Je weet net zo goed als ik dat ik dat hier ook niet kan zeggen. Daarom noemt men het juist een safespacequote:
Wanneer keertje samen spelen danquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft vast iets met FIFA te maken
Nooit, speel geen games waar mannen in een korte broek in voorkomen.quote:
Je hebt liever dat ze geen broekjes aanhebben hè hahaatjesquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nooit, speel geen games waar mannen in een korte broek in voorkomen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ze hadden moeite met mijn waarheid
Omdat we vandaag vrij zijn, like usual..quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:06 schreef Crack_ het volgende:
En waarom schijnt de zon vandaag niet net zo lekker als gisteren, jammerr
Echt he, kutzooiquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:06 schreef Crack_ het volgende:
En waarom schijnt de zon vandaag niet net zo lekker als gisteren, jammerr
Is dat zeerquote:
Dm staat open maar je hebt vast VK weer verrot gescholden net als toen hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat ik dat hier ook niet kan zeggen. Daarom noemt men het juist een safespace
Happy Mealquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat krijg je voor je verjaardag bij de mac
Nou leuk man met de gordijnen open tegenover de speeltuinquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Lekker is dat af en toe, keihard zingen onder de douche en daarna huiskamerdansen in je nakie
Homofoobquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze geen broekjes aanhebben hè hahaatjes
Ben je pedofiel?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou leuk man met de gordijnen open tegenover de speeltuin
Onrijp fruit smaakt niet, beschimmeld ook niet, rijp ertussenin, met veel sap en vruchtvlees.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wij allemaal hier hoor, jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |