Liever 1 stukadoor in de bouw dan 10 in je vrouw!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maandag komt de stucadoor, ziet er al heel mooi uit.
Mijn dochter komt wel eens thuis en dan zeg ik direct, och je bent weer bij de overburen geweest ga maar douchen. Vind het ook stinken, het trekt ook meteen overal in.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:08 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ben er ook erg blij mee
en die vieze rooklucht die om mensen heen hangt die roken
idd. vet egoïstisch van mensen die rokenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn dochter komt wel eens thuis en dan zeg ik direct, och je bent weer bij de overburen geweest ga maar douchen. Vind het ook stinken, het trekt ook meteen overal in.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liever 1 stukadoor in de bouw dan 10 in je vrouw!
Gewoon je longen asfalteren, meer niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
idd. vet egoïstisch van mensen die roken
WAT WAS IK DENKENDE
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
idd. vet egoïstisch van mensen die roken
WAT WAS IK DENKENDE
daar zijn veel mensen het niet mee eensquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind dat nog wel lekker ruiken
Mijn schuur ruikt ook lekker, daar hangt nog een tak met toppenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:15 schreef Solotov het volgende:
[..]
daar zijn veel mensen het niet mee eens
over een uurtje niet meerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn schuur ruikt ook lekker, daar hangt nog een tak met toppen
meen je johquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee hier gaat het in de alcohol en maak er cbd/thc olie van.
Waarom heet je geen noel meerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:08 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ben er ook erg blij mee
en die vieze rooklucht die om mensen heen hangt die roken
Nee valt wel mee, enige nadeel is, het huis ruikt heel funky voor die dag, maar heb veel baad bij die olie en heb er geen nare bijwerkingen bij zoals ik bv bij tramadol ervaarquote:
Gebruik je de olie als pijnstiller?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, enige nadeel is, het huis ruikt heel funky voor die dag, maar heb veel baad bij die olie en heb er geen nare bijwerkingen bij zoals ik bv bij tramadol ervaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |