Liever door mij dan hij die niet genoemd zal wordenquote:
Das rot. Ik heb al 6 jaar geen vlinders gehad denk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee.. paar dates gehad en voor het eerst sinds m'n scheiding weer vlinders... maar ik zit weer flink mis met m'n keuze in mannen
True.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Liever door mij dan hij die niet genoemd zal worden
Ik reed vorige week door donkeroranje, lees je vervolgens dat er daar die dag 20 op de bon hebben geslingerd voor rood lichtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:40 schreef rival het volgende:
@:DrMarten
Rood idd. Vanuit een onopvallende auto.
Hij moest vorige week plotseling verhuizen... (wtfquote:
Vorige week? Die zou zomaar nog binnen kunnen komenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik reed vorige week door donkeroranje, lees je vervolgens dat er daar die dag 20 op de bon hebben geslingerd voor rood licht
Mazzel gehad daar.
Was ook typisch zo'n gevalletje van er komt niks aan, waarom gaat dat ding uberhaupt op rood
ik zou het vaak wel willen, maar doe het nietquote:
Dat klinkt idd wel als iemand waar je ver van weg wil blijven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij moest vorige week plotseling verhuizen... (wtf)
En hij had al twee dagen beloofd contact op te nemen, maar telkens smoesjes.
Tijd heb je niet, tijd maak je. Dus: dààg.
alle verkeersregels zijn er wel erg veelquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben godverdomme ook de enige in deze SC die zich aan verkeersregels houdt, of hoe zit dat?
Staat geen flitserquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Vorige week? Die zou zomaar nog binnen kunnen komen
Ik stond al een tijdje. Kruispunt was leeg. Zag nergens ander verkeer op de auto achter mij na.
Volgens mij zat ie daarin
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij moest vorige week plotseling verhuizen... (wtf)
En hij had al twee dagen beloofd contact op te nemen, maar telkens smoesjes.
Tijd heb je niet, tijd maak je. Dus: dààg.
Yeah, maar met vlinders voelt het wel even heel erg kut enzo. Zal morgen wel weer een stuk beter gaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt idd wel als iemand waar je ver van weg wil blijven.
Oh en zijn auto stond te koop op een veilingsite van gerechtsdeurwaarders...quote:
En dat terwijl er zoveel geschikte Fokkers op zoek zijn naar een leuke vriendin.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh en zijn auto stond te koop op een veilingsite van gerechtsdeurwaarders...
Mijn smaak in mannen is echt kansloos.![]()
dat is wel een red flag jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Vorige week? Die zou zomaar nog binnen kunnen komen
Ik stond al een tijdje. Kruispunt was leeg. Zag nergens ander verkeer op de auto achter mij na.
Volgens mij zat ie daarin
Ik doe het doorgaans best netjes. Al rijnik eigenljjl standaard 10 te hard op de teller (als de weg het toelaat).quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben godverdomme ook de enige in deze SC die zich aan verkeersregels houdt, of hoe zit dat?
Wie is er hier een topic aap?quote:
Oeiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik .... ff denken, 2012. Nou, 7 jaar!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Das rot. Ik heb al 6 jaar geen vlinders gehad denk ik
Ruzie Ruzie Ruziequote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dan? he? wat nou? mot je?
Misschien had deze gozer zoveel stof voor een dusdanig briljante roman opgeleverd dat je door alle ervaringen die je nu hebt laten liggen zelf uit de geldzorgen had kunnen komen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, gezien mijn vorige relatie en nu paar jaar bij een goede psych weet ik dat ik niet de redder uit moet gaan hangen. Ik verdien gewoon een leuke vent zonder een hele sleurhut aan psychische en/of financiële problemen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Oei
Huis uit gezet dan?
Ik vind het knap dat je dan kunt zeggen ik ga hier niet in mee
Ik dacht dat ik ook zo was maar blijkbaar was ik dommer
Nog in beroep gaan ook terwijl je bewust een overtreding begaat.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je maar weer naast een vieze zweter mag zitten straks
Dude, mijn levensverhaal tot nu toe is méér dan genoeg. Wil er geen verdere shit bij hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien had deze gozer zoveel stof voor een dusdanig briljante roman opgeleverd dat je door alle ervaringen die je nu hebt laten liggen zelf uit de geldzorgen had kunnen komen.
Gemiste kans!
Zo heb ik er al 2 laten verdwijnen, je bent gek als je het niet doetquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog in beroep gaan ook terwijl je bewust een overtreding begaat.hopelijk hebben ze extra administratiekosten in rekening gebracht
Dat is een goed besef!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, gezien mijn vorige relatie en nu paar jaar bij een goede psych weet ik dat ik niet de redder uit moet gaan hangen. Ik verdien gewoon een leuke vent zonder een hele sleurhut aan psychische en/of financiële problemen.
Ho ho ho, hebben wij geknikkerd samen? Met je dude...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude, mijn levensverhaal tot nu toe is méér dan genoeg. Wil er geen verdere shit bij hoor
Fietsers krijgen altijd pas heel laat groen, omdat er een marge is in gebouwd voor debiele automobilisten die door rood knallen. Als ik dan zie dat het kruispunt vrij is en er geen debielen aankomen steek ik ook alvast over terwijl het nog net geen groen is.quote:
O... dat was verkeerdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dan? he? wat nou? mot je?
Ik was al aan t leveluppen!quote:
En zit je nu erg in de schulden door Hosti?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:57 schreef Allures het volgende:
Ik ben gewoon naïef. Ik geloof ze als ze een mooiere versie van de werkelijkheid ophangen
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
En zit je nu erg in de schulden door Hosti?
oh is dat de smoes.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Fietsers krijgen altijd pas heel laat groen, omdat er een marge is in gebouwd voor debiele automobilisten die door rood knallen. Als ik dan zie dat het kruispunt vrij is en er geen debielen aankomen steek ik ook alvast over terwijl het nog net geen groen is.
Staan er stoplichten in de stad?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh is dat de smoes.
ik dacht dat fietsers in de grote stad gewoon kleurenblind waren
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Fietsers krijgen altijd pas heel laat groen, omdat er een marge is in gebouwd voor debiele automobilisten die door rood knallen. Als ik dan zie dat het kruispunt vrij is en er geen debielen aankomen steek ik ook alvast over terwijl het nog net geen groen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |