Nummer 4 vond dat ik te vaak wilde afspreken (twee dagen per week), maar die had bindingsangst. Bij 1 en 2 zie bovenstaande. Bij 3 ging ik weg toen hij agressief werd. En 5 snap ik nog steeds niet.quote:
Nou, het wordt maar eens tijd!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:28 schreef Rose_Red het volgende:
Je hebt gewoon de ware nog niet getroffen.
Zal voor iedereen anders zijn. Daar gaan wat meningen van mensen hier je niet mee helpen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar mannen, tips? Wat maakt iemand relatie of trouwmateriaal?
Zoek dan een echte kerel, ipv een tiener.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Bij 2 was ik degene die dingen wilde ondernemen juist. Hij wilde gamen.
We waren toen begin 20.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:31 schreef Fer het volgende:
[..]
Zoek dan een echte kerel, ipv een tiener.
Afgezien van 2 waar het meer huisgenoten werd, altijd vaak en goed. Ik ben heel seksueel ingesteld en vaak ook degene die initieert. Dus wat dat betreft nooit klachten.quote:
Bij 5 had ik geen idee tot hij het uitmaakte. 3 en 4 had ik achteraf kunnen weten.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:33 schreef Hyperdude het volgende:
Leg je lat hoger.
3,4 en 5 lijken mij een beetje labiel/onvolwassen.
Maar achteraf is makkelijk oordelen.
- Meermaals per dag.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Redenen voor mannen om uit de relatie te stappen:
- geen sex
- vrouw gek
- andere vriendin
Of te dom of te saaiquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Redenen voor mannen om uit de relatie te stappen:
- geen sex
- vrouw gek
- andere vriendin
Ik heb bindingsangst nog toegevoegd. En te dom of te saai moet er ook nog bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
- Meermaals per dag.
- Tsja, wat is gek?
- Niet aan de orde hier.
Buiten Nederland of jonger dan 16?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:25 schreef BoTheParakeet het volgende:
Met nummer 1. waren we nog erg jong en was de afstand groot.
Twee masters en zeker ondernemend genoeg. Maar ik gebruik geen drugs en ben ook niet meer van de clubs. Al weten ze dat voor ze wat met me beginnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |