Na die shoarma scène is het nooit meer wat geweest maar ook de manier waarop hij overkomtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die was eind jaren '90 nog redelijk grappig maar daarna niet meer.
zo'n knuffelmarrokkaan die zijn cultuur verloochendquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind Najib Amhali echt een irritante man
Beetje zoals Ali B ook een verschrikkelijk figuurquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo'n knuffelmarrokkaan die zijn cultuur verloochend
sowiesoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje zoals Ali B ook een verschrikkelijk figuur
Eens.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na die shoarma scène is het nooit meer wat geweest maar ook de manier waarop hij overkomt
Tis nog geen 14.00quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:33 schreef Solotov het volgende:
Werkdag zit er weer op
fijn weekend allemaal
maand rookvrij. Lekker bezig ouwequote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:33 schreef Solotov het volgende:
Werkdag zit er weer op
fijn weekend allemaal
Ben je ook trots?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
maand rookvrij. Lekker bezig ouwe
ja bedanktquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
maand rookvrij. Lekker bezig ouwe
Haha niet al je hele leven op iedere website overal hetzelfde wachtwoord gebruiken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:41 schreef Solotov het volgende:
[..]
jawel maar ook dit account is gemaakt met zo'n tijdelijk mailadres en daar weet ik het ww ook niet meer van. Toevallig was ik op mn werkpc nog ingelogd. maar kan dus geen ww veranderen WANT DIE WEET IK NIET MEER
Ik ga zo ff naar de toko, daar wat afhalen voor de lunch.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo eens even lekker lunchen
Dit kan natuurlijk alleen een team effort zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:40 schreef Solotov het volgende:
[..]
ja bedankt
als presentje krijg ik een jaar geen notes van je
LUNCHGENOT BESTE GENOTquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga zo ff naar de toko, daar wat afhalen voor de lunch.
Indonesischgenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |