')

Ik heb medelijden met mevrouw Ingrid Braskamp. Het onwetende wicht.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_185833854
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar bij Baudet krijg ik nou ook niet bepaald het idee dat ie midden tussen de mensen in staat. Integendeel zelfs.
Hij pist nog gewoon op straat
pi_185833946
quote:
14s.gif Op zondag 24 maart 2019 23:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Onderwijs op Cuba is zeer goed inderdaad. Venezuela weet ik niet, ik neem aan van wel, maar daarover heb ik te weinig informatie en contacten.

Chinees onderwijs is zeer goed, ook één van de redenen dat China de wereldleider is geworden. Waar het westen aandacht besteed aan dom rechts geneuzel over moslims en studeren als niet 'cool' gezien wordt en men liever de 'gangsta' uithangt, dan voor een goede studie te gaan (gangsta is 'cool', studeren niet vanuit de Amerikaanse en dus helaas ook Nederlandse houding), investeert China in van alles, cultuur, klassieke muziek, dans, ballet, supergoed onderwijs, zorg, infrastructuur (wereldwijd zelfs) en spionage.

Baudet zelf heeft een goede, bijzonder goede opleiding genoten. Dit voor Baudet weggelegd, maar als een persoon als Baudet aan de macht komt, is dit niet langer voor het gewone volk weggelegd (het is nu reeds heel lastig om te studeren als je geen rijke papa en mama hebt).

Maar goed, blijf lekker de rechtse Tokkie uithangen, ga lekker de hele dag huilen over moslims, doe wat doodsbedreigingen hier en daar op het internet naar links - het wordt toch niet gemodereerd - ga de rechtse Josti uithangen en lekker met een Nexit, Brexit, terug naar de gulden en ander gezwam. :')
China gaat ondertussen gewoon verder en heeft geen tijd voor dergelijke flauwekul.

En een ieder die slim is begint alvast Mandarijn te leren. O+ c_/ *;

Overigens ben ik van mening dat elke vorm van bedreiging, zowel richting links als richting rechts, niet te tolereren valt en dat daar tegen op zou moeten getreden. Maar ja, dit is Nederland. Het heeft niet eens zin om ergens melding van te doen. :')
Doodsbedreigingen aan het adres van Baudet en zijn aanhang vind ik evenzeer abject.
China is juist op de kapitalistische tour gegaan, pas toen ontstond de Chinese wederopstanding.

Maar goed de rest, China is een zeer goed land, helemaal toppie. Fuck persoonlijke vrijheid. Go go groepsdruk en groepsmentaliteit.

Het is echt helemaal toppie om een Tibetaan, Oigoer of homo te zijn in China.

(Overigens heb ik zelf niet eens op FVD gestemd, dus waarom je me een rechtse josti noemt en begint over de Nexit ontgaat me)
pi_185834116
quote:
.............

Je hebt toch niet helemaal goed opgelet of (te veel) aan het knuffelen van bomen gedacht tijdens de geschiedenisles.

Of je (selectieve) geheugen laat je wellicht wat in de steek.

De door jou genoemde discriminatie van Joden, in Europa nu weer heel actueel, was altijd al heel erg salonfähig en een hele goede zaak onder de Arabieren en moslims.

Dat, en dat de NSB zeker geen frisse club was, leerde ik in de jaren '80 op school al.

Objectief leren en het goed onthouden en analyseren van feiten is niet voor iedereen weggelegd.

Het selectief gaan vingerwijzen en feitjes voor eigen bestwil uit de geschiedenis gaan vissen heb ik (op de scholen die ik bezocht) gelukkig nooit geleerd.
pi_185834190
Dan ben je toch wel een beetje 'gek' als je jouw mening meent te moeten opdringen aan je basisschool leerlingen.

#hashtag ongeschikt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 24 maart 2019 @ 23:57:01 #79
pi_185834531
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 23:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]

China is juist op de kapitalistische tour gegaan, pas toen ontstond de Chinese wederopstanding.

Maar goed de rest, China is een zeer goed land, helemaal toppie. Fuck persoonlijke vrijheid. Go go groepsdruk en groepsmentaliteit.

Het is echt helemaal toppie om een Tibetaan, Oigoer of homo te zijn in China.

(Overigens heb ik zelf niet eens op FVD gestemd, dus waarom je me een rechtse josti noemt en begint over de Nexit ontgaat me)
Excuses voor de verwarring, ik doelde ook niet op jou als persoon, maar het was meer links gemopper in haar algemeenheid. :P

Ach en Nederland is al jaren geen vrij land meer, dus ik ga het maar niet hebben over persoonlijke vrijheden. In hoeverre minderheden onderdrukt worden in China weet ik niet, ik ben in elk geval zeer content dat China nu de wereldleider is en niet meer dat rare Amerika met haar 'gangsta'-cultuur.
pi_185835316
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2019 23:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Excuses voor de verwarring, ik doelde ook niet op jou als persoon, maar het was meer links gemopper in haar algemeenheid. :P

Ach en Nederland is al jaren geen vrij land meer, dus ik ga het maar niet hebben over persoonlijke vrijheden. In hoeverre minderheden onderdrukt worden in China weet ik niet, ik ben in elk geval zeer content dat China nu de wereldleider is en niet meer dat rare Amerika met haar 'gangsta'-cultuur.
Ik, en ik denk met mij vele anderen, zouden het dan ook zeer op prijs stellen, als je snel je linkse koffertje pakt, en daar gaat wonen. Veel plezier. :W
  maandag 25 maart 2019 @ 06:41:03 #81
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_185836473
Van de site van de school:

quote:
Visie

De kinderen leren bij Openbare Daltonschool De Klinker tijdens hun schooltijd zelfstandig te werken, met vrijheid en verantwoordelijkheid om te gaan en samen te werken met anderen. Dit zijn zaken, die in de huidige maatschappij belangrijk zijn en waar de kinderen hun hele leven profijt van hebben.
http://www.daltonschooldeklinker.nl/index.php?page=/page/104537

_O-
pi_185836493
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:42 schreef halfway het volgende:

[..]

Teveel halfzachte partime huisvrouwtjes ook.
Ben jij al bezig met jezelf omscholen?
pi_185836613
Hier hebben we een basisschool die bekend staat om dat autochtone kinderen geterroriseerd worden door moslimkinderen die daar zitten.
En dan zeker de kinderen maar aanleren dat mensen als Baudet en Wilders het echte probleem zijn?
"Ja zij willen moslimkinderen het land uit sturen! Dat is toch heel gemeen?" :')
  maandag 25 maart 2019 @ 08:38:24 #84
396550 Richestorags
pi_185837202
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat staat hij ook niet, maar iets in zijn boodschap spreekt de mensen meer aan. Ten eerste is zijn boodschap niet gelikt en door tien editors nagekeken, ten tweede belicht hij standpunten (heilige huisjes) op onderwerpen waar gewone mensen zich genegeerd voelen door de politiek (immigratie, EU etc.).
  maandag 25 maart 2019 @ 08:40:40 #85
396550 Richestorags
pi_185837228
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2019 07:15 schreef ToT het volgende:
Hier hebben we een basisschool die bekend staat om dat autochtone kinderen geterroriseerd worden door moslimkinderen die daar zitten.
En dan zeker de kinderen maar aanleren dat mensen als Baudet en Wilders het echte probleem zijn?
"Ja zij willen moslimkinderen het land uit sturen! Dat is toch heel gemeen?" :')
Die olifant in de kamer gaat nog wel een keer voor grote problemen zorgen. En Baudet heeft volkomen gelijk dat onze politici daar een rol in hebben, door problemen te negeren, te verzwijgen, te bagatelliseren en mensen die het aankaarten weg te zetten als extreem-rechts en xenofoob.
  maandag 25 maart 2019 @ 08:42:48 #86
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_185837241
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:28 schreef Richestorags het volgende:

Wat aantoont dat het volk ook inderdaad dom stemvee is. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_185837255
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Beter dan op een partij stemmen omdat iemand "CAROLIENE!" roept.
  maandag 25 maart 2019 @ 08:45:28 #88
396550 Richestorags
pi_185837258
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Tsja. Jij zou die houding in stand houden dus als politicus.
  maandag 25 maart 2019 @ 08:47:53 #89
Why is all the rum gone?
pi_185837274
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Tsja. Jij zou die houding in stand houden dus als politicus.
Denken dat Baudet iemand is die zich bezig houdt met wat 'het volk' wil. Die staat er echt alleen meer ter meerdere eer en glorie van zichzelf. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 25 maart 2019 @ 08:49:10 #90
Why is all the rum gone?
pi_185837288
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:45 schreef ToT het volgende:

Beter dan op een partij stemmen omdat iemand "CAROLIENE!" roept.
Nee, hoor. :)
pi_185837296
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, hoor. :)
Jawel. :)
  maandag 25 maart 2019 @ 08:52:41 #92
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_185837307
Alle leraren doen dit blijkbaar. Kan me mijn mentor op de middelbare school nog herinneren. Maakte Pim Fortuyn dagelijks belachelijk. Totdat het opeens niet meer grappig was.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_185837399
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2019 07:15 schreef ToT het volgende:
Fijn zo'n basisschool, daar zitten dus de terroristen van de toekomst.
  maandag 25 maart 2019 @ 09:04:38 #94
396550 Richestorags
pi_185837404
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Denken dat Baudet iemand is die zich bezig houdt met wat 'het volk' wil. Die staat er echt alleen meer ter meerdere eer en glorie van zichzelf. :)
Jij denkt te weten wat ik denk. Ik geef aan waarom Baudet stemmen trekt. Eén van de redenen is dat mensen zich met zijn boodschap gehoord voelen. En ook al staat hij er voor zichzelf, zijn boodschap kunnen mensen zich kennelijk in vinden. Denk je dat Klaver er niet voor zichzelf staat?
  maandag 25 maart 2019 @ 09:06:58 #95
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_185837424
En ook weer of Facebook zetten natuurlijk :') Hoe kun je nou zo dom zijn tegenwoordig?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  maandag 25 maart 2019 @ 09:11:32 #96
Why is all the rum gone?
pi_185837457
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:04 schreef Richestorags het volgende:

Ik geef aan waarom Baudet stemmen trekt.
En ik geef aan dat dat een onderbouwing is voor de stelling dat het volk dom stemvee is.
pi_185837800
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:52 schreef ShevaJB het volgende:
Alle leraren doen dit blijkbaar. Kan me mijn mentor op de middelbare school nog herinneren. Maakte Pim Fortuyn dagelijks belachelijk. Totdat het opeens niet meer grappig was.
Ik had een rechtse leraar maatschappijleer, maar dat was wel een grote uitzondering.

Mijn mentor vergeleek P. Fortuyn zelfs met Hitler, dat was Eric van 't Zelfde, een man die nu regelmatig op tv is.
  maandag 25 maart 2019 @ 09:51:07 #98
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_185838053
Bericht is op verzoek van schooldirectie verwijderd (door deugdoos neem ik aan):

https://twitter.com/Reali(...)876756813672448?s=20

Net zoals geloof dien je dit soort dingen niet op een openbare plaats als een school te 'leren' maar gewoon door de ouders, als zij dit wensen, mee te krijgen middels gesprekken thuis/bezoek aan instellingen (kerk/moskee/tempel/synagoge).
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
  maandag 25 maart 2019 @ 10:08:54 #99
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_185838319
quote:

Men is het gedram beu.
_O_
pi_185838778
Ik weet niet wat ik dommer vind. Kleine kinderen indoctrineren of dat vervolgens op social media posten.....In een provincie nota bene waar bijna 1 op de 5 stemmers op baudet heeft gestemd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_185838913
quote:
Needs more jpeg
[
  maandag 25 maart 2019 @ 11:11:17 #102
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_185839355
Petitie om burgemeester van Krimpen a/d Ijssel uit de macht te laten zetten

https://www.petities24.co(...)jke_macht_zetten?a=2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties