Koekoekquote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:50 schreef Solotov het volgende:
[..]
lekker respectloos zo over je moeder
Iedereen heeft tekortkomingen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:50 schreef Solotov het volgende:
[..]
lekker respectloos zo over je moeder
Genoeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iedereen heeft tekortkomingen.
Haha haags ook.
de tt gaat over mij dus ik wil het ook graag OVER MIJ hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, aan het genieten van je weekend?
Nee. Jij?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, aan het genieten van je weekend?
Dat mag kerel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:04 schreef Solotov het volgende:
[..]
de tt gaat over mij dus ik wil het ook graag OVER MIJ hebben
Fijn dat je er bent vriend!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:04 schreef Solotov het volgende:
[..]
Dus al een maand rook vrij, netjesquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:04 schreef Solotov het volgende:
[..]
Is de woonboot nou klaar?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zit zin te maken om wat te gaan doen, heb nog wat klusjes die gedaan moeten worden
Ben er ook erg blij meequote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dus al een maand rook vrij, netjes
Dat weet je ook pas nadat je zelf g estopt bent.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:08 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ben er ook erg blij mee
en die vieze rooklucht die om mensen heen hangt die roken
Maandag komt de stucadoor, ziet er al heel mooi uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de woonboot nou klaar?
Ja maar tochquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat weet je ook pas nadat je zelf g estopt bent.
Liever 1 stukadoor in de bouw dan 10 in je vrouw!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maandag komt de stucadoor, ziet er al heel mooi uit.
Mijn dochter komt wel eens thuis en dan zeg ik direct, och je bent weer bij de overburen geweest ga maar douchen. Vind het ook stinken, het trekt ook meteen overal in.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:08 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ben er ook erg blij mee
idd. vet egoïstisch van mensen die rokenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn dochter komt wel eens thuis en dan zeg ik direct, och je bent weer bij de overburen geweest ga maar douchen. Vind het ook stinken, het trekt ook meteen overal in.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liever 1 stukadoor in de bouw dan 10 in je vrouw!
Gewoon je longen asfalteren, meer niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
idd. vet egoïstisch van mensen die roken
WAT WAS IK DENKENDE
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
idd. vet egoïstisch van mensen die roken
WAT WAS IK DENKENDE
daar zijn veel mensen het niet mee eensquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind dat nog wel lekker ruiken
Mijn schuur ruikt ook lekker, daar hangt nog een tak met toppenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:15 schreef Solotov het volgende:
[..]
daar zijn veel mensen het niet mee eens
over een uurtje niet meerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn schuur ruikt ook lekker, daar hangt nog een tak met toppen
meen je johquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee hier gaat het in de alcohol en maak er cbd/thc olie van.
Waarom heet je geen noel meerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:08 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ben er ook erg blij mee
Nee valt wel mee, enige nadeel is, het huis ruikt heel funky voor die dag, maar heb veel baad bij die olie en heb er geen nare bijwerkingen bij zoals ik bv bij tramadol ervaarquote:
Gebruik je de olie als pijnstiller?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, enige nadeel is, het huis ruikt heel funky voor die dag, maar heb veel baad bij die olie en heb er geen nare bijwerkingen bij zoals ik bv bij tramadol ervaar
waar gebruik je dat voor?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, enige nadeel is, het huis ruikt heel funky voor die dag, maar heb veel baad bij die olie en heb er geen nare bijwerkingen bij zoals ik bv bij tramadol ervaar
Debielquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:31 schreef Solotov het volgende:
[..]
Noel is anoniem geworden
had k beter niet kunnen doen maargoed
jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gebruik je de olie als pijnstiller?
wat ben jij voor waardeloze kutmod dan?quote:
Mooi dat het helpt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als pijnstiller bij chronische pijn
Ben nog bezig met zijn heropvoeding, lukt alleen niet..quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:33 schreef Solotov het volgende:
[..]
wat ben jij voor waardeloze kutmod dan?
ik word uitgescholden en het enige wat jij doet is tjackkkkkk
aanpakken met fluwelen handschoentjes heeft nog nooit geholpenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben nog bezig met zijn heropvoeding, lukt alleen niet..
Heeeeeyyyyyquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben nog bezig met zijn heropvoeding, lukt alleen niet..
Ja ze groeien hard als je een mooie zomer hebt. Hoeveel heb je er staan buiten en krijg je geen (geur) klachten van de buren?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, ach en vind het groen zomers in de tuin ook nog wel mooi
Heb er dan 5 staan, mijn buurvrouw vind het wel lekker ruiken en de andere buren kunnen er wel om lachen. Afgelopen jaar groeiden ze zo hard waren ze 2,5m hoog, toen heb ik hem wel geknepen. Mijn buren vinden het niet erg, maar het kan ook andere mensen aantrekken, bij kameraadje waren ze uit de tuin gejat.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ze groeien hard als je een mooie zomer hebt. Hoeveel heb je er staan buiten en krijg je geen (geur) klachten van de buren?
najaarquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben je nou al eens naar Curacao geweest?
Texel?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:49 schreef Solotov het volgende:
[..]
najaar
En wordt een ander tropisch oord
zo oud had ik je niet geschatquote:
Beste leeftijd zelfs.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er? Is een skitterende leeftijd
Liever boven de 20quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:33 schreef Solotov het volgende:
hoe jonger hoe beter
zolang het boven de 18 is
*proestquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:33 schreef Solotov het volgende:
hoe jonger hoe beter
zolang het boven de 18 is
Rookte jij maar 600 sigaretten in een maand?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:46 schreef Solotov het volgende:
al 600 sigaretten niet gerookt die ik anders wel had gerookt
KUN JE NAGAAN WAT VOOR SCHADE DAT TOE HAD KUNNEN BRENGEN AAN M'N LICHAAM
MIJN LICHAAM IS EEN TEMPEL EN DIE VAN JOU??????
ongquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rookte jij maar 600 sigaretten in een maand?
pakje per dag.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rookte jij maar 600 sigaretten in een maand?
is toch zonde man, rokenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ben je in godsnaam gestopt man?
vriendquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je zal wel flink aankomen nu
Die was eind jaren '90 nog redelijk grappig maar daarna niet meer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind Najib Amhali echt een irritante man
Na die shoarma scène is het nooit meer wat geweest maar ook de manier waarop hij overkomtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die was eind jaren '90 nog redelijk grappig maar daarna niet meer.
zo'n knuffelmarrokkaan die zijn cultuur verloochendquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind Najib Amhali echt een irritante man
Beetje zoals Ali B ook een verschrikkelijk figuurquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo'n knuffelmarrokkaan die zijn cultuur verloochend
sowiesoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje zoals Ali B ook een verschrikkelijk figuur
Eens.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na die shoarma scène is het nooit meer wat geweest maar ook de manier waarop hij overkomt
Tis nog geen 14.00quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:33 schreef Solotov het volgende:
Werkdag zit er weer op
fijn weekend allemaal
maand rookvrij. Lekker bezig ouwequote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:33 schreef Solotov het volgende:
Werkdag zit er weer op
fijn weekend allemaal
Ben je ook trots?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
maand rookvrij. Lekker bezig ouwe
ja bedanktquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
maand rookvrij. Lekker bezig ouwe
Haha niet al je hele leven op iedere website overal hetzelfde wachtwoord gebruiken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:41 schreef Solotov het volgende:
[..]
jawel maar ook dit account is gemaakt met zo'n tijdelijk mailadres en daar weet ik het ww ook niet meer van. Toevallig was ik op mn werkpc nog ingelogd. maar kan dus geen ww veranderen WANT DIE WEET IK NIET MEER
Ik ga zo ff naar de toko, daar wat afhalen voor de lunch.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo eens even lekker lunchen
Dit kan natuurlijk alleen een team effort zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:40 schreef Solotov het volgende:
[..]
ja bedankt
als presentje krijg ik een jaar geen notes van je
LUNCHGENOT BESTE GENOTquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga zo ff naar de toko, daar wat afhalen voor de lunch.
Indonesischgenot
WOW MADquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:32 schreef Solotov het volgende:
[..]
zegt degene die eruit ziet als een debiel
Begrijp die haat niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Das echt niet Noel die mad is. Das Noel die vrolijk is
Zit jij daar ook danquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Discord is een safespace voor sneeuwvlokjes
Wat is die waarheidquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ze hadden moeite met mijn waarheid
Echt he.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Discord is een safespace voor sneeuwvlokjes
Heeft vast iets met FIFA te makenquote:
Je weet net zo goed als ik dat ik dat hier ook niet kan zeggen. Daarom noemt men het juist een safespacequote:
Wanneer keertje samen spelen danquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft vast iets met FIFA te maken
Nooit, speel geen games waar mannen in een korte broek in voorkomen.quote:
Je hebt liever dat ze geen broekjes aanhebben hè hahaatjesquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nooit, speel geen games waar mannen in een korte broek in voorkomen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ze hadden moeite met mijn waarheid
Omdat we vandaag vrij zijn, like usual..quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:06 schreef Crack_ het volgende:
En waarom schijnt de zon vandaag niet net zo lekker als gisteren, jammerr
Echt he, kutzooiquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:06 schreef Crack_ het volgende:
En waarom schijnt de zon vandaag niet net zo lekker als gisteren, jammerr
Is dat zeerquote:
Dm staat open maar je hebt vast VK weer verrot gescholden net als toen hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat ik dat hier ook niet kan zeggen. Daarom noemt men het juist een safespace
Happy Mealquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat krijg je voor je verjaardag bij de mac
Nou leuk man met de gordijnen open tegenover de speeltuinquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Lekker is dat af en toe, keihard zingen onder de douche en daarna huiskamerdansen in je nakie
Homofoobquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze geen broekjes aanhebben hè hahaatjes
Ben je pedofiel?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou leuk man met de gordijnen open tegenover de speeltuin
Onrijp fruit smaakt niet, beschimmeld ook niet, rijp ertussenin, met veel sap en vruchtvlees.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wij allemaal hier hoor, jij niet?
Heb je Braddie gedate dat je dat als ontbijt kreeg? :squote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb brood met fricandeau, gebakken champignons en whisky cocktailsaus, superranzig eigenlijk maar kreeg dat een keer als ontbijt na een eerste date en toen heb ik drie dagen die combi op lopen boeren.
Ik verliet haar na een korte tijd 8 kilo zwaarderquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je Braddie gedate dat je dat als ontbijt kreeg? :s
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb brood met fricandeau, gebakken champignons en whisky cocktailsaus, superranzig eigenlijk maar kreeg dat een keer als ontbijt na een eerste date en toen heb ik drie dagen die combi op lopen boeren.
En onze vakantie samen dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De mooiste vakantie uit mijn leven.
Tragisch dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De mooiste vakantie uit mijn leven.
Nope, bewolkt hele dag al.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Schijnt bij jullie de zon ook zo fijn?
Nee fem, het is hier de hele dag al bewolkt echt verschrikkelijk. Zit jij nu lekker te genieten in het zonnetje?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Beetje 't kutleven vergeten voor een uurtje.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje stoned in een hangmat liggen zeker haha wat een topvakantie
Spijtig ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope, bewolkt hele dag al.
Ja net hele wandeling gemaaktquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee fem, het is hier de hele dag al bewolkt echt verschrikkelijk. Zit jij nu lekker te genieten in het zonnetje?
Ja echt lekker op het strandjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maart wil niet echt vlotten hier qua lekker weer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Spijtig ja.
[..]
Ja net hele wandeling gemaakt
Morgen zou wel zonnig worden alleen dan weer koeler.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maart wil niet echt vlotten hier qua lekker weer.
Klink best prima.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje stoned in een hangmat liggen zeker haha wat een topvakantie
Morgen heb ik er niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Morgen zou wel zonnig worden alleen dan weer koeler.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen heb ik er niet zoveel aan.
Echt hequote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen heb ik er niet zoveel aan.
Aber? Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maakt jou wel een beetje horny toch?
Leuk, een sportieve dag dus!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Spijtig ja.
[..]
Ja net hele wandeling gemaakt
Picsquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok op schraal met intieme grijze uitslag
Modererenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh wat voor werk doe jij dan dat je op zondag op kantoor moet zitten?
Netjesquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok op schraal met intieme grijze uitslag
Gaat meer om een verbouwing waar ik mee bezig ben. Dat moet morgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh wat voor werk doe jij dan dat je op zondag op kantoor moet zitten?
Oke, grote klus?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat meer om een verbouwing waar ik mee bezig ben. Dat moet morgen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel maar met 10 man wel te doen.
Vandaar dat het hier altijd zo blauw isquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel maar met 10 man wel te doen.
xDquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vandaar dat het hier altijd zo blauw is
Jij bent ze allemaal af gegaan, dus zeg het maar gewoonquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
Wie zou hier de leukste vrouw zijn, en de knapste?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin in keiharde ongeremde neuqseks met @:vanillekwark
Mis er nog wel een of tweequote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent ze allemaal af gegaan, dus zeg het maar gewoon
Pffoeee, zou niet weten, suggesties?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie mis je nog en wie prijkt er bovenaan je lijstje
ja wie niet hequote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin in keiharde ongeremde neuqseks met @:vanillekwark
Ik heb er vandaag de kracht niet voorquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou het enthousiasme spat er vanaf.
Vrij weinig.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:14 schreef Samzz het volgende:
Hallo liefjes. Wat doen jullie vanavond, behalve FOK!en.
Jou hopelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:14 schreef Samzz het volgende:
Hallo liefjes. Wat doen jullie vanavond, behalve FOK!en.
TARDIS.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat zou je eigenlijk willen doen?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die stugge dikke lange, ook langs je kruis?
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zit slechte romkoms te kijken en ik lach me een breuk.
Nee, Uits. Ik ben geen aap.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die stugge dikke lange, ook langs je kruis?
Tja, humorquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zit slechte romkoms te kijken en ik lach me een breuk.
Meteen hoppa.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eerst een beetje daten, of meteen hoppa?
Ik vind t heerlijkquote:
Heb jij toch geen bal mee te makenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:30 schreef scrupuleus het volgende:
Nou TARDIS. wanneer ga je Samzz compleet hoppa nemen?
He lekkerdingquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meteen hoppa.
[..]
Ik vind t heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |