Hmmm.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat de één de kloon is van de ander. Je ziet ze nooit samen.
Dames hebben we hier niet.quote:
Excuse moi.quote:
Nu ben je aan de beurt.quote:
Jezus, wat een idioot.quote:
Of allergisch is voor pinda’s.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jezus, wat een idioot.Die hele speech, dat zelfingenomen smoelwerk..
En ook zo fucking dom, die gozert. Het klootjesvolk huppelt er blind achteraan. Heel apart..
Hoop dat ie stikt in een zak M&M's
Stukje van Tommy Wieringa gelezen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En ook zo fucking dom, die gozert. Het klootjesvolk huppelt er blind achteraan. Heel apart..
Of in de humus.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
ik attendeerde FF dat het een onbehoorlijke vraag is aan een damequote:
quote:
Dank, hoor ik vaakquote:
Niet echt. Met z'n allen 'gastvrij' zijn naar den Ausländer is nie egt altruistisch.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een contradictie.
Ben je daardoor wel minder gaan roken?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Zware shag nooit, rare.
Nog steeds gemengd.
Ja, ik weer wat geleerd hier.quote:
Nein, linkje svp, meestertquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stukje van Tommy Wieringa gelezen?
niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ik attendeerde FF dat het een onbehoorlijke vraag is aan een dame
maar nu ga je mij vast uitleggen dat sly een meneer is
Blij dat ik geen kuddedier ben.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dank, hoor ik vaak
[..]
Niet echt. Met z'n allen 'gastvrij' zijn naar den Ausländer is nie egt altruistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |