Nummer 4 vond dat ik te vaak wilde afspreken (twee dagen per week), maar die had bindingsangst. Bij 1 en 2 zie bovenstaande. Bij 3 ging ik weg toen hij agressief werd. En 5 snap ik nog steeds niet.quote:
Nou, het wordt maar eens tijd!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:28 schreef Rose_Red het volgende:
Je hebt gewoon de ware nog niet getroffen.
Zal voor iedereen anders zijn. Daar gaan wat meningen van mensen hier je niet mee helpen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar mannen, tips? Wat maakt iemand relatie of trouwmateriaal?
Zoek dan een echte kerel, ipv een tiener.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Bij 2 was ik degene die dingen wilde ondernemen juist. Hij wilde gamen.
We waren toen begin 20.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:31 schreef Fer het volgende:
[..]
Zoek dan een echte kerel, ipv een tiener.
Afgezien van 2 waar het meer huisgenoten werd, altijd vaak en goed. Ik ben heel seksueel ingesteld en vaak ook degene die initieert. Dus wat dat betreft nooit klachten.quote:
Bij 5 had ik geen idee tot hij het uitmaakte. 3 en 4 had ik achteraf kunnen weten.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:33 schreef Hyperdude het volgende:
Leg je lat hoger.
3,4 en 5 lijken mij een beetje labiel/onvolwassen.
Maar achteraf is makkelijk oordelen.
- Meermaals per dag.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Redenen voor mannen om uit de relatie te stappen:
- geen sex
- vrouw gek
- andere vriendin
Of te dom of te saaiquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Redenen voor mannen om uit de relatie te stappen:
- geen sex
- vrouw gek
- andere vriendin
Ik heb bindingsangst nog toegevoegd. En te dom of te saai moet er ook nog bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
- Meermaals per dag.
- Tsja, wat is gek?
- Niet aan de orde hier.
Buiten Nederland of jonger dan 16?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:25 schreef BoTheParakeet het volgende:
Met nummer 1. waren we nog erg jong en was de afstand groot.
Twee masters en zeker ondernemend genoeg. Maar ik gebruik geen drugs en ben ook niet meer van de clubs. Al weten ze dat voor ze wat met me beginnen.quote:
is iemand die het hele weekend de feestbeest uithangt wel wat dan? wat wil je precies zelf dit mis ik een beetje.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Bij 2 was ik degene die dingen wilde ondernemen juist. Hij wilde gamen.
Complete nonsens, de afstand heeft er niks mee te maken, zeker zo’n afstand nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:40 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
19, 70 km is dan enorm, ook omdat je allebei studeert nog.
Niet mijn vraag dus ik open een eigen topic.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:38 schreef Allures het volgende:
Je hebt dit toch laatst kunnen lezen in dat topic waar je zelf ook reageerde met precies dezelfde vraag
R&P / Relaties die altijd op de zelfde manier eindigen. HELP
Heel goede vraag, je kijkt toch zeker ook naar wat je zelf wil in een relatie.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
is iemand die het hele weekend de feestbeest uithangt wel wat dan? wat wil je precies zelf dit mis ik een beetje.
Voor mij wel. Ik kon niet spontaan langs en moest dan mijn hele weekend omgooien om bij hem te zijn en vice versa. Dat maakte dat we constant op elkaars lip zaten en ons aan elkaar gingen ergeren.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Complete nonsens, de afstand heeft er niks mee te maken, zeker zo’n afstand niet
Oh daar hadden wij geen last van met 16 en 150 km afstand. En studie maakte het juist makkelijker ivm studentenOV.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:40 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
19, 70 km is dan enorm, ook omdat je allebei studeert nog.
Je beloont de verkeerde mannen. Mr bad guy.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:20 schreef BoTheParakeet het volgende:
Vijf relaties heb ik al gehad en nog wat scharrels. Allemaal zijn ze binnen 4 jaar geeindigd. Ik zot me nu echt af te vragen wat ik fout doe. Anders dan elkaar regelmatig te willen zien en verwachten dat de relatie monogaam is heb ik geen harde eisen. Ik ben niet jaloers en gun hem zijn vrijheid. Ik ben zorgzaam, geinteresseerd en lief. Ook verzorg ik mezelf tot in de puntjes. Waar gaat het mis?
Nee, dat klopt ook wel. Maar ik ben de gemene deler in al die relaties en ergens heb ik het gevoel dat mijn gedrag een trigger was? Al weet ik niet wat.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar het mis gaat? Nou, bij een aantal kan je toch maar beter blij zijn dat je er vanaf bent! Dan ga je je toch niet afvragen wat jij fout hebt gedaan?
Dat heeft toch niks met afstand te maken? Jullie gingen je aan elkaar ergeren, dat lijkt me gewoon geen match, niks ingewikkelds aanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:43 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik kon niet spontaan langs en moest dan mijn hele weekend omgooien om bij hem te zijn en vice versa. Dat maakte dat we constant op elkaars lip zaten en ons aan elkaar gingen ergeren.
Nou ja, voor ons werkte het toen niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh daar hadden wij geen last van met 16 en 150 km afstand. En studie maakte het juist makkelijker ivm studentenOV.
De scherpe kaaklijn bij knappe mannen helpt om de personality radar van vrouwen te misleiden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:43 schreef Gentlemen_vision het volgende:
[..]
Je beloont de verkeerde mannen. Mr bad guy.
Oh, ik kan er wel wat psychologie van de koude grond tegen aan gooien hoor: jij kiest ze niet goed uitquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:44 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook wel. Maar ik ben de gemene deler in al die relaties en ergens heb ik het gevoel dat mijn gedrag een trigger was? Al weet ik niet wat.
Een relatie heb je met elkaar, volgens mij ben je teveel aan het zoeken naar antwoorden en een verklaring voor vanalles en indirect loopt het daardoor wellicht fout.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:44 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook wel. Maar ik ben de gemene deler in al die relaties en ergens heb ik het gevoel dat mijn gedrag een trigger was? Al weet ik niet wat.
Het lijkt me een goed idee als jij hier geen inceltopic van gaat maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:45 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
De scherpe kaaklijn bij knappe mannen helpt om de personality radar van vrouwen te misleiden.
Het antwoord blijft het zelfdequote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:42 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Niet mijn vraag dus ik open een eigen topic.
Ik verwacht een open, eerlijke man die communiceert wat hij wel en niet wil ( vooral na 5). Die zijn eigen leven heeft maar ook samen iets op wil bouwen. Elkaar meermaals per week zien, samen of met vriemden. Ik hoef echt niet dezelfde hobby's te hebben verder. Als hij wil uitgaan moet hij dat lekker doen. Echter hou ik niet van harddrugsgebruik of overmatig drinken en wil ik dat ook niet van mijn partner. Een paar biertjes vind ik geen probleem.quote:
Dat heb ik nog niet gelezen. Hoe zit dat ts?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Daarnaast zie ik je bij meerdere van die relaties beschrijven dat jij niet meer wilde?
Hij maakte het uiteindelijk uit, behalve 3. Daar ging ik weg nadat hij me een stomp gaf.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:50 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gelezen. Hoe zit dat ts?
Die mannen zijn helaas al op.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:49 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik verwacht een open, eerlijke man die communiceert wat hij wel en niet wil ( vooral na 5). Die zijn eigen leven heeft maar ook samen iets op wil bouwen. Elkaar meermaals per week zien, samen of met vriemden. Ik hoef echt niet dezelfde hobby's te hebben verder. Als hij wil uitgaan moet hij dat lekker doen. Echter hou ik niet van harddrugsgebruik of overmatig drinken en wil ik dat ook niet van mijn partner. Een paar biertjes vind ik geen probleem.
Een familieman die mij met respect behandelt. Die ruzies op een volwassen manier oplost. Op ten duur wil ik trouwen, misschien een kind, maar dat heeft geen haast. Wel wil ik graag samenwonen na een tijdje, geen LAT relatie.
je beschrijft toch zelf ook dat het bij 1 en 4 niet werktequote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:51 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Hij maakte het uiteindelijk uit, behalve 3. Daar ging ik weg nadat hij me een stomp gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |