quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Cheers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love & heet
Goeie, ik vraag me af of dat binnenkort nog wel mag met dat ACTA gedoe.quote:
Daar ging mijn bier.quote:
Een heel stuk minder.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je daardoor wel minder gaan roken?
Haaaiquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Of voor Mo. Gooi ik die wel bij 'm naar binnen![]()
Hooi Mootz
[..]Gelezen. Fijn stukje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:„Wij zijn weldenkende mensen”, roepen FvD-stemmers dezer dagen in koor. „Wij zijn geen NSB’ers of racisten.” Weldenkende mensen met een voorkeur voor een sterke man met neofascistische sympathieën en een gecompliceerde verhouding met de waarheid.
Ik denk dat mijn killerparkiet eerder professor wordt dan dat Mo_muffin zijn bong voor de laatste keer uitdrukt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
We krijgen de zooi wel rookvrij hier.
Goedenavond.quote:
[..]Goed stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer eng ventje, blugh.
Ligt er ook dik op dat hij full time racist is. Ook 5 uur met die Taylor praten.
Ook wel bizar om te lezen hoe behoorlijk wat simpele zielen vol haat leven:
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2Flove & heet
Hoi nu heb ik ineens zin om een bad te nemenquote:
Lang zullen we levenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
We krijgen de zooi wel rookvrij hier.
"Geen Prometheus maar een Epimetheus derhalve ..."quote:
Wat is dit nou weer voor onzin? Wat zou er op tegen zijn de conclusies te delen? Je mag toch hopen dat ze dan ook niet naar Trump zijn verstuurd.quote:(CNN)Attorney General William Barr is not sending the "principal conclusions" of special counsel Robert Mueller's report to lawmakers Saturday, multiple congressional sources and a DOJ official tell CNN.
Rekstokkiequote:
Ziekelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed stuk.
Zeer eng ventje, blugh.
Ligt er ook dik op dat hij full time racist is. Ook 5 uur met die Taylor praten.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Geen kwaad woord over mijn vrindenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Allemaal vrienden van Tilly.
Wordt nog wel wat om de poppetjes op de plek te krijgen. Ik begrijp dat de nummers 2, 3 en 4 in het EP nu senatoren worden in de EK.
Ha Slaai. Je bent toch een mammal?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Rekstokkie![]()
Schaam me soms dat ik ook van hetzelfde soort ben. Had liever een mammal geweest
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoi nu heb ik ineens zin om een bad te nemen
Aangetrokken door verboden idealen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed stuk.
Zeer eng ventje, blugh.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Ja, zat er dik in. Democraten moeten dit (hele rapport krijgen) nu juridisch afdwingen en kan maanden duren. Zal ff artikel zoeken als ge wilt..quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Wat zou er op tegen zijn de conclusies te delen? Je mag toch hopen dat ze dan ook niet naar Trump zijn verstuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |