Goed dat je dat er even bijzet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een halve kat uit gehaald (qua haren)
Je kan het altijd proberen.quote:
goede intenties ook!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft al een vriendin want dat is handig als je ouder wordt.
iddquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed dat je dat er even bijzet.
Mooi, maar jouw laptop is sws al heel oud toch?quote:
Ja nou zijn ze hier niet zo moeilijk maar in de cos was ik een dierenbeulquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed dat je dat er even bijzet.
Ok koop maar een nieuwequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:48 schreef chufi het volgende:
Iedereen weet het beter ... Koop gewoon een nieuwe, die je nu hebt is volgens mij toch een refurbished
ja windows 7 is in ieder geval afgeprijsdquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:48 schreef chufi het volgende:
Iedereen weet het beter ... Koop gewoon een nieuwe, die je nu hebt is volgens mij toch een refurbished
Koop gewoon een nieuwe.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:48 schreef chufi het volgende:
Ja ach tips zijn blijkbaar niet echt welkom.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koop gewoon een nieuwe.Koop jij soms ook een nieuwe fiets als je band lek is?
Mijn laptop kocht ik in juni 2012, ding loopt nog steeds als een zonnetje, ik tik nu op dat ding.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koop gewoon een nieuwe.Koop jij soms ook een nieuwe fiets als je band lek is?
Ja dat krijgt volgend jaar geen updates meer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja windows 7 is in ieder geval afgeprijsd
Met een stofzuiger en een pantykousjequote:
Heeft Hut panty's ?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een stofzuiger en een pantykousje
Zou Treehut dat in huis hebben?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een stofzuiger en een pantykousje
Ouwe sok kan ookquote:
Staan prima bij zijn pumps.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou Treehut dat in huis hebben?
En kijken of de fluxgenerator het nog goed doet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
En als je dan toch de boel open hebt ook maar gelijk de oude koelpasta prut vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |