*klopt het stof van zijn Rapha kleding*quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen in Rapha of MAAP natuurlijk. Attaquer schijnt ook hip te zijn.
Ik heb ook spul van Raphaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*klopt het stof van zijn Rapha kleding*
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen in Rapha of MAAP natuurlijk. Attaquer schijnt ook hip te zijn.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Best logisch als je niet aan wielrennen doet
Zo'n ding bedoel ikquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet ik even een boterhammetje Nutella voor je smeren jongen?
Opletten he, geen vragen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet ik even een boterhammetje Nutella voor je smeren jongen?
Puddingbroodjesquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
In Spanje hadden we toen ik klein was de lekkerste puddingbroodjes
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Die chocoladebroodjes in China met chocolademelk erin. Jezus wat onhandig. Zit je met een rietje je broodje leeg te drinken.
nu zin in chocomelquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Die chocoladebroodjes in China met chocolademelk erin. Jezus wat onhandig. Zit je met een rietje je broodje leeg te drinken.
Onvoorspelbaar voedsel.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en dan doodgaan omdat ie er rattengif in heeft gestopt. Dikke doei
Heb je die besteld via ae oid?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Is echt heel lekker. Het smaakt niet mega sterk naar pindakaas, maar meer naar pinda's.quote:
En de structuur? Gewoon cruesli?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is echt heel lekker. Het smaakt niet mega sterk naar pindakaas, maar meer naar pinda's.
If that makes sense
Ja, gewoon cruesli. Met stukjes pindaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En de structuur? Gewoon cruesli?
Dat zou nog wel kunnen dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, gewoon cruesli. Met stukjes pinda
Vond het wat tegenvallenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is echt heel lekker. Het smaakt niet mega sterk naar pindakaas, maar meer naar pinda's.
If that makes sense
En heb je hem een kopjechino aangeboden?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:14 schreef Kopjechino het volgende:
Net mooie boy gespot in de tattooshop
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En heb je hem een kopjechino aangeboden?
Wanneer is de date?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk nooitquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zat net op tattoo's te googlen, kom ik dit tegenOké maar eerlijk, hij is wel heel mooi gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zat net op tattoo's te googlen, kom ik dit tegenIk heb nu al medelijden met Lego superman over 40 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Ja. En leuk gevondenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nooit
[..]
Oké maar eerlijk, hij is wel heel mooi gezet
Ja dat welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met Lego superman over 40 jaar
Aim for the moon...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nooit
[..]
Oké maar eerlijk, hij is wel heel mooi gezet
Tja...dan eindig je met Faxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarschijnlijk een Transformer tattooquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shitWauw wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shitDat heeft wat knaken gekostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ja, zo erg is dat jaquote:
Daar kan je altijd nog wat anders van maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En waarschijnlijk een Transformer tattoo
Ik kan dingen bedenken die erger zijn.quote:
Ja, met mij eindigen...dat is voor niemand een pretjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan dingen bedenken die erger zijn.
Tenzij je een womanbeater bent, kan ik mij dat niet zo goed voorstellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, met mij eindigen...dat is voor niemand een pretje
Hooguit wat swaffelen als je ligt te slapenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tenzij je een womanbeater bent, kan ik mij dat niet zo goed voorstellen.
Procrastinatie for the winquote:
Dat moet kunnen toch.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hooguit wat swaffelen als je ligt te slapen
Hier ook maar dan woggenquote:
Daar ben ik wel goed in jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Procrastinatie for the win
[..]
Dat moet kunnen toch.
Gewoon van het balkon gooienquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hier ook maar dan woggen
Applicatie is bijna klaar maar heb geen zin in alle details
Ik heb er geenquote:
Gewoon eentje nemen, binnen een paar jaar sta je volquote:
Ja doe ik ook, het kijkenquote:
Ik heb ook nog zoveel ideeën.quote:
Pfoe, zoveel. Lastig te beschrijven. Geometric, eventueel icm realism, mandala's ook wel. Of iets met veel kleur.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zoveel ideeën.
Wat spreekt je aan?
De vriend van een vriendin is ook helemaal into geometry, heeft sinds kort ook een geometrische tattoage laten zetten. Is heel mooiquote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pfoe, zoveel. Lastig te beschrijven. Geometric, eventueel icm realism, mandala's ook wel. Of iets met veel kleur.
Kan wel erg gaaf zijn jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De vriend van een vriendin is ook helemaal into geometry, heeft sinds kort ook een geometrische tattoage laten zetten. Is heel mooi
Heyquote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:51 schreef Belsezar het volgende:
Mijn buurman van in de 50 heeft recent zijn eerste tattoo, zo stoer
Zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoiets
Wel een gerimpelde leeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben ook oud en gerimpeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben ook oud en gerimpeld![]()
ik heb deze nog altijd in mijn hoofd
Die is sowieso veel vetterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |