TRquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb je al een huid gekweekt of moet eenieder nog steeds op zijn tenen lopen als je ergens post omdat je anders iemand een ban aannaait?
Jawel, enorm veel gecare hier in de SCquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
Vanillekwark is echt een kut mod en voegt niets toe aan FOK forum.
Ja dat is ook wel weer zo, ok leve het blanke boreale ras, vrouwen zijn dom en denken met hun kutquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Prem, Freek de Jonge, Vanillekwark
Je zou er maar tussen staan
De nachtbagger komt naar de FB vannacht.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:56 schreef Samzz het volgende:
Jeetje waar is de glitter unicorn dolphin happiness.
FBquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De nachtbagger komt naar de FB vannacht.
M'n hoofd zegt ja, maar m'n kut zegt nee. Jammer voor je.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, ok leve het blanke boreale ras, vrouwen zijn dom en denken met hun kut
Die is er nog steedsquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:56 schreef Samzz het volgende:
Zin om over jou heen te glitteren en dat je het dan zo geil uitwrijft over je wulpse lichaam terwijl je naar me knipoogtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:56 schreef Samzz het volgende:
Oh shit ja, moment, even glitteren.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FB / Mag ik bij hoge uitzondering 24 uur ban immuniteit? Welkom in de NachtBAgger in FB
Rawrquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin om over jou heen te glitteren en dat je het dan zo geil uitwrijft over je wulpse lichaam terwijl je naar me knipoogt
Weet tegen wie je het hebt he, neem nog een uitstrijkjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n hoofd zegt ja, maar m'n kut zegt nee. Jammer voor je.
Liever nietquote:Op zondag 24 maart 2019 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet tegen wie je het hebt he, neem nog een uitstrijkje
I'll show you mine if you show me yours.quote:
Daar hield je niet van zei jequote:Op zondag 24 maart 2019 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
I'll show you mine if you show me yours.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:55 schreef FL_Freak het volgende: sams is echt een kut mod en voegt niets toe aan FOK forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |