Niet te voorbarig, he. Duurt nog meer dan een week.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:05 schreef dick_laurent het volgende:
Precies op 3 april.... een woensdag.... én mijn verjaardag. Meest koude en regenachtige dag vd week, uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Je maakt het ook te makkelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:05 schreef dick_laurent het volgende:
Precies op 3 april.... een woensdag.... én mijn verjaardag. Meest koude en regenachtige dag vd week, uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Lat niet zo laag leggen aub. 20 graden, windstil en minimum uv-index van 5quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Midden volgende week lijkt het best wel weer ff tyfus koud k*t weer te worden. Onder de 10. Dat mag niet meer in april. Rond de 15 minimaal graag.
Vreemd zijspoor?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:14 schreef Dven het volgende:
GFS gooit op lange termijn al lange tijd er heel vreemde kaarten uit. Iets om in de gaten te houden. Zijn ze iets op het spoor?
Lucky! Gefeliciteerd alvastquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niet te voorbarig, he. Duurt nog meer dan een week.
Vrijdag 16/17 graden met veel zon........en dan ben ik jarig
Zelfs daar heb ik nooit last van, kou op mijn verjaardag. (26 juli).quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:05 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, vooral op maandag!quote:
Bij mij schijnt altijd de zon. (17 aug.)quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik nooit last van, kou op mijn verjaardag. (26 juli).
Is toch echt best lekker en een waterig zonnetje?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht dat het mooi weer zou worden? Geen zon gezien nog
Jawel temperatuur is prima. Namiddag wat zon betreft ook trouwens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is toch echt best lekker en een waterig zonnetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |