Jij ook een beetje een prima weekeinde?quote:
Vriend wat doe je me aanquote:Op zondag 24 maart 2019 11:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je draagt niks bij en zal niet gemist worden. Dat is niet om hatelijk te doen maar gewoon zoals het is.
Pff, alsof ik je volledige naam heb onthouden.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
moet je ff zoeken op mijn naam gewoon
Ja, behalve de stress dat ik nog niet genoeg geleerd heb voor mijn tentamen.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij ook een beetje een prima weekeinde?
Scoor ritalin en sluit je op om te leren dan.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, behalve de stress dat ik nog niet genoeg geleerd heb voor mijn tentamen.
Inb4 wat doe je op Fok!? Ben nu niet thuis.
Hou nou eens op je eigen onzekerheden op een ander te projecteren.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je draagt niks bij en zal niet gemist worden. Dat is niet om hatelijk te doen maar gewoon zoals het is.
Kan ‘t wel zonder.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Scoor ritalin en sluit je op om te leren dan.
Wat doe je van huis? Je moet lerenquote:Op zondag 24 maart 2019 12:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, behalve de stress dat ik nog niet genoeg geleerd heb voor mijn tentamen.
Inb4 wat doe je op Fok!? Ben nu niet thuis.
Brunchen met de famquote:Op zondag 24 maart 2019 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat doe je van huis? Je moet leren
Brunch met de fam.. brunch met de fam gezelligquote:
Best veel, ga je dat allemaal zelf opetenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Best veel, ga je dat allemaal zelf opeten
Lol andere houd jij gewoon je taffesmuilquote:Op zondag 24 maart 2019 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou nou eens op je eigen onzekerheden op een ander te projecteren.
Don't stick your dick in crazyquote:
Ik mis prof altijd als hij weer eens een ban heeft tbhquote:Op zondag 24 maart 2019 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou nou eens op je eigen onzekerheden op een ander te projecteren.
Ben je 50 ofzo, met je viooltjesquote:Op zondag 24 maart 2019 13:12 schreef Rozevla het volgende:
Eerste keer poepen geef ik een 8 / 10
Lekker hard en 1 keer vegen, helaas weinig waardoor ik wist dat ik nog een keer moest.
Nu tweede keer poepen is 3 / 10
Zacht, klei / kit achtige supstantie.
Veel moeten vegen in verhouding met de lading.
Veroorzaakt door party snacks, kroket, patat en grillburger met afsluitend Westvleteren en Westmalle bier.
Dit moet een zondag zijn.
Tevens is het wel mooi weer en ga ik zo grond halen om violen aan te poten.
Dat wordt flink aanpoten aangezien ik veel violen heb.
Hahaaatjes woordgrap.
Bamihap
Wanneer is de bruiloftquote:Op zondag 24 maart 2019 13:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik mis prof altijd als hij weer eens een ban heeft tbh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |