Dierenbabyquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
JaSpike (avater) was 's winters bijna 2 kilo.
Mijn "kleintjes" zitten nu op zo'n 1550 gram.
En hun vader is huge... al is dat ook een flinke bos haar...
Spike en Yuki![]()
Hielke en Sietse, de schippers van...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dierenbaby![]()
En die zucht van Spike op het eind![]()
Hoe heten je huidige rakkers?
Fret A en @Fred_B?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:33 schreef MaGNeT het volgende:
Poseren doen ze niet... dan maar zo...
"Let me go, let me goooooo"![]()
[ afbeelding ]
Toen ik nog op school zat was er iemand met een fret, maar dat zal waarschijnlijk een redelijk jong beest zijn geweest. Ik heb die toen 1 keer gezien, op visite daar of zo. Die was als ik zo kijk misschien net wat groter dan de witte in jouw video hier.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
JaSpike (avater) was 's winters bijna 2 kilo.
Mijn "kleintjes" zitten nu op zo'n 1550 gram.
En hun vader is huge... al is dat ook een flinke bos haar...
Spike en Yuki![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hielke en Sietse, de schippers van...
Ik had ze ook "nee!" en "euh!" kunnen noemen, daar luisteren ze net zo goed naar...
Ah, er zijn veel formatenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toen ik nog op school zat was er iemand met een fret, maar dat zal waarschijnlijk een redelijk jong beest zijn geweest. Ik heb die toen 1 keer gezien, op visite daar of zo. Die was als ik zo kijk misschien net wat groter dan de witte in jouw video hier.
Daarna nooit meer echt een fret in levende lijve gezien, dus dat is altijd een beetje mijn beeld gebleven van hoe groot een fret dus is.
Fadomuziek zal ik nooit missenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben nu de opening van vorig jaar aan het kijken en weet nu al dat ik de fadomuziek dit jaar niet ga missen
Dat was het ookquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind Moldavië 2018 nog steeds leuk![]()
Uitstekende act en een lekker opgewekt liedje inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was het ookGeen super goed liedje. Maar zeer aanstekelijk. En die act
Omg dat nummer vond ik zo goed in 2012, en ik krijg daar altijd zoveel "nostalgiegevoelens" van :p.quote:
Had de finale moeten halenquote:
Krumpenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitstekende act en een lekker opgewekt liedje inderdaad
Ben nu bij Nederland. De Belgische commentator omschrijft krimpen als 'een dans die lijkt of je laxeermiddel op een leuke plaats hebt gestopt.' voor de jas heeft hij een luipaard gestroopt en de hoed is een leuk souvenir uit Bobbejaanland
Erg leuk inderdaad; vooral ook door de actquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind Moldavië 2018 nog steeds leuk![]()
Ik heb ook wel meerdere jaren naar de Belg gekeken. Die doen het bijna altijd erg leuk ja. En sowieso beter dan Jan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben nu bij Nederland. De Belgische commentator omschrijft krimpen als 'een dans die lijkt of je laxeermiddel op een leuke plaats hebt gestopt.' voor de jas heeft hij een luipaard gestroopt en de hoed is een leuk souvenir uit Bobbejaanland
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn autocorrect weigert het bestaan daarvan te erkennenquote:
Dat is een van de weinige keren dat er wat positiefs gezegd kan worden over autocorrect.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn autocorrect weigert het bestaan daarvan te erkennen
Ik hou van de Belg met het Songfestivalquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb ook wel meerdere jaren naar de Belg gekeken. Die doen het bijna altijd erg leuk ja. En sowieso beter dan Jan.
Mah dm's agree!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige keren dat er wat positiefs gezegd kan worden over autocorrect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |