Even gelezen. xDquote:Op zondag 24 maart 2019 01:24 schreef I. het volgende:
Heb even de policy gelezen, maar mijn uitspraak staat niet tussen de voorbeelden. Dus dit kan gewoon.
Heb 'm altijd als uitgeprinte versie bij de hand natuurlijk. Direct het juiste A4tje erbij gepakt.quote:
Ja ik ook. Hangt boven mijn bed.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:26 schreef I. het volgende:
[..]
Heb 'm altijd als uitgeprinte versie bij de hand natuurlijk. Direct het juiste A4tje erbij gepakt.
Als ik niet kan slapen doe ik aan regels tellen.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hangt boven mijn bed.
Thanks maat dit doet me goed.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cute.
Ik vind jou ook oprecht een lieve jongen.
Nog nooit van Excel gehoord zeker, dan hoef je niet zelf te tellen.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:29 schreef I. het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen doe ik aan regels tellen.
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:29 schreef I. het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen doe ik aan regels tellen.
Ja verdomme, je zet schaapjes toch ook niet in een Excelsheet zodat je ze niet meer hoeft te tellen. Dat helpt toch niet mee om je slaperig te maken.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nog nooit van Excel gehoord zeker, dan hoef je niet zelf te tellen.
Ik drink gewoon een kopje camillethee en dan slaap ik als een roosjequote:Op zondag 24 maart 2019 01:31 schreef I. het volgende:
[..]
Ja verdomme, je zet schaapjes toch ook niet in een Excelsheet zodat je ze niet meer hoeft te tellen. Dat helpt toch niet mee om je slaperig te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |