*klopt het stof van zijn Rapha kleding*quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen in Rapha of MAAP natuurlijk. Attaquer schijnt ook hip te zijn.
Ik heb ook spul van Raphaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*klopt het stof van zijn Rapha kleding*
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen in Rapha of MAAP natuurlijk. Attaquer schijnt ook hip te zijn.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Best logisch als je niet aan wielrennen doet
Zo'n ding bedoel ikquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet ik even een boterhammetje Nutella voor je smeren jongen?
Opletten he, geen vragen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet ik even een boterhammetje Nutella voor je smeren jongen?
Puddingbroodjesquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
In Spanje hadden we toen ik klein was de lekkerste puddingbroodjes
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Die chocoladebroodjes in China met chocolademelk erin. Jezus wat onhandig. Zit je met een rietje je broodje leeg te drinken.
nu zin in chocomelquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Die chocoladebroodjes in China met chocolademelk erin. Jezus wat onhandig. Zit je met een rietje je broodje leeg te drinken.
Onvoorspelbaar voedsel.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en dan doodgaan omdat ie er rattengif in heeft gestopt. Dikke doei
Heb je die besteld via ae oid?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Is echt heel lekker. Het smaakt niet mega sterk naar pindakaas, maar meer naar pinda's.quote:
En de structuur? Gewoon cruesli?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is echt heel lekker. Het smaakt niet mega sterk naar pindakaas, maar meer naar pinda's.
If that makes sense
Ja, gewoon cruesli. Met stukjes pindaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En de structuur? Gewoon cruesli?
Dat zou nog wel kunnen dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, gewoon cruesli. Met stukjes pinda
Vond het wat tegenvallenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is echt heel lekker. Het smaakt niet mega sterk naar pindakaas, maar meer naar pinda's.
If that makes sense
En heb je hem een kopjechino aangeboden?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:14 schreef Kopjechino het volgende:
Net mooie boy gespot in de tattooshop
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En heb je hem een kopjechino aangeboden?
Wanneer is de date?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk nooitquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zat net op tattoo's te googlen, kom ik dit tegenOké maar eerlijk, hij is wel heel mooi gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zat net op tattoo's te googlen, kom ik dit tegenIk heb nu al medelijden met Lego superman over 40 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Ja. En leuk gevondenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nooit
[..]
Oké maar eerlijk, hij is wel heel mooi gezet
Ja dat welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met Lego superman over 40 jaar
Aim for the moon...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nooit
[..]
Oké maar eerlijk, hij is wel heel mooi gezet
Tja...dan eindig je met Faxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarschijnlijk een Transformer tattooquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shitWauw wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shitDat heeft wat knaken gekostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ja, zo erg is dat jaquote:
Daar kan je altijd nog wat anders van maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En waarschijnlijk een Transformer tattoo
Ik kan dingen bedenken die erger zijn.quote:
Ja, met mij eindigen...dat is voor niemand een pretjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan dingen bedenken die erger zijn.
Tenzij je een womanbeater bent, kan ik mij dat niet zo goed voorstellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, met mij eindigen...dat is voor niemand een pretje
Hooguit wat swaffelen als je ligt te slapenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tenzij je een womanbeater bent, kan ik mij dat niet zo goed voorstellen.
Procrastinatie for the winquote:
Dat moet kunnen toch.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hooguit wat swaffelen als je ligt te slapen
Hier ook maar dan woggenquote:
Daar ben ik wel goed in jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Procrastinatie for the win
[..]
Dat moet kunnen toch.
Gewoon van het balkon gooienquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hier ook maar dan woggen
Applicatie is bijna klaar maar heb geen zin in alle details
Ik heb er geenquote:
Gewoon eentje nemen, binnen een paar jaar sta je volquote:
Ja doe ik ook, het kijkenquote:
Ik heb ook nog zoveel ideeën.quote:
Pfoe, zoveel. Lastig te beschrijven. Geometric, eventueel icm realism, mandala's ook wel. Of iets met veel kleur.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zoveel ideeën.
Wat spreekt je aan?
De vriend van een vriendin is ook helemaal into geometry, heeft sinds kort ook een geometrische tattoage laten zetten. Is heel mooiquote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pfoe, zoveel. Lastig te beschrijven. Geometric, eventueel icm realism, mandala's ook wel. Of iets met veel kleur.
Kan wel erg gaaf zijn jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De vriend van een vriendin is ook helemaal into geometry, heeft sinds kort ook een geometrische tattoage laten zetten. Is heel mooi
Heyquote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:51 schreef Belsezar het volgende:
Mijn buurman van in de 50 heeft recent zijn eerste tattoo, zo stoer
Zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoiets
Wel een gerimpelde leeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben ook oud en gerimpeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben ook oud en gerimpeld![]()
ik heb deze nog altijd in mijn hoofd
Die is sowieso veel vetterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijkquote:
*plop*quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoiets
Dat is inderdaad mooi. Al zou ik 'm op mijn onderarm doen ipv kuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij staat toch op zn armquote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mooi. Al zou ik 'm op mijn onderarm doen ipv kuit
Maar als je naar de achtergrond kijkt zie je een stukje shirt en stukje bovenkant spijkerbroek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ja, goed punt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar als je naar de achtergrond kijkt zie je een stukje shirt en stukje bovenkant spijkerbroek.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:01 schreef Belsezar het volgende:
Zo'n devil & angel wing tattoo vind ik ook wel wat hebben.
Kon even geen mooier plaatje vinden, ik heb mooiere gezienOmg neeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hell noquote:
wat had jij ook alweer op je rug?quote:
Ja dat is waar. Net wat je doel is.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:04 schreef Allures het volgende:
[..]
hell no
(Omg ik ben zo grappig)
(Maar dat kreng is lelijk inderdaad)
(En cliche)
(Kun je wel een cliché chickie scoren met een trampstamp)
Ik vind het wel mooi om te zienquote:
Ik vergeet elke keer bijna dat jij je rug ook vol hebt staanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Net wat je doel is.
Mja ik mag niks zeggen met mijn uit de hand gelopen tramp stamp
ziiiieeeenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zelf soms ookquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vergeet elke keer bijna dat jij je rug ook vol hebt staan
Dat niveau ontstijgt 'ie wel hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:05 schreef gcjoel het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow hallo schone dame![]()
![]()
Ja dit is een beetje mijn huiskamertje op Fok
Oh god, hier komen de foto's van vitrinekasten vol transformers...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Huiskamer, niet zolderkamerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh god, hier komen de foto's van vitrinekasten vol transformers...
wees blij dat ie niet slaapkamer zegtquote:
Wil je de UV-lamp zodat je kunt checken of je per ongeluk niet ergens in gaat zitten?quote:
Ahh, sorry, my bad.quote:
[..]
![]()
[..]
![]()
We doen er alles aan om Faxie te transferen naar het klefbekkentopic, maar niks lijkt te werken!quote:
Het zit daar toch vol vrijgezelle dames?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:23 schreef MCH het volgende:
[..]
We doen er alles aan om Faxie te transferen naar het klefbekkentopic, maar niks lijkt te werken!
Daarom is het ook een geschiktere plek.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Het zit daar toch vol vrijgezelle dames?
[..]
![]()
ja, een koran voor in de open haardquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:26 schreef MCH het volgende:
Gaan jullie nog een mooi boek kopen voor de boekenweek?
Ik koop het hele jaar door mooie boeken eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:26 schreef MCH het volgende:
Gaan jullie nog een mooi boek kopen voor de boekenweek?
Ja, ik vooral in de kringloop maar nu kan ik volgende week zondag gratis reizen als ik er 1 koop.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik koop het hele jaar door mooie boeken eigenlijk.
Gewoon, je besteld een boek en zij leveren het.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:29 schreef Elvi het volgende:
Ik vraag me af hoe dat straks gaat met de Brexit en Book Depository
Gewoon heenrijzen naar de UK en met een vol koffertje terug in de Eurostar.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:29 schreef Elvi het volgende:
Ik vraag me af hoe dat straks gaat met de Brexit en Book Depository
Ik heb steeds Athene reclame.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:31 schreef Allures het volgende:
Godsamme ik heb een reclame die steeds over alles heen springt hier mobiel
Naar Athene ook?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:33 schreef gcjoel het volgende:
B
[..]
Ik heb steeds Athene reclame.
Ik heb al geboekt dus hou op!
Kan in de OP een regel toegevoegd worden over hoeveel vragen er over MCH gesteld mogen worden?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
Wie kan er even MCH zijn vingers afhakken?
Zet gewoon neer dat Vinniee geen vragen mag stellen, opgelost.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan in de OP een regel toegevoegd worden over hoeveel vragen er over MCH gesteld mogen worden?
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Zet gewoon neer dat Vinniee geen vragen mag stellen, opgelost.
Als we dit soort dingen in de OP gaan zetten moeten diegenen zich daar ook wel aan houden, niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Zet gewoon neer dat Vinniee geen vragen mag stellen, opgelost.
Wat is het?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net bij de Pool wat Karmi o smaku Zurawina gekocht.
En pierogi.
Dat kan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan in de OP een regel toegevoegd worden over hoeveel vragen er over MCH gesteld mogen worden?
hou op, ik doe aan de lijnquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:48 schreef gcjoel het volgende:
En net appelplaatkoek uit de oven gehaald
kom je brengen? Ik moet meer vitamientjes en dat is appelquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:48 schreef gcjoel het volgende:
En net appelplaatkoek uit de oven gehaald
ja, maar met dat soort dingen vreet ik altijd alles meteen opquote:
Nee kom maar halen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:48 schreef Allures het volgende:
[..]
kom je brengen? Ik moet meer vitamientjes en dat is appel
heel veel appelquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, maar met dat soort dingen vreet ik altijd alles meteen op
manflu is altijd gewoon over in het weekend hoorquote:
Heb haar via DM uitgenodigd voor deze huiskamer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:51 schreef ArTiC het volgende:
Is er nog iemand wanhopig op zoek hier?
R&P / Wat maakt dat een man bij een vrouw blijft?
Zo te proeven iets met cranberry. En prik.quote:
het is ook geen manflu maar vind mijn medisch dossier hier posten war ver gaanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
manflu is altijd gewoon over in het weekend hoor
om dan weer op maandagochtend toe te slaan
Dolletjes, ik val al af...ik drink teveelquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb haar via DM uitgenodigd voor deze huiskamer.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb er hier ook een. Moet verzorgen dus kan niet weg.
Hoe durft hij!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:56 schreef Allures het volgende:
[..]mijn verzorger is gewoon bier drinken
Is er een klefbekkentopic?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:23 schreef MCH het volgende:
[..]
We doen er alles aan om Faxie te transferen naar het klefbekkentopic, maar niks lijkt te werken!
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe durft hij!
Nja dit is eigenbelang. Wil morgen naar comiccon dus moet hij beter zijn.
Nee dit keer even geen pakjes.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:59 schreef Allures het volgende:
[..]heb je een pakje?
![]()
heeft hij een pakje?
Ik moet weer een nieuw pak kopen, binnen kort een bruiloft en voor zakelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:59 schreef Allures het volgende:
[..]heb je een pakje?
![]()
heeft hij een pakje?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik moet weer een nieuw pak kopen, binnen kort een bruiloft en voor zakelijk.
Maar al.een tijdje niet meer gekocht.
Iemand tips wat nu in is, voor een atletisch lichaam?
Zak over je hoofd.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zo'n sport streep aan de zijkantquote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jammer voor de zak?quote:
Comicconquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe durft hij!
Nja dit is eigenbelang. Wil morgen naar comiccon dus moet hij beter zijn.
Heb ticketsquote:
Overtuigen of losweken?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb tickets
Ik ga altijd met een maatje, ook comic gestoord maar hij heeft een nieuwe vriendin. Ik ben hem aan het overtuigen
Beidequote:
Leuk. Ik vind het altijd wel lekker dagje rondkijken. En teveel geld uitgevenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb tickets
Ik ga altijd met een maatje, ook comic gestoord maar hij heeft een nieuwe vriendin. Ik ben hem aan het overtuigen
Wel eens op elfia geweest?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
JIJ! Wil je met me mee naar Elfia en/of schots weekend in Archeon?
Ik vind het jammer van de entreeprijs, want het lijkt me leuk maar het is nou ook weer niet iets waar ik heel veel mee heb... zelfde met die anime-cons...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk. Ik vind het altijd wel lekker dagje rondkijken. En teveel geld uitgeven
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk. Ik vind het altijd wel lekker dagje rondkijken. En teveel geld uitgeven
Het is 20 euro. Valt toch mee?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het jammer van de entreeprijs, want het lijkt me leuk maar het is nou ook weer niet iets waar ik heel veel mee heb... zelfde met die anime-cons...
Ja prima genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Herkenbaar
Heb je regular tickets?
Ben gewoon bang dat ik het heel snel gezien heb. Special guests bv doen me echt compleet niets. En van die wedstrijden oid ook niet. En ja, dan vind ik het zonde van het geld.quote:
was da dan? En wat voor pakjes?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is wel apart volk. Heeft ook niks met middeleeuwen ofzo te maken
Same herequote:
Mja dan is het toch gewoon sowieso niks voor je?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben gewoon bang dat ik het heel snel gezien heb. Special guests bv doen me echt compleet niets. En van die wedstrijden oid ook niet. En ja, dan vind ik het zonde van het geld.
Grote kansquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Same here
Aan het einde van de dag ben ik toch al zat kwijt
Mja dat is het dus. Ik ben een casual comic en/of anime liefhebber. Zelfde voor het game wereldje. Vind het allemaal wel leuk, maar ga me niet toewijden. En vermoed dat ik zo'n con binnen een uur wel gezien heb...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja dan is het toch gewoon sowieso niks voor je?
Dikke omnibussen kopen bij JC Klop.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Same here
Aan het einde van de dag ben ik toch al zat kwijt
Tsja ik ben ook geen mega fan van dat alles. Maar vind het toch altijd wel leuk voor minstens een halve dag. Vaak langer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja dat is het dus. Ik ben een casual comic en/of anime liefhebber. Zelfde voor het game wereldje. Vind het allemaal wel leuk, maar ga me niet toewijden. En vermoed dat ik zo'n con binnen een uur wel gezien heb...
Dus om daar nou benzine/entree enz aan uit te geven...
Geeking outquote:
Ik heb er zelfs helemaal niks mee en heb me prima vermaakt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja ik ben ook geen mega fan van dat alles. Maar vind het toch altijd wel leuk voor minstens een halve dag. Vaak langer.
Ik heb ook niks met de special guests of cosplay wedstrijden. Mensen kijken en nerd spul kijken is wel leuk vind ik.
Mja misschien ga ik ook wel eens. In Antwerpen/Rotterdam/Gent oid dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja ik ben ook geen mega fan van dat alles. Maar vind het toch altijd wel leuk voor minstens een halve dag. Vaak langer.
Ik heb ook niks met de special guests of cosplay wedstrijden. Mensen kijken en nerd spul kijken is wel leuk vind ik.
Doe dan Gent facts.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja misschien ga ik ook wel eens. In Antwerpen/Rotterdam/Gent oid dan.
Wij gaan wel samen naar Tomorrowland Faxie, daar ontkleden de meids zich juist.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja misschien ga ik ook wel eens. In Antwerpen/Rotterdam/Gent oid dan.
Tss, ik ben er dus hoezo zou je zo snel weg zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja dat is het dus. Ik ben een casual comic en/of anime liefhebber. Zelfde voor het game wereldje. Vind het allemaal wel leuk, maar ga me niet toewijden. En vermoed dat ik zo'n con binnen een uur wel gezien heb...
Dus om daar nou benzine/entree enz aan uit te geven...
Ben je er ook?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tss, ik ben er dus hoezo zou je zo snel weg zijn
Had jou vanmiddag ook wel verwacht in Eindhoven.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Comic Con? Ja, 2 dagen.quote:
Als ik niet op Comic Con had gestaan welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had jou vanmiddag ook wel verwacht in Eindhoven.
Werk je er?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Comic Con? Ja, 2 dagen.
[..]
Als ik niet op Comic Con had gestaan wel
Jij gaat ook?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nergens tijd voorquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
JIJ! Wil je met me mee naar Elfia en/of schots weekend in Archeon?
Leuk! Misschien zie ik je nog.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yep, bij de NWTV stand (tegenover Nintendo)
Wat is dat?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yep, bij de NWTV stand (tegenover Nintendo)
Website met reviews over games, gadgets, muziek enzovoorts. Tevens hoort de grootste Pokémon Go Facebook community hierbij, daar is de stand nu ook op gericht.quote:
Ik krijg geen eieren meer! En dat vind ik stomquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Website met reviews over games, gadgets, muziek enzovoorts. Tevens hoort de grootste Pokémon Go Facebook community hierbij, daar is de stand nu ook op gericht.
Speel je ook?!?!?!?!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik krijg geen eieren meer! En dat vind ik stom
Zo
Niet serieus. Meer als ik toch met de hond loopquote:
Ik zag wel een aantal dingen die mijn interesse hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is wel apart volk. Heeft ook niks met middeleeuwen ofzo te maken
Je recept valt in de smaakquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zag wel een aantal dingen die mijn interesse hebbenvooral op zondag dan.
In je eentje?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je recept valt in de smaak
Alleen no way dat het een 8 persoons gerecht is. Alles is op
Welk recept?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tokkiefestivalquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Wij gaan wel samen naar Tomorrowland Faxie, daar ontkleden de meids zich juist.
Ga je me bezighouden dan? 😏quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Een recept met oa kip, kikkererwten, koriander, paprika, pepertje en tomaat.
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het heel raar dat je niks hebt met comics, copsplay, elfies, middeleeuwse verkleedpartys en alles daaromheen?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het heel raar dat je niks hebt met comics, copsplay, elfies, middeleeuwse verkleedpartys en alles daaromheen?
Ja dus ik zou maar snel weggaan als ik jou was.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ligt eraan. Als je met de switch wil spelen wel.quote:
Nog nooit gedaan, dus wordt eens tijdquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je met de switch wil spelen wel.
Doet elfia volgens mij niet meer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:28 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze dit jaar nog leuke special guests?
Bakvisquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vroeger weleens naar de elf fantasy fair geweest. Beetje handtekeningen scoren, met acteurs op de foto.
Elfia doet dat niet meer, dat is overgenomen door comic con.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vroeger weleens naar de elf fantasy fair geweest. Beetje handtekeningen scoren, met acteurs op de foto.
Een variant erop. Wat wil je weten?quote:
Ja of ie dat goed doet en of het wel klopt wat ie doetquote:
Voor een Fitbit kan ik er niks over zeggen. Ik heb een Garmin Vivosport en dat klopt allemaal vrij aardig. Al heb ik die niet gekocht voor inzicht in calorieën. Dus of die standen kloppen, geen idee.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja of ie dat goed doet en of het wel klopt wat ie doet
Hoor wel eens dingen dat ie heel oneerlijk telt dus dat je er wat dat betreft niks aan hebt
Dat vond ik bijv ook belangrijk. Dat kan niet met een Fitbit.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:54 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb een Garmin. Maar vooral omdat die ook handig zijn bij hardlopen met gps enzo.
Gps lijkt me sowieso wel handig.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vond ik bijv ook belangrijk. Dat kan niet met een Fitbit.
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gps lijkt me sowieso wel handig.![]()
Dit gaat over een horloge?
Om je piemel doenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn armen zijn te dik voor een fitbit.
Ok, zal ook eens kijken dan.quote:
Kan m op onze volgende afspraak wel even showen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok, zal ook eens kijken dan.
Maar goed.
Eerst moet ik geld aan andere dingen uitgeven
En in de praktijk draag ik dat ding ook niet degelijk dus is het nut vooral het hardlopen eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vond ik bijv ook belangrijk. Dat kan niet met een Fitbit.
Dat is het ook. Al kijk ik nu enkel nog bij speciale dingen wat het effect was. Als ik flink heb gefietst, of een stressvolle dag op het werk, of als ik slecht heb geslapen ofzo.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:06 schreef Allures het volgende:
Het leek me wel leuk om het echt van de hele dag te weten en je mobiel heb je niet bij alles bij natuurlijk
Uiteindelijk vind ik die functie vooral een leuk hebbeding en gebruik je het amper. Net als dat je je slaap kan 'tracken' dat is 5x leuk maar ik slaap toch liever zonder horloge.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:06 schreef Allures het volgende:
Het leek me wel leuk om het echt van de hele dag te weten en je mobiel heb je niet bij alles bij natuurlijk
Dat is goed, ik ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan m op onze volgende afspraak wel even showen.
Die ene die ik heb kun je als horloge gebruiken, hoeft niet. Anders is het gewoon zo'n bandje om je pols.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is goed, ik ben wel benieuwd.
Ik ben echt geen gadget type, was net even aan het googlen en er is zoveel dat ik niet eens weet waar ik naar moet kijken![]()
Ik heb alleen niet echt een horloge nodig voor hardlopen, meer voor de gps. En zwemmen zou ook wel handig zijn, dat doe ik de laatste maanden veel.
Ik wil m wel zien straksquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ene die ik heb kun je als horloge gebruiken, hoeft niet. Anders is het gewoon zo'n bandje om je pols.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |