Ik had vorige week nog last van een krumpaanval eh krampaanval.quote:
Dat had ik vorige week vrijdagquote:
Ik weet al niet eens meer wat ik nou ook alweer wilde typen. Even terugzoeken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was eigenlijk zo mooi (dat autocorrect dat er bij jou van maakte), dat het gewoon een meme zou moeten worden
Gelijk heeft het dingquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn autocorrect weigert het bestaan daarvan te erkennen
Was dat niet mandje?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wat ik nou ook alweer wilde typen. Even terugzoeken.
Nee, als in ma dm.quote:
Zag van de week dat huizen alweer 7,5% duurder zijn dan een jaar geleden. Voor mij persoonlijk kan een nieuwe recessie mogelijk best handig zijn...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:54 schreef Dave het volgende:
Er zit behoorlijk krump in de groei van de economie.
Bijna, nog 3 minuten.quote:
Ik ben een vroege vogel.quote:
Moggequote:
Fixed.quote:
Oh ja, afgesloten wegen zijn idd altijd genieten.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben een vroege vogel.
Nog wel even extra genoten net van de afgesloten a35. Nationale ramp wel. Onderhoud.
Groetjes,quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:59 schreef Dave het volgende:
[..]
De morgenstond heeft een harde plasser in de mond.
Dat was het bericht niet..quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zag van de week dat huizen alweer 7,5% duurder zijn dan een jaar geleden. Voor mij persoonlijk kan een nieuwe recessie mogelijk best handig zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |