Allemaal vrienden van Tilly.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha.
Wel een verontrustende ontwikkeling, die polderverkiezingen. Retard Baudet is misschien nog wel erger dan Trump. En dat leek hier niet voorstelbaar.. Ongelooflijk dat zo'n sneue imbeciel meer dan 5 aanhangers kan vinden..
Geeft ook wel aan dat het volk opnieuw in staat is om een evenknie van herr Hitler aan de macht te helpen. Dom volk, allemaal een enkelband
Die heette toch ook De Molen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die ken ik ook.En die in die oude molen.
Zou heel goed kunnen.Ik heb een tijdje in Zwolle gewerkt en kocht daar toen mijn wiet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heette toch ook De Molen?
Yep.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heette toch ook De Molen?
ga jij nu ook al lopen jankzakken?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:26 schreef sly-nl het volgende:
Waarom die van mij dicht? Zeker Baudet gestempt?
Ben jij eigenlijk al 40+?quote:
Damp! GB heeft me levuh gered.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij vroegen ons af of je nog dampte of dat je alweer aan de zware shag zat.
Je zou haast denken dat de één de kloon is van de ander. Je ziet ze nooit samen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:31 schreef Lyza666 het volgende:
Hij zal wel weer balen dat-ie sly heeft gemist.
Kom ik deze post ook nog te lezen door dat abrupte ingrijpen van de waddenzeequote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Allemaal vrienden van Tilly.
Wordt nog wel wat om de poppetjes op de plek te krijgen. Ik begrijp dat de nummers 2, 3 en 4 in het EP nu senatoren worden in de EK.
Boreaalquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kom ik deze post ook nog te lezen door dat abrupte ingrijpen van de waddenzee![]()
Wel echt een vervelende ontwikkeling. Verbaasd ook weer niet, eigenlijk. Mondiaal gewoon erg veel egoistische kuddedieren.
Dit lijkt me een contradictie.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kom ik deze post ook nog te lezen door dat abrupte ingrijpen van de waddenzee![]()
Wel echt een vervelende ontwikkeling. Verbaasd ook weer niet, eigenlijk. Mondiaal gewoon erg veel egoistische kuddedieren.
Ik wou het net zeggen.quote:
Je ziet er veel jonger uit.quote:
Al lang toch?quote:
Hmmm.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat de één de kloon is van de ander. Je ziet ze nooit samen.
Dames hebben we hier niet.quote:
Excuse moi.quote:
Nu ben je aan de beurt.quote:
Jezus, wat een idioot.quote:
Of allergisch is voor pinda’s.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jezus, wat een idioot.Die hele speech, dat zelfingenomen smoelwerk..
En ook zo fucking dom, die gozert. Het klootjesvolk huppelt er blind achteraan. Heel apart..
Hoop dat ie stikt in een zak M&M's
Stukje van Tommy Wieringa gelezen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En ook zo fucking dom, die gozert. Het klootjesvolk huppelt er blind achteraan. Heel apart..
Of in de humus.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
ik attendeerde FF dat het een onbehoorlijke vraag is aan een damequote:
quote:
Dank, hoor ik vaakquote:
Niet echt. Met z'n allen 'gastvrij' zijn naar den Ausländer is nie egt altruistisch.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een contradictie.
Ben je daardoor wel minder gaan roken?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Zware shag nooit, rare.
Nog steeds gemengd.
Ja, ik weer wat geleerd hier.quote:
Nein, linkje svp, meestertquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stukje van Tommy Wieringa gelezen?
niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ik attendeerde FF dat het een onbehoorlijke vraag is aan een dame
maar nu ga je mij vast uitleggen dat sly een meneer is
Blij dat ik geen kuddedier ben.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dank, hoor ik vaak
[..]
Niet echt. Met z'n allen 'gastvrij' zijn naar den Ausländer is nie egt altruistisch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Cheers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love & heet
Goeie, ik vraag me af of dat binnenkort nog wel mag met dat ACTA gedoe.quote:
Daar ging mijn bier.quote:
Een heel stuk minder.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je daardoor wel minder gaan roken?
Haaaiquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Of voor Mo. Gooi ik die wel bij 'm naar binnen![]()
Hooi Mootz
[..]Gelezen. Fijn stukje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:„Wij zijn weldenkende mensen”, roepen FvD-stemmers dezer dagen in koor. „Wij zijn geen NSB’ers of racisten.” Weldenkende mensen met een voorkeur voor een sterke man met neofascistische sympathieën en een gecompliceerde verhouding met de waarheid.
Ik denk dat mijn killerparkiet eerder professor wordt dan dat Mo_muffin zijn bong voor de laatste keer uitdrukt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
We krijgen de zooi wel rookvrij hier.
Goedenavond.quote:
[..]Goed stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer eng ventje, blugh.
Ligt er ook dik op dat hij full time racist is. Ook 5 uur met die Taylor praten.
Ook wel bizar om te lezen hoe behoorlijk wat simpele zielen vol haat leven:
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2Flove & heet
Hoi nu heb ik ineens zin om een bad te nemenquote:
Lang zullen we levenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
We krijgen de zooi wel rookvrij hier.
"Geen Prometheus maar een Epimetheus derhalve ..."quote:
Wat is dit nou weer voor onzin? Wat zou er op tegen zijn de conclusies te delen? Je mag toch hopen dat ze dan ook niet naar Trump zijn verstuurd.quote:(CNN)Attorney General William Barr is not sending the "principal conclusions" of special counsel Robert Mueller's report to lawmakers Saturday, multiple congressional sources and a DOJ official tell CNN.
Rekstokkiequote:
Ziekelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed stuk.
Zeer eng ventje, blugh.
Ligt er ook dik op dat hij full time racist is. Ook 5 uur met die Taylor praten.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Geen kwaad woord over mijn vrindenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Allemaal vrienden van Tilly.
Wordt nog wel wat om de poppetjes op de plek te krijgen. Ik begrijp dat de nummers 2, 3 en 4 in het EP nu senatoren worden in de EK.
Ha Slaai. Je bent toch een mammal?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Rekstokkie![]()
Schaam me soms dat ik ook van hetzelfde soort ben. Had liever een mammal geweest
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoi nu heb ik ineens zin om een bad te nemen
Aangetrokken door verboden idealen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed stuk.
Zeer eng ventje, blugh.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Ja, zat er dik in. Democraten moeten dit (hele rapport krijgen) nu juridisch afdwingen en kan maanden duren. Zal ff artikel zoeken als ge wilt..quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Wat zou er op tegen zijn de conclusies te delen? Je mag toch hopen dat ze dan ook niet naar Trump zijn verstuurd.
Had met de timing te maken, dacht ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Wat zou er op tegen zijn de conclusies te delen? Je mag toch hopen dat ze dan ook niet naar Trump zijn verstuurd.
Ik mis alleen nog een badeendje als ik erin gaquote:
[..]Goed stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Zijn dag maand kan niet meer stukquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een badeendje als ik erin ga
Wat een fijne maand.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een badeendje als ik erin ga
Zonder gaatjes?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]ik heb er 4. Of mag ik met jou in bad?
Niet, die gaatjes zijn nodig voor de productie.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een fijne maand.
Maar serieus, ik heb geen badeendjes meer en ik mis ze.
Waar vind je eendjes zonder gaatje van onder die dus niet vollopen met water wat later goor gaat worden?
Maar das dus niet handig als je ermee speelt in badquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet, die gaatjes zijn nodig voor de productie.
* Superbadeendje gaat een kitspuit kopen.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje gaat een kitspuit kopen.
Hier!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een fijne maand.
Maar serieus, ik heb geen badeendjes meer en ik mis ze.
Waar vind je eendjes zonder gaatje van onder die dus niet vollopen met water wat later goor gaat worden?
O ik wil Fred!quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of hier. Amsterdam Duck Store![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sly! Hi!
Was het weer tijd om te buurten?
Als jij die haald dan haal ik de kleurtabletjes. Badschuim heb ik ook. Dat wordt gezamenlijk badderen.quote:
quote:
WTFquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet leverbaar.quote:
Idd, maar in Amsterdam heb je alles dus ook dit.quote:
Heb ik en badzout stel ik zelf samen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij die haald dan haal ik de kleurtabletjes. Badschuim heb ik ook. Dat wordt gezamenlijk badderen.![]()
Zat ik op te wachten tot een fokker daarmee kwam.quote:
Zijn die wel gatloos?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik pm je mijn boodschappenlijstje even.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja.
Moet nog wel boodschapp'n doen zo. Heb je nog iets nodig?
Dit klinkt als iets wat prive isquote:
Check, got itquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik pm je mijn boodschappenlijstje even.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Voxs! Belachelijk, die jurymthrfckrs. Kutlui![]()
Ltrsz
Ik ben ook net nog even snel gegaan.quote:
Nee. Ik hoop dat ze er snel weer is.quote:
Ditquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop dat ze er snel weer is.
Shout out naar Voxs.quote:
Ja, ik ook.quote:
Humus een optie?quote:
Da AH heeft eindelijk dingen in de bonus die ik ook gebruik en je een langere tijd kan bewaren. Keuken- en badkamerkastje staat vol.quote:
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Da AH heeft eindelijk dingen in de bonus die ik ook gebruik en je een langere tijd kan bewaren. Keuken- en badkamerkastje staat vol.
Die jury is niet goed hoorquote:
Het is zo zanderig.Ik heb het geprobeerd,maar geen succes.quote:
Voorlopig kom ik niet zonder koffie te zitten. Chocomel en scheerzeep heb ik ook genoeg in huis.quote:
Shout out naar Sacha.quote:
Ben je aan het oefenen voor cheerleader?quote:
En hoe zit het met de hasj?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voorlopig kom ik niet zonder koffie te zitten. Chocomel en scheerzeep heb ik ook genoeg in huis.
Het is volgens mij één van de weinige dingen waarvan ik van te voren denk, dat is niets voor mij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is zo zanderig.Ik heb het geprobeerd,maar geen succes.
Doe ik niet meer aan, ik ben er al een tijdje mee gestopt en dat wil ik zo houden.quote:
Ik zorg wel voor de koffie.quote:
Klopt,net zoiets als anale penetratie.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is volgens mij één van de weinige dingen waarvan ik van te voren denk, dat is niets voor mij.
SO voor de koffie.quote:
Als ik daartussen moet kiezen? Doe dan maar...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,net zoiets als anale penetratie.
Ik denk dat dat voornamelijk ook komt omdat de mensen geen vertrouwen meer hebben in de gevestigde partijen. Die zijn op hun reet gaan zitten toen ze eenmaal zaten.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
PVV de grootste partij in mijn stad en waarom verbaast mij dat niet....
Kringverjaardag overleefd. God wat een dramaquote:
ahauwquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Kringverjaardag overleefd. God wat een drama
Dat is bijna nog erger dan bij sacha op de bank zitten met een kopje koffie in de ene hand en het schoteltje in de andere.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Gooi je dan ook het vlees bij de koekjes of de koekjes bij het fruitquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:05 schreef drakin het volgende:
Winkelwagen te snel vol
Moet er weer wat uitgooien, zoveel centjes heb ik heulemaal niet
Brabants is kut.Beter luister je mijn linkje.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:02 schreef TillyB het volgende:
Ohja FF ik vond de Beste Social Media podcast (ofzoiets) ook leuk maar ben gestopt met luisteren want een iemand van de crew praat ZO ontzettend Brabants, ik kon het niet meer aan.
Ik denk dat spuiten beter staatquote:
O, dan maken die paar pakjes peuken ook weer niet uit. Lekker op het balkon staan roken?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee deze winkel had een leuk badeendjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Gooi je dan ook het vlees bij de koekjes of de koekjes bij het fruit
2 kratten bier er boven op.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Gooi je dan ook het vlees bij de koekjes of de koekjes bij het fruit
Tuinquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dan maken die paar pakjes peuken ook weer niet uit. Lekker op het balkon staan roken?
Ohja, maar ik wil eerst die ene ff afluisteren en dat gaat nog wel ff duren.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Brabants is kut.Beter luister je mijn linkje.
Ja ik zie wel eens dingen op rare plekken in de superquote:
Ik heb meer geholpen in de bediening, daar voel ik me beter bij en help wat mee.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel handig van roken, dan kun je even uit de kring.
Ik sta elke week ergens in een tuin te roken.quote:
Mag je thuis niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sta elke week ergens in een tuin te roken.
De enige plek waar het nog mag.
dank Tante, ik wist mij geen raadquote:
Leverworst en kaas uitdelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meer geholpen in de bediening, daar voel ik me beter bij en help wat mee.
Wel met een schijfje ananas op de waas met een pirkertje er doorheen.quote:
Koffie en taart is het meest ellendige. 20 man en 6 kinderen. En dat komt allemaal min of meer tegelijk binnen. Ik doe dat zelf ook niet meer. Hup op een terras en bestel maarquote:
Ik had eens, toen ik hier net woonde de politie aan de deur. Ze kwamen controleren omdat er een melding was geweest dat ik een hennepplantage zou hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als mij het roken verboden wordt kap ik er ook mee, dan blijf ik lekker thuis waar ik wel kan en mag roken.
Aansteller, ik heb toen moeder jarig was nog even samen met schoonzus de afwas gedaan voor we weer vertrokken, kleine moeite.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Koffie en taart is het meest ellendige. 20 man en 6 kinderen. En dat komt allemaal min of meer tegelijk binnen. Ik doe dat zelf ook niet meer. Hup op een terras en bestel maar
Maar dat is een wat kleiner groepje
en sjips met een dipsaus van tomatenketchup met mayonaisequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel met een schijfje ananas op de waas met een pirkertje er doorheen.
Lijkt mij normaal ook, je laat je moeder toch niet achter met de rommel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aansteller, ik heb toen moeder jarig was nog even samen met schoonzus de afwas gedaan voor we weer vertrokken, kleine moeite.
Daar hadden ze gelukkig een afwasmachine voor die heb ik wel gevuldquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aansteller, ik heb toen moeder jarig was nog even samen met schoonzus de afwas gedaan voor we weer vertrokken, kleine moeite.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
en sjips met een dipsaus van tomatenketchup met mayonaise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Het meisje in de video niet. Die was anders wel in een driveby te grazen genomen. Wat een spookquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een hiphop scene dingetje geloof ik
Ik mis wel die groene dipsaus van duyvis. Die was verrot lekker een soort kuidenmix.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
en sjips met een dipsaus van tomatenketchup met mayonaise
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:19 schreef sacha het volgende:
en gevulde eitjesOhh die zijn lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Heksensabbat?quote:
Ik doe dat graag, dan maak ik een praatje met schoonzus, voor de gezelligheid, ze regelt ook altijd tabak voor mij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hadden ze gelukkig een afwasmachine voor die heb ik wel gevuld
oh, ik wel hoor, die eet al 3 weken zuurkooltaart en tiramisu, dat mag ik elk telefoongesprek aanhorenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij normaal ook, je laat je moeder toch niet achter met de rommel.
Zuurkooltaartquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, ik wel hoor, die eet al 3 weken zuurkooltaart en tiramisu, dat mag ik elk telefoongesprek aanhoren
Ja, maar mijn moeder is lief....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, ik wel hoor, die eet al 3 weken zuurkooltaart en tiramisu, dat mag ik elk telefoongesprek aanhoren
Alweer... Je komt wel altijd braaf op draven .. dat dan weer welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De vocalfryende starbucks michael kors basic bishness was nauwelijks doorheen te komen, maar ik had geen zin om langer dan 2 seconden te googelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het meisje in de video niet. Die was anders wel in een driveby te grazen genomen. Wat een spook
Ja, mijn moeder was zo goed in het maken van hapjes bij de borrel en sausjes bij van alles. Ik mis het nog steeds. Van de simpelste dingen kon zij wat lekkers maken.quote:
Ja het was mijn zwager en die heeft echt heel veel voor me gedaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer... Je komt wel altijd braaf op draven .. dat dan weer wel
paybackzuurkool m'n lievelingsquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef sacha het volgende:
[..]
OK, dan mag je wel in de bediening ..quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was mijn zwager en die heeft echt heel veel voor me gedaan.
Als ik zo'n bank als jou had dan zou ik ook zo snel als mogelijk is naar huis willen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, ik heb die eitjes nooit zelf gemaakt maar was met eigeel en roomboter en kerriequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder was zo goed in het maken van hapjes bij de borrel en sausjes bij van alles. Ik mis het nog steeds. Van de simpelste dingen kon zij wat lekkers maken.
Jammer, het was ook niet mijn bedoeling om het erin te wrijven...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
dat weet ik, ik benijd je![]()
ik heb niets met mijn moedàh
Mijn zus in dit bediening verhaal. Ze heeft ook 3 volwassen kinderen die gaan zitten en steken geen poot uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, dan mag je wel in de bediening ..
Dan geef je ze toch een schop onder hun kont.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus in dit bediening verhaal. Ze heeft ook 3 volwassen kinderen die gaan zitten en steken geen poot uit.
Maar je weet het dus wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, ik heb die eitjes nooit zelf gemaakt maar was met eigeel en roomboter en kerrie
Die trekken hun laatste koter op schoot dan kunnen ze geen kant op.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan geef je ze toch een schop onder hun kont.
Ja ik hielp mijn moeder wel met dat soort dingen.quote:
het maakt niet uit Mo, ik vind het fijn als mensen een 'normale' relatie met een ouder hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jammer, het was ook niet mijn bedoeling om het erin te wrijven...
Dan heeft zo'n kind tenminste nog een beetje nut.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die trekken hun laatste koter op schoot dan kunnen ze geen kant op.
Ligt eraan waarmee je ze vult. Als je ze met humus vult is het niet te vreten.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik mot geen gevulde eieren,vind ik smerig, ik wil een gewoon ei.
Baardaap wil mij hier ook altijd 'helpen', dan zeg ik joh, we zijn hier voor de fun, die troep ruim ik later wel zelf op.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die trekken hun laatste koter op schoot dan kunnen ze geen kant op.
Ja en dan ben je een kuttantequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan geef je ze toch een schop onder hun kont.
Ja die zit te worstelen om weg te komen. En als het lukt een paar glazen al rennend van tafel veegtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heeft zo'n kind tenminste nog een beetje nut.
Mijn neef, waar ik dus oom van ben, kwam gisteren toch weer op bezoek, hoewel ik altijd commentaar op zijn gedrag heb heeft ie mij toch graag.quote:
Deed ik ook altijd, ik stond altijd in de keuken om te helpen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik hielp mijn moeder wel met dat soort dingen.
OK dan zal je toch wel iets goed doenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn neef, waar ik dus oom van ben, kwam gisteren toch weer op bezoek, hoewel ik altijd commentaar op zijn gedrag heb heeft ie mij toch graag.
Neequote:
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu heb je er wel even eentje opengetrokken, zeker?
Moeten we weer een keertje doen. en dan zo'n natte zoen op de wang.quote:
lameraden, toast met de hummuskant naar beneden gevallenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:36 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn laptop was getoast en toen deed ie het niet meer.
Die hoort ook niet in de ovenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:36 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn laptop was getoast en toen deed ie het niet meer.
ik ook maar ik ben 'personeel' van mijn moedàhquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd, ik stond altijd in de keuken om te helpen.
ik denk door het gamenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
lameraden, toast met de hummuskant naar beneden gevallen
Toast en brood met beleg vallen altijd met de gesmeerde kant naar beneden. Men noemt dat zwaartekrachtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
lameraden, toast met de hummuskant naar beneden gevallen
Is ze sinkol? Kan ze niet uphooken met de vader van Scrut? Kunnen ze elkaar lastigvallen ipv jullie.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ook maar ik ben 'personeel' van mijn moedàh
Was hij mario aan het spelen toen er een pizza op zijn beeldscherm verscheen?quote:
het wordt kokend heet en dan doet niks het meer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was hij mario aan het spelen toen er een pizza op zijn beeldscherm verscheen?
Daar heb ik gelukkig weinig last van.quote:
dat wens ik de vader van Scrut niet toequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is ze sinkol? Kan ze niet uphooken met de vader van Scrut? Kunnen ze elkaar lastigvallen ipv jullie.
world of warcraftquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was hij mario aan het spelen toen er een pizza op zijn beeldscherm verscheen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef sacha het volgende:
[..]
dat wens ik de vader van Scrut niet toe
Iig balen. Ik hoop dat je hem weer aan de praat krijgt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het wordt kokend heet en dan doet niks het meer.
maar ik had er twee
Die heeft al een vriendin want dat is handig als je ouder wordt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef sacha het volgende:
[..]
dat wens ik de vader van Scrut niet toe
Probeer de ventilator even uit te zuigen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het wordt kokend heet en dan doet niks het meer.
maar ik had er twee
Nee ik koop een nieuw, een betere.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig balen. Ik hoop dat je hem weer aan de praat krijgt.
Over jou hebben we het nog niet gehad.quote:
Maak het ding eens schoon van binnen, hitte is funest.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer laptop te warm is geworden valt ie alleen maar uit.
Na afkoelen werkt ie weer dan.
Als het vuil en stof is is het helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee ik koop een nieuw, een betere.
Wel eerst openmaken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer de ventilator even uit te zuigen.
Deze niet de windows-verkenner doet het niet meer dan kan je er niks meer mee.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer laptop te warm is geworden valt ie alleen maar uit.
Na afkoelen werkt ie weer dan.
Ohquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel eerst openmaken.
Anders heeft het geen enkele zin.
Dat dus. Vuil uit de ventilatoren verwijderen enzo.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak het ding eens schoon van binnen, hitte is funest.
Die paar honderd euroquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het vuil en stof is is het helemaal niet nodig
Kan ook gare HD zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Deze niet de windows-verkenner doet het niet meer dan kan je er niks meer mee.
Ik heb er wel eens een halve kat uit gehaald (qua haren)quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus. Vuil uit de ventilatoren verwijderen enzo.
Dan is windows over de zeik.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Deze niet de windows-verkenner doet het niet meer dan kan je er niks meer mee.
Goed dat je dat er even bijzet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een halve kat uit gehaald (qua haren)
Je kan het altijd proberen.quote:
goede intenties ook!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft al een vriendin want dat is handig als je ouder wordt.
iddquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed dat je dat er even bijzet.
Mooi, maar jouw laptop is sws al heel oud toch?quote:
Ja nou zijn ze hier niet zo moeilijk maar in de cos was ik een dierenbeulquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed dat je dat er even bijzet.
Ok koop maar een nieuwequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:48 schreef chufi het volgende:
Iedereen weet het beter ... Koop gewoon een nieuwe, die je nu hebt is volgens mij toch een refurbished
ja windows 7 is in ieder geval afgeprijsdquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:48 schreef chufi het volgende:
Iedereen weet het beter ... Koop gewoon een nieuwe, die je nu hebt is volgens mij toch een refurbished
Koop gewoon een nieuwe.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:48 schreef chufi het volgende:
Ja ach tips zijn blijkbaar niet echt welkom.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koop gewoon een nieuwe.Koop jij soms ook een nieuwe fiets als je band lek is?
Mijn laptop kocht ik in juni 2012, ding loopt nog steeds als een zonnetje, ik tik nu op dat ding.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koop gewoon een nieuwe.Koop jij soms ook een nieuwe fiets als je band lek is?
Ja dat krijgt volgend jaar geen updates meer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja windows 7 is in ieder geval afgeprijsd
Met een stofzuiger en een pantykousjequote:
Heeft Hut panty's ?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een stofzuiger en een pantykousje
Zou Treehut dat in huis hebben?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een stofzuiger en een pantykousje
Ouwe sok kan ookquote:
Staan prima bij zijn pumps.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou Treehut dat in huis hebben?
En kijken of de fluxgenerator het nog goed doet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
En als je dan toch de boel open hebt ook maar gelijk de oude koelpasta prut vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |