gotta catch 'em all!quote:Op zondag 24 maart 2019 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
YEEEEESSSSSSSSSSS
Weer een FB topic over mij
Waar men zich druk om kan maken zegquote:Op zondag 24 maart 2019 00:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gotta catch 'em all!
Was me ook alweer opgevallen. Sneuneuzengedoe altijd
hey, maar we caren nietquote:Op zondag 24 maart 2019 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar men zich druk om kan maken zeg
ik heb vandaag wat filmpjes geschoten. Heb ik een shot verticaal gedaan. Nu heb ik dus 4K beelden die terug moet naar 1080p en dan nog heb je mega dikke balkenquote:
Je bent mod geworden?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:34 schreef Tailless het volgende:
[..]
Gelukkig maar een beetje. Anders was ik mod geworden
Aha op die fietsquote:Op zondag 24 maart 2019 00:34 schreef Tailless het volgende:
[..]
ik heb vandaag wat filmpjes geschoten. Heb ik een shot verticaal gedaan. Nu heb ik dus 4K beelden die terug moet naar 1080p en dan nog heb je mega dikke balken
Zeker weten. Ga niet voor niks als een idioot de hele verrekte avond in de auto van en naar Amsterdam zitten.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi zo. Daar doe je het toch voor
Tyfus eind wel ja. Net thuis zeker?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:15 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker weten. Ga niet voor niks als een idioot de hele verrekte avond in de auto van en naar Amsterdam zitten.
Oui.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tyfus eind wel ja. Net thuis zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |