Welkequote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gemeente Medemblik, heel klein tyfusdorp.
Kortenhoef dusquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik dat hier post is mijn huis te makkelijk te achterhalen. Beetje tegen Medemblik aan.
Dan slik je de helft van je zinnen in, ja he?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik dat hier post is mijn huis te makkelijk te achterhalen. Beetje tegen Medemblik aan.
Ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
Welke sukkel van een crewlid heeft mijn TT veranderd.
Wie?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar gaat je afspraakje met @:braddie
Dat je me meteen gelooft zegt wel wat.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef, dit is weer niet gunstig voor onze relatie.
Oh shitquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je me meteen gelooft zegt wel wat.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je me meteen gelooft zegt wel wat.
Ergens is dat mooiquote:
Hou gewoon je bek braddiequote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:39 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft wel iq hier eigenlijk?
Ooit gemeten dan.
Ja dat denk ik van Driepink ook nog altijd, maar de waarheid is anders.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens is dat mooi. Maar je zou toch wel moeten weten dat ik hier niet mod
.
Driepink is klb mod toch? Ik bemoei me alleen met de mentaal uitgedaagden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat denk ik van Driepink ook nog altijd, maar de waarheid is anders.
Maar een geruststellende gedachtehelemaal zin in je
Ik heb geen moeder. Ik heb @Flamarande & @Samzz als ouders met @yvonne als mijn grootmoeder.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit gehaktbal naar Monopoly zijn moeder
nee dat is Vanillekwarkquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Driepink is toch die user met een blauwe naam die verder niks kan
Zegt me niksquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
nee dat is haagsquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Misschien kan hij wel een enorme drol draaien zonder probleem. Je kan het belachelijk vinden, maar het is wel een prestatie.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Dit maakt je seksuele toespelingen wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen moeder. Ik heb @:Flamarande & @:Samzz als ouders met @:yvonne als mijn grootmoeder.
nee dat is chevyquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
oefquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
MAATquote:
Ik pis over je examen heen, met je IQ van een ongeletterde zeeleeuw.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Examenweek voor middelbare scholieren
Vrouwen voor jou hequote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben echt wel allergisch voor VMBO humor
Op zich wel een interessant studie-object.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:43 schreef LompeHork het volgende:
Vet kut. Mis je je examen omdat Monopoly's lichaam op het spoor aan het verteren is.
Het is vmbo-humor*.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben echt wel allergisch voor VMBO humor
Zou je opgewonden raken van mijn rottende kadaver op het spoor?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich wel een interessant studie-object.
Zeker.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou je opgewonden raken van mijn rottende kadaver op het spoor?
Ik zou ejaculeren in je strot nadat ik je hoofd heb afgesneden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou je opgewonden raken van mijn rottende kadaver op het spoor?
Mag ik kijken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:46 schreef isax het volgende:
[..]
Ik zou ejaculeren in je strot nadat ik je hoofd heb afgesneden.
Je bent zelf een interessant studie-objectquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich wel een interessant studie-object.
Kappen. Ik eerst.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent zelf een interessant studie-object![]()
![]()
FvDquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben echt allergisch voor vmbo-interesses.
Forum van Dannyquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
FvDFvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
Wow.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent zelf een interessant studie-object![]()
![]()
Maar vind je Baudet iemand die 100 procent in orde is, en dan bedoel ik geestelijk op kinderlijk niveau?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
FvDFvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
FvD
Als je liefde voor dolfijnen maar levend is.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
World of Warcraft vind ik wat minder boeiend
Immerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je liefde voor dolfijnen maar levend is.
Mijn badkamer is niet zo grootquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik wil met je seksen en dan samen slapen en de volgende dag weer seksen in de badkamer.
WaAr KoMeN aL dIe DoLfIjNeN tOcH vAnDaAn?!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je liefde voor dolfijnen maar levend is.
Daar hebben we hem hoor, de creme de la schimmelcremequote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar vind je Baudet iemand die 100 procent in orde is, en dan bedoel ik geestelijk op kinderlijk niveau?
oefquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar hebben we hem hoor, de creme de la schimmelcreme
Ik kan je toch zo bij de spiegel over de wasbak heenbuigen en je penetreren terwijl we elkaar aankijken via onze reflectie.quote:
Hey flutkillerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar hebben we hem hoor, de creme de la schimmelcreme
Lompe heeft een dolfijnfetisj. En ik support die.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
WaAr KoMeN aL dIe DoLfIjNeN tOcH vAnDaAn?!
Oh ja. Goed gedacht.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan je toch zo bij de spiegel over de wasbak heenbuigen en je penetreren terwijl we elkaar aankijken via onze reflectie.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Prem, Freek de Jonge, Vanillekwark
Je zou er maar tussen staan
Heb je al een huid gekweekt of moet eenieder nog steeds op zijn tenen lopen als je ergens post omdat je anders iemand een ban aannaait?quote:
TRquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb je al een huid gekweekt of moet eenieder nog steeds op zijn tenen lopen als je ergens post omdat je anders iemand een ban aannaait?
Jawel, enorm veel gecare hier in de SCquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
Vanillekwark is echt een kut mod en voegt niets toe aan FOK forum.
Ja dat is ook wel weer zo, ok leve het blanke boreale ras, vrouwen zijn dom en denken met hun kutquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Prem, Freek de Jonge, Vanillekwark
Je zou er maar tussen staan
De nachtbagger komt naar de FB vannacht.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:56 schreef Samzz het volgende:
Jeetje waar is de glitter unicorn dolphin happiness.
FBquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De nachtbagger komt naar de FB vannacht.
M'n hoofd zegt ja, maar m'n kut zegt nee. Jammer voor je.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, ok leve het blanke boreale ras, vrouwen zijn dom en denken met hun kut
Die is er nog steedsquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:56 schreef Samzz het volgende:
Zin om over jou heen te glitteren en dat je het dan zo geil uitwrijft over je wulpse lichaam terwijl je naar me knipoogtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:56 schreef Samzz het volgende:
Oh shit ja, moment, even glitteren.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FB / Mag ik bij hoge uitzondering 24 uur ban immuniteit? Welkom in de NachtBAgger in FB
Rawrquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin om over jou heen te glitteren en dat je het dan zo geil uitwrijft over je wulpse lichaam terwijl je naar me knipoogt
Weet tegen wie je het hebt he, neem nog een uitstrijkjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n hoofd zegt ja, maar m'n kut zegt nee. Jammer voor je.
Liever nietquote:Op zondag 24 maart 2019 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet tegen wie je het hebt he, neem nog een uitstrijkje
I'll show you mine if you show me yours.quote:
Daar hield je niet van zei jequote:Op zondag 24 maart 2019 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
I'll show you mine if you show me yours.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:55 schreef FL_Freak het volgende: sams is echt een kut mod en voegt niets toe aan FOK forum.
Huh.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:05 schreef UitStraling het volgende:
En dan ben ik nog in een extreem lieve periode
Uiteraard.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je mij tot een hoogtepunt brengen?
Heb je wel eens samen met een vrouw liggen huilen na de seksquote:
Meestal huil ik alleenquote:Op zondag 24 maart 2019 00:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je wel eens samen met een vrouw liggen huilen na de seks
Is goed, wil je in mijn bed?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is goed maar blijf dan wel slapen anders wordt het te gek
Nice.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik huil bij jou alleen uit mijn penis
Wie zegt dat?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je wordt dan alleen gebruikt als zaadcontainer, vind je dat prima?
En al was t wel zo. Seks is lekker. Dus.quote:
tardis boven je, alleen janken uit zijn lul dus al het andere doet hij of alleen of met iemand andersquote:
Om de beurten, even uitpuffen met een biertje op de bank en zo kunnen we samzz constant onder druk houdenquote:Op zondag 24 maart 2019 00:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook daar. Zullen we Samzz uitnodigen en dan met z'n drieën seks hebben?
Mis je nog vijf viriele mannen, wat zijn jullie toch allemaal klein en bescheiden.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Om de beurten, even uitpuffen met een biertje op de bank en zo kunnen we samzz constant onder druk houden
Ik bewonder de toewijding.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Om de beurten, even uitpuffen met een biertje op de bank en zo kunnen we samzz constant onder druk houden
Kolere, kwam het dweilorkest ook nog langs?quote:Op zondag 24 maart 2019 08:43 schreef McGrath het volgende:
zijn jullie de hele nacht door gegaan met sekspraatjes tegen samzz?
Arme Samzzquote:Op zondag 24 maart 2019 08:43 schreef McGrath het volgende:
zijn jullie de hele nacht door gegaan met sekspraatjes tegen samzz?
Ah nee dan niet, ze genoot er gewoon vanquote:Op zondag 24 maart 2019 09:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
is het nog wel verkrachten als je vrijwillig niet uitlogt?
Ik vertrouw biddende mensen nooit, klinkt altijd alsof ze zich maar net kunnen inhouden om het buurmeisje haar arie te bezoedelen en dat ze het nodig hebben om zo'n knettergekke mantra te prevelen.quote:Op zondag 24 maart 2019 10:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Tot U, God, roepen wij in de vroege morgen
help ons te bidden
en onze gedachten te richten op U,
wij kunnen het niet alleen.
In ons is duisternis, bij U is licht
Wij zijn eenzaam, Gij verlaat ons niet.
Wij zijn bevreesd, bij U is hulp.
Wij zijn onrustig, bij U is vrede.
In ons hart is bitterheid, bij U is geduld.
Wij begrijpen Uw wegen niet, maar Gij kent onze weg.
Amen
Het belangrijkste is dat je God vertrouwtquote:Op zondag 24 maart 2019 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertrouw biddende mensen nooit, klinkt altijd alsof ze zich maar net kunnen inhouden om het buurmeisje haar arie te bezoedelen en dat ze het nodig hebben om zo'n knettergekke mantra te prevelen.
Code rood.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is de code voor een kopje koffie want die moet er ook nog bij
Staat genoteerd vriend.quote:Op zondag 24 maart 2019 10:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Tot U, God, roepen wij in de vroege morgen
help ons te bidden
en onze gedachten te richten op U,
wij kunnen het niet alleen.
In ons is duisternis, bij U is licht
Wij zijn eenzaam, Gij verlaat ons niet.
Wij zijn bevreesd, bij U is hulp.
Wij zijn onrustig, bij U is vrede.
In ons hart is bitterheid, bij U is geduld.
Wij begrijpen Uw wegen niet, maar Gij kent onze weg.
Amen
quote:
Misschien had hij het wel tegen die ene student pedagogiek.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
@:Fem_Littlelady moet je hebben natuurlijk
oquote:Op zondag 24 maart 2019 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien had hij het wel tegen die ene student pedagogiek.
Die zag je niet aankomen he vriendelijke vriendquote:
Ontzettend bedanktquote:Op zondag 24 maart 2019 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
@:Fem_Littlelady moet je hebben natuurlijk
xDquote:Op zondag 24 maart 2019 11:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is de kleurspoeling in haar pony
Gewoon het zwart accepteren, dan maar een wat kleinere epenisquote:Op zondag 24 maart 2019 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Sinds ik mod ben is “staat genoteerd” niet leuk meer.
Misschien moet ik weer naar “waarvan akte”.
#blauwstruggles
Heb weer veel likes op mijn nieuwe instagramfoto.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tardis. extreem knappe vent.
Niet van mijquote:Op zondag 24 maart 2019 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb weer veel likes op mijn nieuwe instagramfoto.
Niet van mijquote:Op zondag 24 maart 2019 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb weer veel likes op mijn nieuwe instagramfoto.
Dat zou een nogal drastische beslissing zijn vriend. Weet je wat, ik blijf gewoon lekker aan. Dan kan er hier nog veiliger geslowchat worden.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon het zwart accepteren, dan maar een wat kleinere epenis
Hallo vriendin.quote:
Je draagt niks bij en zal niet gemist worden. Dat is niet om hatelijk te doen maar gewoon zoals het is.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zou een nogal drastische beslissing zijn vriend. Weet je wat, ik blijf gewoon lekker aan. Dan kan er hier nog veiliger geslowchat worden.
Jij ook een beetje een prima weekeinde?quote:
Vriend wat doe je me aanquote:Op zondag 24 maart 2019 11:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je draagt niks bij en zal niet gemist worden. Dat is niet om hatelijk te doen maar gewoon zoals het is.
Pff, alsof ik je volledige naam heb onthouden.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
moet je ff zoeken op mijn naam gewoon
Ja, behalve de stress dat ik nog niet genoeg geleerd heb voor mijn tentamen.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij ook een beetje een prima weekeinde?
Scoor ritalin en sluit je op om te leren dan.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, behalve de stress dat ik nog niet genoeg geleerd heb voor mijn tentamen.
Inb4 wat doe je op Fok!? Ben nu niet thuis.
Hou nou eens op je eigen onzekerheden op een ander te projecteren.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je draagt niks bij en zal niet gemist worden. Dat is niet om hatelijk te doen maar gewoon zoals het is.
Kan ‘t wel zonder.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Scoor ritalin en sluit je op om te leren dan.
Wat doe je van huis? Je moet lerenquote:Op zondag 24 maart 2019 12:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, behalve de stress dat ik nog niet genoeg geleerd heb voor mijn tentamen.
Inb4 wat doe je op Fok!? Ben nu niet thuis.
Brunchen met de famquote:Op zondag 24 maart 2019 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat doe je van huis? Je moet leren
Brunch met de fam.. brunch met de fam gezelligquote:
Best veel, ga je dat allemaal zelf opetenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Best veel, ga je dat allemaal zelf opeten
Lol andere houd jij gewoon je taffesmuilquote:Op zondag 24 maart 2019 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou nou eens op je eigen onzekerheden op een ander te projecteren.
Don't stick your dick in crazyquote:
Ik mis prof altijd als hij weer eens een ban heeft tbhquote:Op zondag 24 maart 2019 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou nou eens op je eigen onzekerheden op een ander te projecteren.
Ben je 50 ofzo, met je viooltjesquote:Op zondag 24 maart 2019 13:12 schreef Rozevla het volgende:
Eerste keer poepen geef ik een 8 / 10
Lekker hard en 1 keer vegen, helaas weinig waardoor ik wist dat ik nog een keer moest.
Nu tweede keer poepen is 3 / 10
Zacht, klei / kit achtige supstantie.
Veel moeten vegen in verhouding met de lading.
Veroorzaakt door party snacks, kroket, patat en grillburger met afsluitend Westvleteren en Westmalle bier.
Dit moet een zondag zijn.
Tevens is het wel mooi weer en ga ik zo grond halen om violen aan te poten.
Dat wordt flink aanpoten aangezien ik veel violen heb.
Hahaaatjes woordgrap.
Bamihap
Wanneer is de bruiloftquote:Op zondag 24 maart 2019 13:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik mis prof altijd als hij weer eens een ban heeft tbh
Klinkt een beetje alsof je zn backupplan bentquote:Op zondag 24 maart 2019 13:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik laat het je weten als prof een keer terug dm’t
Stop je wel eens je vinger in je kont als je aan het aftrekken bent?quote:
Haha ik heb rozevla boos gekregen, yesssquote:Op zondag 24 maart 2019 13:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Pop jij nog ff een paar tampons ongesteld zuur wijf
Heb een prostaatvibratorquote:Op zondag 24 maart 2019 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stop je wel eens je vinger in je kont als je aan het aftrekken bent?
Neequote:Op zondag 24 maart 2019 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ik heb rozevla boos gekregen, yesss
Denk dat hij wacht tot jij hem definitief afwijstquote:Op zondag 24 maart 2019 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof je zn backupplan bent
Jmmrquote:
Sta jij dan klaar om hem op te vangen?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk dat hij wacht tot jij hem definitief afwijst
Ik wacht de rest van mijn leven op hemquote:Op zondag 24 maart 2019 13:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sta jij dan klaar om hem op te vangen?
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niemand:
Rozevla: poep, schijt drol HAHAHAHAHAHHAHA xdxdxd
Ben inderdaad nog steeds zijn favo fokker, denk ik jaquote:Op zondag 24 maart 2019 13:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk dat hij wacht tot jij hem definitief afwijst
Ja jammer van je kleurquote:Op zondag 24 maart 2019 13:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben inderdaad nog steeds zijn favo fokker, denk ik ja
Ja niks aan te doenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik wacht de rest van mijn leven op hem
Houd je bek eensquote:Op zondag 24 maart 2019 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Krijg je met goed poetsen gewoon eraf hoor
Oh is dat het, heb ik me gewoon mn hele leven niet goed genoeg gewassenquote:Op zondag 24 maart 2019 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb je Chocolat gekeken?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wil je wel schoonlikken hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh is dat het, heb ik me gewoon mn hele leven niet goed genoeg gewassen
nehquote:
282quote:Op zondag 24 maart 2019 13:28 schreef Chloroform het volgende:
Hoeveel volgers hebben jullie op insta
Ew neequote:Op zondag 24 maart 2019 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wil je wel schoonlikken hoor
[..]
neh
| Forum Opties | |
|---|---|