Nou nou nouquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:39 schreef Zorro het volgende:
Trein vol mensen van Polen naar Nederland. Weer eens wat anders.
Edgy.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:39 schreef Zorro het volgende:
Trein vol mensen van Polen naar Nederland. Weer eens wat anders.
Pol is dan ook een achterlijk gedeelte van Fok! Waar alleen vrijheid van meningsuiting geldt voor linkse mensen.quote:
Ik merk het, normaal is ie het eerste kwartier stil.quote:
quote:
quote:
Dan heb je annebelletje nog niet gehoord.quote:
Dat is dan ook een betamannetje die natuurlijk op GL stemt.quote:
Depayquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:47 schreef BobW het volgende:
Jongens, Nederland - Wit-Rusland, Wit-Rusland - Nederland?
Genee is de enige BN-er die er niet openlijk voor uit durft te komen dat ie eigenlijk links stemt.quote:
Hij stemt CDA.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is dan ook een betamannetje die natuurlijk op GL stemt.
Net zoiets als voetballers die niet openlijk ervoor uit durven komen dat ze homo zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Genee is de enige BN-er die er niet openlijk voor uit durft te komen dat ie eigenlijk links stemt.
Ga je straks weer shinen met haxball?quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga je straks weer shinen met haxball?
Je speelt errug goed de laatste tijdquote:
Oehquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:50 schreef BobW het volgende:
Ik voorspel dat de naam Memphis voor het eerst om 20:53 genoemd gaat worden.
Bijnaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:50 schreef BobW het volgende:
Komt omdat iedereen op hem gaat, dan krijg je de beste training.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je speelt errug goed de laatste tijd
Bijnaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:50 schreef BobW het volgende:
Sow.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:50 schreef BobW het volgende:
Vooral user GGMM heeft hier een handje van.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen op hem gaat, dan krijg je de beste training.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen op hem gaat, dan krijg je de beste training.
IS HET ZO EEN DAG?quote:
Hoe die gast ook al weer, die Robben prepareerde voor het WK met een gat van 3 cm. in z'n hamstring?quote:
Dick van Toornquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe die gast ook al weer, die Robben prepareerde voor het WK met een gat van 3 cm. in z'n hamstring?
Ik vind jouw ui niet echt smakelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Zo nog even een gesprek over hoe ze in de tunnel stonden voor de wedstrijd.
Oh ja! Inmiddels overleden toch?quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:12 schreef Antaris het volgende:
Ja ja, wat een zwaar irritant figuur die presentator.
Dit boeit niemandquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:12 schreef Antaris het volgende:
Ja ja, wat een zwaar irritant figuur die presentator.
En ja, ik kijk al niet meer.
okquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
GGMM weer opgenomen? Ik mis zijn gejank.
equote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ok
ok
wtf
jammer *naam*
mis
dolled
ok
waz, doe je best
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ok
ok
wtf
jammer *naam*
mis
dolled
ok
waz, doe je best
Jij speelt helemaal niet mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haxballen tot het weer licht wordt
Dan kunnen we dit forum ook wel sluiten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Lachen om mongooltjes is idd misselijkmakend
Alle formats van RTL zijn tenenkrommend slecht.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Lachen om mongooltjes is idd misselijkmakend
KOEKOEKquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan kunnen we dit forum ook wel sluiten.
Terechte kritiek.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:30 schreef Evertjan het volgende:
Lekker de zoon van de baas afzeiken op TV
Fijne gedachte dat er naast je vissen, nog mensen aan je denken.quote:
Straks weer, als je weer scoort terwijl er iemand afk is om vervolgens trots te gaan doen met je goal.quote:
Denken vissen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fijne gedachte dat er naast je vissen, nog mensen aan je denken.
Snel, bespreek ook mijn RQ'tjes!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks weer, als je weer scoort terwijl er iemand afk is om vervolgens trots te gaan doen met je goal.
Afk gaan als ik ga scoren is wel erg zwak.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks weer, als je weer scoort terwijl er iemand afk is om vervolgens trots te gaan doen met je goal.
Davy klaagde dat we 3v3 op Huge speelden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan toch niet zeggen dat je steeds bij open doelen scoren leuk vindt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Davy klaagde dat we 3v3 op Huge speelden.
Daarna Big.
Beide verloren.
Dat waren gewoon foutjes van Messi.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kan toch niet zeggen dat je steeds bij open doelen scoren leuk vindt.
Terechte kritiek.quote:
Niet samen in de kleedkamer gezeten natuurlijk.quote:
Geroosterde taco's lekker man niks mis mee.quote:
Frans van Seumeren gaat even los op de KNVBtwitter:RTVUtrechtSport twitterde op vrijdag 22-03-2019 om 16:29:14Frans van Seumeren spuwt zijn gal richting de KNVB. "Geen minuut stilte bij Oranje vanwege een protocol. Ze moeten zich diep schamen." Kijk Een Berg Sport met @vdBergRene @GKruys en @Korneel_Evers Vanaf 17.30 op @rtvutrecht https://t.co/tiFDrGuymm reageer retweet
Goede keuze.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb vorige week een pro abbo op VI.nl aangeschaft
Mensonterend spelletje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kijk trouwens niet, ik ben hier voor het HaxBall.
Ah ik hoor het al, je kan er geen moer van.quote:
quote:
Uh okquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kijk trouwens niet, ik ben hier voor het HaxBall.
quote:
Heb de room niet gejoind. Heb die hele link gemistquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Heb de room niet gejoind. Heb die hele link gemist
quote:
sowquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
VBL heeft helaas geen mods meer over door het vertrek van Sked.
Is Rene er nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@GGMM @onlogischquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Prima leesvoer, geld meer dan waard.quote:
Linkse, seniele debiel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:57 schreef superniger het volgende:
MAD
https://www.ad.nl/show/fr(...)rry-baudet~a7f3ddc9/
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:57 schreef superniger het volgende:
MAD
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:57 schreef superniger het volgende:
MAD
Wat een achterlijke grafmongoolquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:57 schreef superniger het volgende:
MAD
Ik heb het idee dat zulke schepsels niet echt kunnen leven in een democratische samenleving.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:57 schreef superniger het volgende:
MAD
Was Freekje weer dronken?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:57 schreef superniger het volgende:
MAD
Taco springt voor de treinquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er werden wat mensen door de mangel gehaald.
Welke dombo van een journalist schreef dit? Koeman doelde helemaal niet op de nederlaag maar dat hij er in zijn trainingspak nou ook niet echt briljant uitzag. Beetje uitleggen wat iemand bedoelt, zo irritant altijd.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Koeman scheurt tegen Duitsers uit zijn broek
Het voorval gebeurde bij de gelijkmaker van Memphis Depay, die Oranje daarmee in de tweede helft volledig terug in de wedstrijd bracht. De ploeg van Koeman keek na 45 minuten voetbal immers nog tegen een 0-2 achterstand aan.
„Ik scheurde van mijn enkels tot aan mijn rug uit mijn broek, dan zie je er niet goed uit”, verklaarde Koeman. „Niet dat ik er nu goed uitzie”, doelde hij vervolgens op de late dreun die het Nederlands elftal tegen de Duitsers kreeg te verwerken. In de 90e minuut tekende Nico Schulz namelijk voor de winnende treffer van Duitsland.
https://www.telegraaf.nl/(...)tsers-uit-zijn-broek
Iemand een foto![]()
Vraag het voor Wilfred
Huh leg jij nou uit wat hij bedoelde? Irritant hoor!!!!!quote:Op maandag 25 maart 2019 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welke dombo van een journalist schreef dit? Koeman doelde helemaal niet op de nederlaag maar dat hij er in zijn trainingspak nou ook niet echt briljant uitzag. Beetje uitleggen wat iemand bedoelt, zo irritant altijd.
Met of zonder obesi-tasquote:Op maandag 25 maart 2019 20:02 schreef Gehrman het volgende:
Boskamp staat al in Vakblad FrituurWereld.
Johan zei het al, weg = weg maar straks echt wegquote:Op maandag 25 maart 2019 19:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Faillissement dreigt voor Op=Op Voordeelshop
Al weer staat een winkelketen op omvallen. De Op=Op Voordeelshop verkeert met zijn ruim 140 vestigingen en 1000 medewerkers in financieel zwaar weer en heeft faillissement aangevraagd.
https://www.ad.nl/economi(...)ordeelshop~a673fb8c/
![]()
waar moeten we nu onze vi onderbroekjes kopen
https://www.veronicainsideshop.nlquote:Op maandag 25 maart 2019 20:05 schreef macca728 het volgende:
Johan zei het al, weg = weg maar straks echt weg
Verdorie, betrapt.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh leg jij nou uit wat hij bedoelde? Irritant hoor!!!!!
Ivm interland voetbal dus is er niet genoeg te besprekenquote:Op maandag 25 maart 2019 20:35 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Standaard ingekort weer? Of eenmalig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |