Liever door mij dan hij die niet genoemd zal wordenquote:
Das rot. Ik heb al 6 jaar geen vlinders gehad denk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee.. paar dates gehad en voor het eerst sinds m'n scheiding weer vlinders... maar ik zit weer flink mis met m'n keuze in mannen
True.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Liever door mij dan hij die niet genoemd zal worden
Ik reed vorige week door donkeroranje, lees je vervolgens dat er daar die dag 20 op de bon hebben geslingerd voor rood lichtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:40 schreef rival het volgende:
@:DrMarten
Rood idd. Vanuit een onopvallende auto.
Hij moest vorige week plotseling verhuizen... (wtfquote:
Vorige week? Die zou zomaar nog binnen kunnen komenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik reed vorige week door donkeroranje, lees je vervolgens dat er daar die dag 20 op de bon hebben geslingerd voor rood licht
Mazzel gehad daar.
Was ook typisch zo'n gevalletje van er komt niks aan, waarom gaat dat ding uberhaupt op rood
ik zou het vaak wel willen, maar doe het nietquote:
Dat klinkt idd wel als iemand waar je ver van weg wil blijven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij moest vorige week plotseling verhuizen... (wtf)
En hij had al twee dagen beloofd contact op te nemen, maar telkens smoesjes.
Tijd heb je niet, tijd maak je. Dus: dààg.
alle verkeersregels zijn er wel erg veelquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben godverdomme ook de enige in deze SC die zich aan verkeersregels houdt, of hoe zit dat?
Staat geen flitserquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Vorige week? Die zou zomaar nog binnen kunnen komen
Ik stond al een tijdje. Kruispunt was leeg. Zag nergens ander verkeer op de auto achter mij na.
Volgens mij zat ie daarin
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij moest vorige week plotseling verhuizen... (wtf)
En hij had al twee dagen beloofd contact op te nemen, maar telkens smoesjes.
Tijd heb je niet, tijd maak je. Dus: dààg.
Yeah, maar met vlinders voelt het wel even heel erg kut enzo. Zal morgen wel weer een stuk beter gaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt idd wel als iemand waar je ver van weg wil blijven.
Oh en zijn auto stond te koop op een veilingsite van gerechtsdeurwaarders...quote:
En dat terwijl er zoveel geschikte Fokkers op zoek zijn naar een leuke vriendin.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh en zijn auto stond te koop op een veilingsite van gerechtsdeurwaarders...
Mijn smaak in mannen is echt kansloos.![]()
dat is wel een red flag jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Vorige week? Die zou zomaar nog binnen kunnen komen
Ik stond al een tijdje. Kruispunt was leeg. Zag nergens ander verkeer op de auto achter mij na.
Volgens mij zat ie daarin
Ik doe het doorgaans best netjes. Al rijnik eigenljjl standaard 10 te hard op de teller (als de weg het toelaat).quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben godverdomme ook de enige in deze SC die zich aan verkeersregels houdt, of hoe zit dat?
Wie is er hier een topic aap?quote:
Oeiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik .... ff denken, 2012. Nou, 7 jaar!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Das rot. Ik heb al 6 jaar geen vlinders gehad denk ik
Ruzie Ruzie Ruziequote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dan? he? wat nou? mot je?
Misschien had deze gozer zoveel stof voor een dusdanig briljante roman opgeleverd dat je door alle ervaringen die je nu hebt laten liggen zelf uit de geldzorgen had kunnen komen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, gezien mijn vorige relatie en nu paar jaar bij een goede psych weet ik dat ik niet de redder uit moet gaan hangen. Ik verdien gewoon een leuke vent zonder een hele sleurhut aan psychische en/of financiële problemen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Oei
Huis uit gezet dan?
Ik vind het knap dat je dan kunt zeggen ik ga hier niet in mee
Ik dacht dat ik ook zo was maar blijkbaar was ik dommer
Nog in beroep gaan ook terwijl je bewust een overtreding begaat.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je maar weer naast een vieze zweter mag zitten straks
Dude, mijn levensverhaal tot nu toe is méér dan genoeg. Wil er geen verdere shit bij hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien had deze gozer zoveel stof voor een dusdanig briljante roman opgeleverd dat je door alle ervaringen die je nu hebt laten liggen zelf uit de geldzorgen had kunnen komen.
Gemiste kans!
Zo heb ik er al 2 laten verdwijnen, je bent gek als je het niet doetquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog in beroep gaan ook terwijl je bewust een overtreding begaat.hopelijk hebben ze extra administratiekosten in rekening gebracht
Dat is een goed besef!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, gezien mijn vorige relatie en nu paar jaar bij een goede psych weet ik dat ik niet de redder uit moet gaan hangen. Ik verdien gewoon een leuke vent zonder een hele sleurhut aan psychische en/of financiële problemen.
Ho ho ho, hebben wij geknikkerd samen? Met je dude...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude, mijn levensverhaal tot nu toe is méér dan genoeg. Wil er geen verdere shit bij hoor
Fietsers krijgen altijd pas heel laat groen, omdat er een marge is in gebouwd voor debiele automobilisten die door rood knallen. Als ik dan zie dat het kruispunt vrij is en er geen debielen aankomen steek ik ook alvast over terwijl het nog net geen groen is.quote:
O... dat was verkeerdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dan? he? wat nou? mot je?
Ik was al aan t leveluppen!quote:
En zit je nu erg in de schulden door Hosti?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:57 schreef Allures het volgende:
Ik ben gewoon naïef. Ik geloof ze als ze een mooiere versie van de werkelijkheid ophangen
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
En zit je nu erg in de schulden door Hosti?
oh is dat de smoes.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Fietsers krijgen altijd pas heel laat groen, omdat er een marge is in gebouwd voor debiele automobilisten die door rood knallen. Als ik dan zie dat het kruispunt vrij is en er geen debielen aankomen steek ik ook alvast over terwijl het nog net geen groen is.
Staan er stoplichten in de stad?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh is dat de smoes.
ik dacht dat fietsers in de grote stad gewoon kleurenblind waren
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Fietsers krijgen altijd pas heel laat groen, omdat er een marge is in gebouwd voor debiele automobilisten die door rood knallen. Als ik dan zie dat het kruispunt vrij is en er geen debielen aankomen steek ik ook alvast over terwijl het nog net geen groen is.
Had het over buiten de stad. In de stad staat het niet zo anti-fietser afgesteld.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh is dat de smoes.
ik dacht dat fietsers in de grote stad gewoon kleurenblind waren
Anarchiequote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:02 schreef Allures het volgende:
[..]dat mag niet
Als iedereen dat doet krijg je anarchie
Ik vertrouw er niet zo op dat anderen zich aan regels houden, en terecht blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Wow, wel een beetje tokkie van je hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Zo heb ik er al 2 laten verdwijnen, je bent gek als je het niet doet
Kost niks extra. Je hebt zelfs meer tijd om te betalen nu. Alleen maar voordelen van jouw belastingcenten
Je leek mij zo huisje-boompje-beestje.quote:
Minder boetes = meer schultenbrauquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, wel een beetje tokkie van je hoor
Hoezo...?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:56 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ho ho ho, hebben wij geknikkerd samen? Met je dude...
Eh, ik ben allebei een beetje denk ik? Geen idee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je leek mij zo huisje-boompje-beestje.Of vind jij het al anarchie als de katten bak een halve dag later wordt schoongemaakt dan gepland?
een kattenbak moet gewoon schoon zijn..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eh, ik ben allebei een beetje denk ik? Geen idee.
Ach, de 2x dat ik geflitst ben waren terecht, doe je niks aan. Een ervan had ik nog mazzel dat er iemand voor me zat diebhet kalm aan deed anders was ie duurder geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Zo heb ik er al 2 laten verdwijnen, je bent gek als je het niet doet
Kost niks extra. Je hebt zelfs meer tijd om te betalen nu. Alleen maar voordelen van jouw belastingcenten
Gewoon elke keutel verwijderen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een kattenbak moet gewoon schoon zijn..
Dat.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een kattenbak moet gewoon schoon zijn..
Lastig. Dan moet ik ze altijd naar beneden gooienquote:
En het dak?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lastig. Dan moet ik ze altijd naar beneden gooien
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lastig. Dan moet ik ze altijd naar beneden gooien
Aiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik moet morgen overdag en zondag op maandag de nacht
Uitstellenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:53 schreef Faxie het volgende:
Nog steeds geen zin in de velgen. Ik stel het wel uit tot maandag ofzo
Daar rij ik zo ook heen. En misschien ook maar even de garage bellen wanneer ze tujd hebben voor de bandenwissel.quote:
zou verboden moeten wordenquote:
lijkt me heerlijkquote:
een paar miljoen mensen minder zou al een stap in de goede richting zijn.quote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een paar miljoen mensen minder zou al een stap in de goede richting zijn.
Ja. Even een paar pillen poppen vanavond en de wereld heeft al van 1 persoon minder last.quote:
Doe het nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. Even een paar pillen poppen vanavond en de wereld heeft al van 1 persoon minder last.
Lekker op t strand in de zon in plaats van debuggenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker dingen debuggen op vrijdagmiddag in plaats van in de zon op het terras zitten
Is wel echt enorm verschil. Lijstje met 15 meest smerige steden, bijna allemaal daar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:43 schreef Harmankardon het volgende:
China en India uitfaseren en dan staan we er weer chill voor.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken
/fatty4life
Nah.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:10 schreef O_o_ het volgende:
Ik voel me een beetje down vandaag. Hopelijk vertelt iemand hier vandaag nog een leuke mop.
Twee tieten in een enveloppe.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:10 schreef O_o_ het volgende:
Ik voel me een beetje down vandaag. Hopelijk vertelt iemand hier vandaag nog een leuke mop.
Gelukkig mogen zij de komende jaren nog vrolijk doorontwikkelenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is wel
[..]
Is wel echt enorm verschil. Lijstje met 15 meest smerige steden, bijna allemaal daar.
Twee tetten in een envelopquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:10 schreef O_o_ het volgende:
omfgquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een van mijn meiden vandaag was verbaasd dat er nog geen Netflix was in 1968. Hoe konden ze dan Star Trek kijken?
Aiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een van mijn meiden vandaag was verbaasd dat er nog geen Netflix was in 1968. Hoe konden ze dan Star Trek kijken?
Geen populaire mening als je gaat verkondigen dat je ze allemaal uit wil roeien.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is wel
[..]
Is wel echt enorm verschil. Lijstje met 15 meest smerige steden, bijna allemaal daar.
Een ander vroeg zich af waarom haar klasgenoten nog geen borsthaar hadden.quote:
Genghiz Khan heeft meer voor het milieu gedaan dan Jesse Klaver, Paul Rosemuller en Femke Halsema bij elkaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen populaire mening als je gaat verkondigen dat je ze allemaal uit wil roeien.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genghiz Khan heeft meer voor het milieu gedaan dan Jesse Klaver, Paul Rosemuller en Femke Halsema bij elkaar.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoho het gaat om schuldig voelen en 2 min douchen niet daadwerkelijk wat doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genghiz Khan heeft meer voor het milieu gedaan dan Jesse Klaver, Paul Rosemuller en Femke Halsema bij elkaar.
Maar hoe deden ze dat nou dan? Een cassetteband in de tv? Die dan wekelijks met de post kwam of zo?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen. Voel me dan wel oud hoor.
Zekerquote:
Not sure its serious?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar hoe deden ze dat nou dan? Een cassetteband in de tv? Die dan wekelijks met de post kwam of zo?
Ze keken iedere week braaf tv.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar hoe deden ze dat nou dan? Een cassetteband in de tv? Die dan wekelijks met de post kwam of zo?
'mijn meiden'quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja ik ook!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan me nog de introductie van Nederland 3 herinneren
#oud
Ga samenwonen met CL.quote:
Alles wat ik aanraak gaat dood. Ik begin er niet aanquote:
Ze heeft vaak genoeg op de mijne gepast. Dat verklaart wel die gebroken ledematen elke keer.quote:
Het leger zoekt jou.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alles wat ik aanraak gaat dood. Ik begin er niet aan
Ja dat had ik eerder ook altijd. Toch houden deze planten het al twee jaar uit.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alles wat ik aanraak gaat dood. Ik begin er niet aan
Ja zie je, dan gaat het sowieso misquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft vaak genoeg op de mijne gepast. Dat verklaart wel die gebroken ledematen elke keer.
Ik zou wel een goede zijn voor het leger..quote:
Dat is knap, ik kan zelfs cactussen dood laten gaan. En die hebben bijna nooit water nodig.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat had ik eerder ook altijd. Toch houden deze planten het al twee jaar uit.
Killer body?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede zijn voor het leger..
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede zijn voor het leger..
[..]
Dat is knap, ik kan zelfs cactussen dood laten gaan. En die hebben bijna nooit water nodig.
Puik plan en cheersquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:35 schreef Trashcanman het volgende:
Even alle NWS topics uit myat Gegooid, nu even alleen positieve dingen.
En bier.
Nee, hard en harteloos.quote:
Ben net aan mijn eerste flesje van de avond begonnen.quote:
... En een slechte leugenaar.quote:
Morgen klein roadtripje, misschien foodtruck gerelateerd snaaien en zondag iets met paarden. En jij?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jij nog leuke plannen voor het weekend?
Sarcasme. Maar een killerbody heb ik helaas niet.quote:
Ik ga vanavond met een vriend naar de stad en morgen speciaalbierfestival, daarna vast genoeg bier gezien voor dit weekend.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, hard en harteloos.
[..]
Ben net aan mijn eerste flesje van de avond begonnen.
Wat voor body dan wel?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sarcasme. Maar een killerbody heb ik helaas niet.
Foodtruck festivals zijn vaak wel tof ja, hopen dat het entertainment ook een beetje leuk is.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Morgen klein roadtripje, misschien foodtruck gerelateerd snaaien en zondag iets met paarden. En jij?
Klinkt een een festival voor mijquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met een vriend naar de stad en morgen speciaalbierfestival, daarna vast genoeg bier gezien voor dit weekend.
Jij hebt weer genoeg vragen gesteld voor vandaagquote:
omg so close bij een meetquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met een vriend naar de stad en morgen speciaalbierfestival, daarna vast genoeg bier gezien voor dit weekend.
Meh, vind het vaak tegenvallen, zowel eten als muziek. Heb jij geen plannen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Foodtruck festivals zijn vaak wel tof ja, hopen dat het entertainment ook een beetje leuk is.
Ik heb m'n post ge-editquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Meh, vind het vaak tegenvallen, zowel eten als muziek. Heb jij geen plannen?
Ik hou mijn mond alweerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij hebt weer genoeg vragen gesteld voor vandaag
alleen eten is genoeg voor mijquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Meh, vind het vaak tegenvallen, zowel eten als muziek. Heb jij geen plannen?
Oh cool! Wat voor trommels? Hoop dat Bob een beetje mooi mee kan doen, gezien zijn situatie. Wat voor bandjes zondag?quote:
Laat ik het erop houden dat ik geen slank, afgetraind modellenlichaam hebquote:
Dat zou het voor mij ook kunnen zijn, maar helaas valt het vaker tegen dan mee eigenlijk. #snobquote:
Als het maar zoet isquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat ze ook wel iets hebben dat jij lust.
Ben even kwijt welke het vandaag was maar ze doet ook oa surdo.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh cool! Wat voor trommels? Hoop dat Bob een beetje mooi mee kan doen, gezien zijn situatie. Wat voor bandjes zondag?
Oh dat klinkt goedquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb cherry chouffe meegenomem net bij de ah
Oh leuk! En ja, lijkt me sowieso wel een bijzondere avond worden. Komatsu is wel gezellig wat ik er zo van gehoord heb. Klinkt als een goed weekend manquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ben even kwijt welke het vandaag was maar ze doet ook oa surdo.
Het zal morgen wel een bijzondere avond worden, geen idee of hij nog een stem of de energie heeft voor een hele show.
Zondag staat oa Komatsu in db's op de planken.
Volgens mij zei je dat die ipa je wel beviel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik viel op de meet door de mand zeker?
Jup, en tussendoor lekker maffen en lui doenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh leuk! En ja, lijkt me sowieso wel een bijzondere avond worden. Komatsu is wel gezellig wat ik er zo van gehoord heb. Klinkt als een goed weekend man
En ik dronk ook al Heineken, oeiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat die ipa je wel beviel.
Heerlijk, zeker als het weer een beetje zonnig blijftquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jup, en tussendoor lekker maffen en lui doen
Die gaat mee! Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Uhu
https://www.biernet.nl/bier/merken/cherry-chouffe
luister niet naar hem, hij is gekquote:
ik hou niet van popcorn, maar als ik het moet eten, dan wel zoutquote:
Moet ik nog steeds eens doen op een feestje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je maar niet mixt. Da's net zoiets als m&m's en skittles mengen
zijn er monsters die zoiets doen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds eens doen op een feestje.
Kan primaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zolang ik er maar niet benquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds eens doen op een feestje.
wauw, hoe is het zo ver kunnen komen?quote:
Je houdt niet van popcornquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou niet van popcorn, maar als ik het moet eten, dan wel zout
Ik zuur iedereen zuur.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, hoe is het zo ver kunnen komen?
goeie vraag. volgende vraag.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je houdt niet van popcorn
Hoe dan.
Wat vind je dan wel een lekkere snack?quote:
Enjoy, ik vind 'm erg lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die gaat mee! Bedankt voor de tipEn alvast cheers ook
chips, worst, kaas, bugles, wasabi peas, toastjes enz enzquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel een lekkere snack?
Alles van de frietkraamquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chips, worst, kaas, bugles, wasabi peas, toastjes enz enz
Kaas en buglesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chips, worst, kaas, bugles, wasabi peas, toastjes enz enz
wat heb je in de aanbieding?quote:
meer voor mijquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:17 schreef Lotusss het volgende:
Heb net mijzelf culinair verwend: gegrilde groene asperges met ham en hollandaisesaus met kappertjes. En een wit wijntje erbij. Omnomnom
Dat mag. Doeiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:18 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb al de hele dag honger. En verveel me.
mag ik al naar bed?
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je in de aanbieding?
[..]
meer voor mij
Vandaag in de aanbieding bij Kopjechino's bierkraam: la Trappe Quadruple, grolsch beugelfles, Kanon en Westmalle triple.quote:
Doe maar de Westmalle danquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Vandaag in de aanbieding bij Kopjechino's bierkraam: la Trappe Quadruple, grolsch beugelfles, Kanon en Westmalle triple.
not bad. not bad at allquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Vandaag in de aanbieding bij Kopjechino's bierkraam: la Trappe Quadruple, grolsch beugelfles, Kanon en Westmalle triple.
Westmalle voor Vinnie. There you go.quote:
Nee toch. Ik hou nou eenmaal van de sterkere biertjesquote:
begin wel rustig met een beugel. daarna kunnen we aan de la trappequote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Westmalle voor Vinnie. There you go.
[..]
Nee toch. Ik hou nou eenmaal van de sterkere biertjes
Klinkt als een geweldig planquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begin wel rustig met een beugel. daarna kunnen we aan de la trappe
Cheersquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Westmalle voor Vinnie. There you go.
[..]
Nee toch. Ik hou nou eenmaal van de sterkere biertjes
ik moet eerst weer eens ruimte maken in de huidige voorraadquote:
Ook lekkerquote:
Ik drink te weinig om een voorraad aan te leggenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet eerst weer eens ruimte maken in de huidige voorraad
nu maar eens mee beginnen
Zekerquote:
En waar bestaat je huidige voorraad uit?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet eerst weer eens ruimte maken in de huidige voorraad
nu maar eens mee beginnen
Of je drinkt teveel zodat er nooit een voorraad ontstaat.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik drink te weinig om een voorraad aan te leggenKan natuurlijk ook een reden zijn om juist een voorraad aan te leggen
[..]
Zeker
Dat klinkt meer als mijn stijlquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of je drinkt teveel zodat er nooit een voorraad ontstaat.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of je drinkt teveel zodat er nooit een voorraad ontstaat.
Ik mis de cocktailsquote:
poeh. even uit mn hoofd:quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En waar bestaat je huidige voorraad uit?
Hoe lang doe je hiermee?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poeh. even uit mn hoofd:
grolsch pils (krat)
schneider weisse weizenbier (krat)
palm (sixpack)
La Chouffe Houblon (4pack)
triple karmeliet
Guinness
4 verschillende jopen bieren
en nog een stuk of 10 losse flesjes, maar dan moet ik in de kelder gaan kijken..
Likeur43quote:
Ik drink geen cocktailsquote:
This must be what heaven looks like..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poeh. even uit mn hoofd:
grolsch pils (krat)
schneider weisse weizenbier (krat)
palm (sixpack)
La Chouffe Houblon (4pack)
triple karmeliet
Guinness
4 verschillende jopen bieren
en nog een stuk of 10 losse flesjes, maar dan moet ik in de kelder gaan kijken..
Half 1 vannachtquote:
Die heb ik hier nog volgens mijquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Likeur43
[..]
Ik drink geen cocktails
[..]
This must be what heaven looks like..
best lang, want doordeweeks drink ik niet thuis, maar moeilijk te zeggen want altijd als ik een bier zie wat ik nog niet heb gehad koop ik dat weer er bij.quote:
kom je mee drinken?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Likeur43
[..]
Ik drink geen cocktails
[..]
This must be what heaven looks like..
Je hoeft ze alleen maar voor mij te halen danquote:
Proost!quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best lang, want doordeweeks drink ik niet thuis, maar moeilijk te zeggen want altijd als ik een bier zie wat ik nog niet heb gehad koop ik dat weer er bij.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best lang, want doordeweeks drink ik niet thuis, maar moeilijk te zeggen want altijd als ik een bier zie wat ik nog niet heb gehad koop ik dat weer er bij.
Ik help graag mee met ruimte creëerenquote:
Dat is goedquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft ze alleen maar voor mij te halen dan
Genoeg andere lekkere alternatieven. Komt goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is goed
Vind ze best lekker hoor, maar drink doorgaans nooit cocktails.
Pff wat naar zeg..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net oud collega gesproken die een aantal jaren geleden een hersenbloeding heeft gehad.
Is nu weer ernstig ziek![]()
Vind het echt zó erg voor hem
Collega van mij ook, kreeg plots longkanker. Lang moeten herstellen. Sinds kort is er wéér kanker geconstateerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Schrok er ook echt van.
Hij heeft zoveel pech de laatste jaren...
Mooi gezegd, ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:04 schreef Lotusss het volgende:
Je gaat er vanuit dat het leven zich wel rechttrekt als je veel pech hebt gehad, op een karma manier. Maar soms is dat gewoon niet zo en hebben slechte mensen gewoon geluk en goede mensen altijd pech.
Ergo: het leven is niet eerlijk. Dus probeer er maar het beste van te maken en geniet van alles: de liefde en steun van familie en vrienden, een mooie dag, bloeiende natuur, dat je favoriete pizza in de aanbieding is etc etc.
/end filosofische rant
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mooi gezegd, ben het helemaal met je eens
Was het maar kut, dan was het nog wat. #filosofischquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:12 schreef Q. het volgende:
Het leven is kut. Net de stille tocht meegelopen. Dan besef je ook weer dat het zo afgelopen kan zijn.
Voor zolang het duurt.quote:
Het maakte wel indruk dus?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:12 schreef Q. het volgende:
Het leven is kut. Net de stille tocht meegelopen. Dan besef je ook weer dat het zo afgelopen kan zijn.
Klinkt heel kansloos, maar toen ik nog bij dezelfde werkgever zat als Q., ging ik in de zomervakantie met de auto (want zonder spits veel sneller) en nam ik voor het laatste stukje die tram, omdat ik niet bij mijn werkgever mocht parkeren.quote:
Dat is toch Air zijn taak?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:39 schreef MissMSX het volgende:
Morgen maar eens zaadjes planten.
#NieuwLeven
Kom maar hier. Dan zal ik bij jou eens alles pakken wat ik kan.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar hier. Dan zal ik bij jou eens alles pakken wat ik kan.
Ik probeer ze juist niet te planten.quote:
Alsof het mijn laatste dag isquote:
Meer onkruid kunnen we niet gebruiken nee.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:12 schreef Q. het volgende:
Je doet nu net of dat een uitzondering is.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik merk het ja. Je klinkt als een 16 jarige puber.
Ik zit ook best regelmatig in die tram. Ik heb zelf nog geen gevoel van onveiligheid gehad wat dat betreft maar kan me voorstellen dat zulke berichten er best inhakken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klinkt heel kansloos, maar toen ik nog bij dezelfde werkgever zat als Q., ging ik in de zomervakantie met de auto (want zonder spits veel sneller) en nam ik voor het laatste stukje die tram, omdat ik niet bij mijn werkgever mocht parkeren.
Dus wist ook precies waar het was enzo... blegh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |