Heb je Braddie gedate dat je dat als ontbijt kreeg? :squote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb brood met fricandeau, gebakken champignons en whisky cocktailsaus, superranzig eigenlijk maar kreeg dat een keer als ontbijt na een eerste date en toen heb ik drie dagen die combi op lopen boeren.
Ik verliet haar na een korte tijd 8 kilo zwaarderquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je Braddie gedate dat je dat als ontbijt kreeg? :s
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb brood met fricandeau, gebakken champignons en whisky cocktailsaus, superranzig eigenlijk maar kreeg dat een keer als ontbijt na een eerste date en toen heb ik drie dagen die combi op lopen boeren.
En onze vakantie samen dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De mooiste vakantie uit mijn leven.
Tragisch dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De mooiste vakantie uit mijn leven.
Nope, bewolkt hele dag al.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Schijnt bij jullie de zon ook zo fijn?
Nee fem, het is hier de hele dag al bewolkt echt verschrikkelijk. Zit jij nu lekker te genieten in het zonnetje?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Beetje 't kutleven vergeten voor een uurtje.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje stoned in een hangmat liggen zeker haha wat een topvakantie
Spijtig ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope, bewolkt hele dag al.
Ja net hele wandeling gemaaktquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee fem, het is hier de hele dag al bewolkt echt verschrikkelijk. Zit jij nu lekker te genieten in het zonnetje?
Ja echt lekker op het strandjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maart wil niet echt vlotten hier qua lekker weer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Spijtig ja.
[..]
Ja net hele wandeling gemaakt
Morgen zou wel zonnig worden alleen dan weer koeler.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maart wil niet echt vlotten hier qua lekker weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |