quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:20 schreef Solotov het volgende:
maar k probeer dus telkens nieuw account aan te maken maar krijg dan zo'n sneu bericht over dat er eerst een mod dat moet goedkeuren ofzo blablabla
DM ff welk account.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:20 schreef Solotov het volgende:
maar k probeer dus telkens nieuw account aan te maken maar krijg dan zo'n sneu bericht over dat er eerst een mod dat moet goedkeuren ofzo blablabla
Nevermind al gevondenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:20 schreef Solotov het volgende:
Man man man.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:35 schreef Solotov het volgende:
[..]
ja verdomme. nu ben ik dat mailadres kwijt.
was zo'n tijdelijke
Ja dan kom je in de wachtrijquote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:35 schreef Solotov het volgende:
[..]
was zo'n tijdelijke
Log uitquote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:35 schreef Solotov het volgende:
[..]
was zo'n tijdelijke
Al een maand he!!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:37 schreef scrupuleus het volgende:
Je bent gewoon niet sterk genoeg noel
Is dit acc niet goed genoegquote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:38 schreef Solotov het volgende:
[..]
ja jonge anders moet ik toch elke keer weer een mailadres aanmaken
waardeloos
Volgens mij niet, maar er zitten allemaal automatisch algoritmes achter.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:38 schreef Solotov het volgende:
[..]
oh en als t geen tijdelijke mail is dan niet?
Ik steun mijn boy!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is nog bezeten.
MAAR HIJ ROOK NIET
jawel maar ook dit account is gemaakt met zo'n tijdelijk mailadres en daar weet ik het ww ook niet meer van. Toevallig was ik op mn werkpc nog ingelogd. maar kan dus geen ww veranderen WANT DIE WEET IK NIET MEERquote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit acc niet goed genoeg
ik doe niet anders alleen nu zonder nicotinequote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wil je niet dat hij kan genieten en ontspannen?
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:41 schreef Solotov het volgende:
[..]
ik doe niet anders alleen nu zonder nicotine
Wat een drama.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:41 schreef Solotov het volgende:
[..]
jawel maar ook dit account is gemaakt met zo'n tijdelijk mailadres en daar weet ik het ww ook niet meer van. Toevallig was ik op mn werkpc nog ingelogd. maar kan dus geen ww veranderen WANT DIE WEET IK NIET MEER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |