abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185777750
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Informateur, geen formateur. Maar het is voor de rol van beiden ook volstrekt irrelevant. Doorgaans komt een informateur wel bij een te verwachten bestuurspartij vandaan, maar dat hoeft niet per se. Het is vooral iemand die deskundig wordt geacht en partijen bij elkaar kan brengen.
Je hebt gelijk met dat eerste. Met dat laatste ook wel. Scheffer voldoet daar volgens mij ook wel aan. Lijkt me allemaal belangrijker dan of 'ie voor de #nexit is als het gaat om Noord-Holland.
pi_185777777
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hebt gelijk met dat eerste. Met dat laatste ook wel. Scheffer voldoet daar volgens mij ook wel aan. Lijkt me allemaal belangrijker dan of 'ie voor de #nexit is als het gaat om Noord-Holland.
De grap is vooral dat Baudet na dat gesprek dacht dat ie informateur zou worden maar dat de andere partij dat totaal anders ziet _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 23:25:02 #203
236264 crew  capricia
pi_185778032
Wikipedia gooit pagina over 'boreaal' vandaag op slot vanwege 'vandalisme' van aanhangers FvD die nazi-verwijzingen verwijderden.

https://www.volkskrant.nl(...)qbi6bFQnsG%3Famp%3D1
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_185778834
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:25 schreef capricia het volgende:
Wikipedia gooit pagina over 'boreaal' vandaag op slot vanwege 'vandalisme' van aanhangers FvD die nazi-verwijzingen verwijderden.

Wikipedia activisten :') Royal sadness.
pi_185779003
Ook fijn om te weten wat voor slag mensen de encyclopedie beheert:

quote:
Deze pagina in de krant

Ter info: deze pagina en de recente bewerkingsgeschiedenis ervan heeft de krant gehaald. Apdency (overleg) 21 mrt 2019 20:29 (CET)

Ehh... komkommertijd? JurriaanH (overleg) 21 mrt 2019 20:33 (CET)

Het toeval wil dat ik de in dat bericht genoemde beheerder ben. Dat geeft me natuurlijk een warm gevoel, maar belang heeft het geenszins. Wel van belang is dat de leider het woord gebruikt. Met vriendelijke groet, Magere Hein (overleg) 21 mrt 2019 21:36 (CET)

Ik zou toch willen vragen om voorzichtig te zijn met dit soort opmerkingen, ervan uitgaande dat ik het goed interpreteer. Zie ook de overlegpagina van Richard van vandaag. We hebben allemaal een mening, en geen van die meningen is hier relevant. JurriaanH (overleg) 21 mrt 2019 21:43 (CET)

Akkoord. Niet hetzelfde, maar wel in de buurt. Ik zal me van verder politiek commentaar onthouden. Magere Hein (overleg) 21 mrt 2019 21:48 (CET)

Magere Hein En dit is waarom af en toe zo kan genieten van Wikipedia. Voor de rest huil ik alleen maar. Ik vind dat we goed werk geleverd hebben vandaag. Dat mag ook 's gezegd worden. KajMetz (overleg) 21 mrt 2019 22:00 (CET)
Het woord 'leider' vormt hier een wiki-link naar de pagina over het begrip 'Führerprinzip'. Subtiel! Dat kan misschien morgen ook in de krant.

Ik kan me verder niet helemaal verplaatsen in de denkwereld van mensen (van beide zijden) die op leven en dood strijden om een Wikipedia-lemma. Die denken echt dat ze op het scherp van de snede zitten in de informatievoorziening richting de mensen. Die zitten echt de hele dag achter de computer om er voor te zorgen dat iedereen die 'boreaal' opzoekt zal ontdekken dat Thierry een grote boze faksist is, of juist niet. Je kunt ook gewoon op Fok posten.
pi_185779066
Ik weet wel dat die pagina gisteravond na de speech uit één alinea bestond met daarin een verwijzing naar Thierry :').
pi_185779077
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 00:15 schreef Vasilevski het volgende:
Ook fijn om te weten wat voor slag mensen de encyclopedie beheert:
[..]

Het woord 'leider' vormt hier een wiki-link naar de pagina over het begrip 'Führerprinzip'. Subtiel! Dat kan misschien morgen ook in de krant.

Ik kan me verder niet helemaal verplaatsen in de denkwereld van mensen (van beide zijden) die op leven en dood strijden om een Wikipedia-lemma. Die denken echt dat ze op het scherp van de snede zitten in de informatievoorziening richting de mensen. Die zitten echt de hele dag achter de computer om er voor te zorgen dat iedereen die 'boreaal' opzoekt zal ontdekken dat Thierry een grote boze faksist is, of juist niet. Je kunt ook gewoon op Fok posten.
Wikipedia wordt wel goed gelezen.
pi_185779153
quote:
Maar op klimaat drijven de twee bloedgroepen uiteen. FvD-stemmers zijn mordicus tegen. Driekwart vindt dat Nederland niet voorop moet lopen in het klimaatbeleid. PVV-stemmers zijn minder stellig. Ja, de helft van de PVV-stemmers is dezelfde mening toegedaan. Maar ruim een kwart vindt wel dat Nederlanders voorop moeten lopen, een mening die slechts een op de tien FvD’ers delen. Wel willen ongeveer twee op de drie stemmers op beide partijen er zeker niet voor betalen. Ter vergelijking: voor GroenLinks en D66 zijn de verhoudingen omgedraaid: daar willen twee op de drie wel bijdragen.

FvD is duidelijk issue owner klimaatscepsis”, zegt Harteveld, die opmerkt dat hierin een verklaring voor FvD-winst kan liggen: „Het is een bekende politicologische wet dat partijen winnen als verkiezingen over ‘hun’ thema gaan, net als GroenLinks.”
https://www.nrc.nl/nieuws(...)atscepticus-a3954192
pi_185779270
FvD Campagnemedewerker verziekt feestje Klaver GENOT

[youtube[/youtube]

_O- _O- _O- _O-
pi_185779485
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 00:39 schreef Poepz0r het volgende:

[youtube[/youtube]

_O- _O- _O- _O-
Op een FvD-parodie zat ik al te wachten.

Nu nog van de verkiezingen zelf en de overwinning :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 22 maart 2019 @ 01:25:32 #212
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185779633
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:25 schreef capricia het volgende:

9 maart 2018 - aanmaken pagina als afsplitsing van https://nl.wikipedia.org/wiki/Boreaal en 5 edits.
17 juni 2018 - 1 edit
21 maart 2019 - 41 (oid) edits :')
  vrijdag 22 maart 2019 @ 06:53:19 #213
168739 Red_85
'echt wel'
pi_185780452
quote:

[youtube[/youtube]

_O- _O- _O- _O-
:')
Op zich nog niet eens zo raar he, die gedachte.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 22 maart 2019 @ 07:40:30 #214
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_185780667
Trump heeft ook gewonnen door negatieve berichtgeving MSM.

Ik had gedacht dat Jinek / Pauw en DWDD ervan geleerd hebben. Bij opkomst van Baudet.

MSM heeft het monster Baudet gemaakt. En dan zitten huilen dat hij gewonnen heeft.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 10:00:47 #215
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_185782319
Tunahan al iets laten horen?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 maart 2019 @ 10:32:14 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185782805
quote:

[youtube[/youtube]

_O- _O- _O- _O-
Hoe vaak ik het ook zie, in welke vorm dan ook, hij blijft geweldig _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 maart 2019 @ 11:00:45 #217
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_185783252
Ik zei nog tegen mijn vriendin, die opkomst is echt niet toevallig wanneer Klaver in beeld komt, daar hebben ze bewust op gewacht. Heerlijke actie waaruit wederom blijkt, dat het slimme mensen zijn.
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 11:05:24 #218
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185783310
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 07:40 schreef KingRadler het volgende:
Trump heeft ook gewonnen door negatieve berichtgeving MSM.

Ik had gedacht dat Jinek / Pauw en DWDD ervan geleerd hebben. Bij opkomst van Baudet.

MSM heeft het monster Baudet gemaakt. En dan zitten huilen dat hij gewonnen heeft.
Is dat zo? Het is FvD dat uitnodigingen van diezelfde massamedia vooral heeft afgewezen. De kern van de FvD-campange lijkt me vooral te liggen in de aanwezigheid in het land en vooral ook online.(op het irritante af)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 22 maart 2019 @ 11:08:17 #219
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185783363
Waarom kloppen de uitslagen op nos.nl voor geen meter?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185783915
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:05 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Is dat zo? Het is FvD dat uitnodigingen van diezelfde massamedia vooral heeft afgewezen. De kern van de FvD-campange lijkt me vooral te liggen in de aanwezigheid in het land en vooral ook online.(op het irritante af)
Dat is deels zo. Als jij het continu over het gevaar Baudet hebt dan ga ik me er persoonlijk eens in verdiepen wat dat gevaar nou precies inhoudt, kom ik achter zijn standpunten schaar ik me achter een aantal van zijn standpunten en stem ik zelfs op hem uiteindelijk.

Ik denk dat als je mensen continu aanspreekt alsof het volslagen randdebielen zijn die geholpen moeten worden om hun mening te vormen dat doorgaans een averechts effect heeft.
pi_185783997
quote:
De mensen die echt waarde creëren krijgen dus geen flikker. Zo is het al tijden.
pi_185784051
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat de neuk heeft een nexit van doen met de provinciale staten in Noord-Holland?
Dat moet je aan D66 vragen, daar denkt men niet met FvD samen te kunnen werken omdat zij zelf 'pro Europa' zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, altijd dat gecalimero... doodvermoeiend. Reacties dat de kiesraad wel illegaal bezig zou zijn of, zoals je zegt, Sylvana Simons, of niet hopen op "D66-rechters"... het ligt altijd aan een ander en de hele wereld is zogenaamd tegen ze.
Feit is wel dat het ingezetencriterium niet altijd even consequent wordt toegepast.

quote:
Maar goed, verhuizen binnen een week moet geen probleem zijn. Vast een FVD'er die een adres kan regelen voor iemand op de lijst binnen die tijd. Het staan op meerdere lijsten lijkt me lastiger gecombineerd hier mee?
In principe kun je gewoon een kamer huren en je inschrijven. Je zult er wel feitelijk moeten wonen maar dat is een toestand die over langere termijn beoordeeld zou moeten worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185784132
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat moet je aan D66 vragen, daar denkt men niet met FvD samen te kunnen werken omdat zij zelf 'pro Europa' zijn.
Post D66 hier?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 maart 2019 @ 12:34:53 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185784843
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 01:02 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Op een FvD-parodie zat ik al te wachten.

Nu nog van de verkiezingen zelf en de overwinning :D

:@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185785052
quote:
DONDERDAG 21 MAART 2019, 20:26
DEEL DIT ARTIKEL:

DENK wil Job Cohen als tweede informateur naast Hans Wiegel

REGIO - Lijsttrekker Metin Çelik van DENK Zuid-Holland heeft donderdag voorgesteld om naast Hans Wiegel een tweede informateur aan te stellen: Job Cohen. Andere partijen lijken daar wel wat voor te voelen. Forum voor Democratie gaat erover nadenken en komt maandag met een reactie op het voorstel.
'Ik heb voorgesteld om een tweede informateur aan te wijzen, omdat de samenleving in Zuid-Holland verdeeld is. Daarom zou ik het een goed signaal vinden als er een tweede informateur bij komt die wat meer bij de linkerkant hoort, maar wel een breed draagvlak heeft in de samenleving. De persoon die ik daarom heb voorgedragen is Cohen', aldus Çelik na afloop van de bijeenkomst van alle partijen in het Provinciehuis van Zuid-Holland.

Forum voor Democratie had zelf eerder op de dag al Wiegel gevraagd als informateur, die is bereid om de taak op zich te nemen. Çeliks zegt dat zijn idee niet voorkomt niet uit wantrouwen jegens Wiegel. Hij vindt het - gezien het feit dat ook GroenLinks een forse overwinning heeft geboekt - belangrijk dat er balans is in de onderhandelingen over een nieuw provinciebestuur. Informateurs worden uiteindelijk door de commissaris van de koning benoemd.
https://www.omroepwest.nl(...)ur-naast-Hans-Wiegel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')