Seaux des juxquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn moeder leerde mij altijd dat je beter niks kan zeggen als je niks positiefs over iemand kan zeggen. Daar ga ik mij dan op beroepen
Deze meid heeft behoorlijke jetsers maar dat zal op latere leeftijd wel vervelend worden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal doen tegen elkaar als in: Niet elkaar treiteren, beledigen, persoonlijk aanvallen.
Plagen ok, treiteren nee.
Beschaafd taalgebruik bezigen, dus geen kanker/kk/kki, tering, typhus, mongool.
De boodschap komt prima over als je zegt dat het snikheet is ipv kki heet.
Is dat nou zo moeilijk?
En quotes terughalen van twee jaar terug begint me ook de keel uit te hangen.
Ik zie echter niet dat iedereen zich hier aan kan houden nog.
Ik zie dit als een positiefs iets ondanks dat je het op verschillende manieren kan interpreteren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat wel
[..]
valt niks aan te verbeteren
maar vrouwen zijn nutteloze stukjes vlees als ze ouder worden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze meid heeft behoorlijke jetsers maar dat zal op latere leeftijd wel vervelend worden.
Lekker gesproken weer Thierry.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar vrouwen zijn nutteloze stukjes vlees als ze ouder worden.
Ook als ze jong zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar vrouwen zijn nutteloze stukjes vlees als ze ouder worden.
13quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien hervind je nu ook weer de zin van het leven nu fvd 12 zetels heeft
Hoofdletters is SCHREEUWENquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schreeuwen? Hoor jij wat als je op fok zit? Behalve het geluid van het succes van fvd
dus iedereen schreeuwt de eerste letter van een zin?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoofdletters is SCHREEUWEN
Ik voel mij aan de enkels onderuit getrapt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien hervind je nu ook weer de zin van het leven nu fvd 12 zetels heeft
Neen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus iedereen schreeuwt de eerste letter van een zin?
Ik DENK het nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opzeker dat jij op Denk hebt gestemd.
Leuk om te zien dat je de act toch wat hebt aangepast en FIFA gewijzigd hebt naar fvdquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schreeuwen? Hoor jij wat als je op fok zit? Behalve het geluid van het succes van fvd
VERDOMME HERMANNquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DAN SLAAT JE POST TOCH NERGENS OP
van de ene nutteloze afkorting naar de anderequote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je de act toch wat hebt aangepast en FIFA gewijzigd hebt naar fvd
Snap ik. Er komt verbetering aan vriend. Iedereen voelt zich zo na jarenlang naar Rutten te hebben gekeken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voel mij aan de enkels onderuit getrapt.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap ik. Er komt verbetering aan vriend. Iedereen voelt zich zo na jarenlang naar Rutten te hebben gekeken.
FvD is niet nutteloos makkerquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van de ene nutteloze afkorting naar de andere
Fred Rutte en Mark Rutten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap ik. Er komt verbetering aan vriend. Iedereen voelt zich zo na jarenlang naar Rutten te hebben gekeken.
Ik heb verschillende acts. De 1 is tijdelijk, zoals bijvoorbeeld mijn verjaardag, maandagen en nu fvd. Andere zijn in principe year round zoals Fifa, mijn vriendin of DBS. Zo blijf ik innovatief en daarmee onderscheid ik mij van veel andere fok gebruikers die vaak in hun acts blijven hangen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je de act toch wat hebt aangepast en FIFA gewijzigd hebt naar fvd
je acts zijn pure kankerquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb verschillende acts. De 1 is tijdelijk, zoals bijvoorbeeld mijn verjaardag, maandagen en nu fvd. Andere zijn in principe year round zoals Fifa, mijn vriendin of DBS. Zo blijf ik innovatief en daarmee onderscheid ik mij van veel andere fok gebruikers die vaak in hun acts blijven hangen.
Ik weet niet wie ik erger vindquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
FvD is niet nutteloos makker
[..]
Fred Rutte en Mark Rutten.
Juist jij als Utrechter zou blij moeten zijn met deze rechtse ommekeer na de gebeurtenis van afgelopen maandagquote:
Goed om hier even inzicht in te krijgen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb verschillende acts. De 1 is tijdelijk, zoals bijvoorbeeld mijn verjaardag, maandagen en nu fvd. Andere zijn in principe year round zoals Fifa, mijn vriendin of DBS. Zo blijf ik innovatief en daarmee onderscheid ik mij van veel andere fok gebruikers die vaak in hun acts blijven hangen.
Mooi gesproken vriend. Daarom ben ik blij dat je account niet door de shredder is gehaald na gisterquote:
Een domme kortzichtige opmerking en ik ben tevreden dat in Utrecht FvD niet de grootste is geworden en daar nog wel mensen met enig fatsoen in hun donder rondlopen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Juist jij als Utrechter zou blij moeten zijn met deze rechtse ommekeer na de gebeurtenis van afgelopen maandag
Ken ze beiden niet. Ken wel Fred Rutten en Mark Rutte.quote:
Er zit wel altijd een vleugje waarheid aan verbonden. Om die manier blijven de acts wel geloofwaardig en kan ik het met passie en overtuiging uitvoeren. Ik kan nu bijvoorbeeld ook heel lang blijven doorgaan over het milieu en de welzijn van asielzoekers, maar dat boeit mij niks dus vind ik het ook niet leuk om daarover te blijven praten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed om hier even inzicht in te krijgen.
Trapte hij mooi in maat. Trots op jou.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken ze beiden niet. Ken wel Fred Rutten en Mark Rutte.
De ware aard van het linkse beestje...quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een domme kortzichtige opmerking en ik ben tevreden dat in Utrecht FvD niet de grootste is geworden en daar nog wel mensen met enig fatsoen in hun donder rondlopen.
Koekoekquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een domme kortzichtige opmerking en ik ben tevreden dat in Utrecht FvD niet de grootste is geworden en daar nog wel mensen met enig fatsoen in hun donder rondlopen.
Dat hoor je mij zeker niet zeggen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De ware aard van het linkse beestje...
Alles wat anders is, is niet beschaafd en heeft geen fatsoen
Gelukkig voor jou hoort Utrecht bij Nederland dus ook daar komt verbetering zodat jij en je kinderen weer veilig met de tram kunnen later. Nu nog niet aangezien we nu nog de effecten merken van links Nederlandquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee, je typt het tenslottequote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat hoor je mij zeker niet zeggen.
Welk vleugje waarheid hangt er aan de negativiteit omtrent de kut van je vriendin?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zit wel altijd een vleugje waarheid aan verbonden. Om die manier blijven de acts wel geloofwaardig en kan ik het met passie en overtuiging uitvoeren. Ik kan nu bijvoorbeeld ook heel lang blijven doorgaan over het milieu en de welzijn van asielzoekers, maar dat boeit mij niks dus vind ik het ook niet leuk om daarover te blijven praten.
Jammer dat hij hem niet mee kreeg alleen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Trapte hij mooi in maat. Trots op jou.
Jawel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat hoor je mij zeker niet zeggen.
Kinderen krijg ik nooit, dus dat is al afgedektquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou hoort Utrecht bij Nederland dus ook daar komt verbetering zodat jij en je kinderen weer veilig met de tram kunnen later. Nu nog niet aangezien we nu nog de effecten merken van links Nederland
Oef nou dan wil ik daar graag mijn excuses voor aanbieden. Het ging exclusief over FvD-stemmersquote:
Haha moet ik eerst weer eens iemand vinden die met mij wil neuken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik denk dat TARDIS. binnen 10 jaar minstens 2 kinderen heeft.
Ik heb het nooit echt specifiek over de kut van mijn vriendin gehad. Dat is gewoon een aanname geweest omdat ik sprak over de kut van vrouwen in het algemeen. Omdat jij mij dicht tot mijn hart ligt, haar hygiëne game is on point en mijn bevindingen zijn meer gebaseerd op gebeurtenissen vanuit het verleden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welk vleugje waarheid hangt er aan de negativiteit omtrent de kut van je vriendin?
Over kortzichtig gesproken. Omdat het gister goed ging gaat het altijd goed?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kinderen krijg ik nooit, dus dat is al afgedekt
En ik heb gisteren nog geheel veilig de tram op dit traject gepakt en ik was heel veilig
Is niet veel waard, die excuses. Althans voor mij persoonlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef nou dan wil ik daar graag mijn excuses voor aanbieden. Het ging exclusief over FvD-stemmers
Dat lukt sowieso wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha moet ik eerst weer eens iemand vinden die met mij wil neuken.
Klasse vriend. Zie het gewoon als een overwinning voor Nederland en niet als een nederlaag voor jou.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
Overigens ben ik geen zure verliezer. Ik heb nu mijn gal gespuwd, wellicht ten onrechte tegen de stemmer. Dat is niet democratisch van mij. Je wint wat en je verliest wat.
Ik hoop dat FvD er iets moois van maakt in ons landje en dat ik mijn ongelijk wat betreft Baudet en zijn partij zal inzien
ik heb verder nooit iets van Baudet gezien maar ik hoorde hem vanochtend op de radio even praten en ik vond hem een erg akelige stem hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
Overigens ben ik geen zure verliezer. Ik heb nu mijn gal gespuwd, wellicht ten onrechte tegen de stemmer. Dat is niet democratisch van mij. Je wint wat en je verliest wat.
Ik hoop dat FvD er iets moois van maakt in ons landje en dat ik mijn ongelijk wat betreft Baudet en zijn partij zal inzien
Ik reis al zo'n 20 jaar op dit traject en het is nog nooit fout gegaan behalve deze ene keer maandag. Statistisch gezien is het een ontzettend veilige route om te reizenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Over kortzichtig gesproken. Omdat het gister goed ging gaat het altijd goed?
Goed dat je dit even opheldert want ik heb haar ook hoog zitten en merk dat ik emotioneel word als je zo over haar praat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt specifiek over de kut van mijn vriendin gehad. Dat is gewoon een aanname geweest omdat ik sprak over de kut van vrouwen in het algemeen. Omdat jij mij dicht tot mijn hart ligt, haar hygiëne game is on point en mijn bevindingen zijn meer gebaseerd op gebeurtenissen vanuit het verleden.
Kijk, dit is een mooie postquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
Gelukkig kwam Jesse niet veel later eroverheen zodat het toch weer in een positief perspectief werd gezegdquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb verder nooit iets van Baudet gezien maar ik hoorde hem vanochtend op de radio even praten en ik vond hem een erg akelige stem hebben
Ik gun Nederland en alle Nederlanders altijd het allerbeste. Ik ben een bijzonder trotse Nederlander. Dus ik hoop echt op iets mooisquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk, dit is een mooie postwel jammer dat ik het in sarcasme lees.
Zin om jou in een nederlandse vlag te wikkelen en dan een gat te scheuren op geslachtshoogte en dan helemaal los te gaan met mijn erecte penis.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gun Nederland en alle Nederlanders altijd het allerbeste. Ik ben een bijzonder trotse Nederlander. Dus ik hoop echt op iets moois
Ik zou oranje tranen huilen van geluk mijn vriend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zin om jou in een nederlandse vlag te wikkelen en dan een gat te scheuren op geslachtshoogte en dan helemaal los te gaan met mijn erecte penis.
Ik hoop voor je dat de beslissing om links te stemmen je niet vroeg of laat achtervolgt. Dat gun ik niemandquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik reis al zo'n 20 jaar op dit traject en het is nog nooit fout gegaan behalve deze ene keer maandag. Statistisch gezien is het een ontzettend veilige route om te reizen
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou oranje tranen huilen van geluk mijn vriend.
Ik blijf altijd links stemmenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de beslissing om links te stemmen je niet vroeg of laat achtervolgt. Dat gun ik niemand
Fvd is nu aan de machtquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
niet lang geleden maakte 2NutZ alleen maar sneertjes tegen TARDIS. maar vandaag de dag homoerotische fantasieën
ik ben benieuwd wat er veranderd is
Ik zorg voor een balans. Ene periode zijn het sneertjes en een andere periode weer complimentjes. Zo raken jullie verward en kan ik makkelijker mensen beïnvloeden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
niet lang geleden maakte 2NutZ alleen maar sneertjes tegen TARDIS. maar vandaag de dag homoerotische fantasieën
jij hebt me sinds de eerste keer dat ik je zag al beïnvloedquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zorg voor een balans. Ene periode zijn het sneertjes en een andere periode weer complimentjes. Zo raken jullie verward en kan ik makkelijker mensen beïnvloeden.
Dat respecteer ik. Ik voel mij - tot in tegenstelling van links Nederland - niet de behoefte om jou weg te zetten als dom en infantiel alleen omdat je kiest voor een inferieure stroming die de ondergang van NL zou betekenen.quote:
Een invloed die op veel mannen heb. Ook irl, ik weet niet precies waarom dat is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
Ben heel benieuwd op wat voor manierquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt me sinds de eerste keer dat ik je zag al beïnvloed
Ik ben wel gevoelig voor slachtoffers, ja.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een invloed die op veel mannen heb. Ook irl, ik weet niet precies waarom dat is.
ik werd rond die tijd depressief, waarschijnlijk omdat ik nooit zo leuk en cool als jij kan wordenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd op wat voor manier
Dat is voor niemand mogelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werd rond die tijd depressief, waarschijnlijk omdat ik nooit zo leuk en cool als jij kan worden
Is wellicht onhandig uitgedrukt bij mij omdat ik er met mijn verstand niet bij kan waarom een welingelicht persoon dergelijke strapatsen met zijn stembiljet zou uithalen. Echter zou dat meer over mij dan over de ander kunnen zeggen dus we zullen zien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat respecteer ik. Ik voel mij - tot in tegenstelling van links Nederland - niet de behoefte om jou weg te zetten als dom en infantiel alleen omdat je kiest voor een inferieure stroming die de ondergang van NL zou betekenen.
Wat een onzin je bent dubbel de man die ik ben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werd rond die tijd depressief, waarschijnlijk omdat ik nooit zo leuk en cool als jij kan worden
Vriend ga naar de CoolCat en leef je uit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen qua formaat mijn droommanquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een onzin je bent dubbel de man die ik ben.
die is hier failliet vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend ga naar de CoolCat en leef je uit.
"Samenwerken *gniffel*" - Theo Hiddemaquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
FvD gaat toch niks klaarspelen omdat al die gevestigde mongooltjes ze toch weer gaan buitensluiten, denk ik met alles. Dus ja, dan kan je wel willen maar gaat er weinig lukken.
Kan me nog herinneren dat een van mijn buurjongetjes van 8 ofzo eens ruzie had met negertjes en toen aldoor 'poepkop!' naar ze schreeuwde op een afstandje en weer gauw weg fietstequote:
De potentie is er in elk geval. Gewoon goed op letten hoe ik doe.quote:
die had het leven al snel doorquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat een van mijn buurjongetjes van 8 ofzo eens ruzie had met negertjes en toen aldoor 'poepkop!' naar ze schreeuwde op een afstandje en weer gauw weg fietste![]()
Theo Hiddemaquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Samenwerken *gniffel*" - Theo Hiddema
"hahahahaha" - FvD'ers
Hier zie ik kinderen inderdaad wel voor aanquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat een van mijn buurjongetjes van 8 ofzo eens ruzie had met negertjes en toen aldoor 'poepkop!' naar ze schreeuwde op een afstandje en weer gauw weg fietste![]()
Ik hoop alleen niet dat God zo'n gezicht heeft.quote:
Is echt zoquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier zie ik kinderen inderdaad wel voor aan
Ja, denk alleen niet dat hij toen doorhad waar die mee bezig wasquote:
Een gunstige anekdote voor mijn humeur.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als ze maar werken. En, ja.... weinig moois in de politiek.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat God zo'n gezicht heeft.
Maar dat vind ik van wel van meer mensen over het hele politieke spectrum.
hij wist al wel dat een groep negers erg gevaarlijk kan zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, denk alleen niet dat hij toen doorhad waar die mee bezig was![]()
Doet mij goed, vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een gunstige anekdote voor mijn humeur.
Heb nog nooit individuelen gezien, alleen groepenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij wist al wel dat een groep negers erg gevaarlijk kan zijn
Uiteindelijk kennen we hier in Nederland alleen maar schijn democratie en krijgen we alsnog weer een coalitie van die linkse hondenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
FvD gaat toch niks klaarspelen omdat al die gevestigde mongooltjes ze toch weer gaan buitensluiten, denk ik met alles. Dus ja, dan kan je wel willen maar gaat er weinig lukken.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon jelly op de Baudinator dat hij zich welbespraakt en zelfverzekerd weet te profileren met een kaarsrechte haargrens op de kop toe.
Iedereen heeft een beetje Baudet in zich en daar hoef je je niet voor te schamenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon jelly op de Baudinator dat hij zich welbespraakt en zelfverzekerd weet te profileren met een kaarsrechte haargrens op de kop toe.
Zou mij vanaf mijn heupen laten amputeren als ik een beetje Baudet in mij had gehad.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedereen heeft een beetje Baudet in zich en daar hoef je je niet voor te schamen
Zij opereren ook alleen maar in groepen aangezien 10 vs 1 makkelijker is dan 1 vs 1.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb nog nooit individuelen gezien, alleen groepen
En links wil dus dat wij zouden opdraaien voor die kosten terwijl het je eigen keuze isquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou mij vanaf mijn heupen laten amputeren als ik een beetje Baudet in mij had gehad.
Ik denk dit oprecht.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk kennen we hier in Nederland alleen maar schijn democratie en krijgen we alsnog weer een coalitie van die linkse honden
Vast niet al het links.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
En links wil dus dat wij zouden opdraaien voor die kosten terwijl het je eigen keuze is
Prima rekensom.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zij opereren ook alleen maar in groepen aangezien 10 vs 1 makkelijker is dan 1 vs 1.
Ja.quote:
Nee, man.quote:
quote:
Gehandicaptenverkiezing*quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is er een gehandicapten verkiezing ergens dan?
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is er een gehandicapten verkiezing ergens dan?
Wat noem je mij een gehandicapte danquote:
Correcte spelling is iets universeels.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, wij zijn nu aan de macht. Kappen met die linkse illusies
Vertel het hemquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Correcte spelling is iets universeels.
Nja, denk je dat je een normale verkiezing zou winnen dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat noem je mij een gehandicapte dan
Echte vrienden kunnen alles tegen elkaar zeggen.quote:
Ik zie dat jij klaar bent met het trekken aan een dood paard.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Driepink en ik zijn vrienden. Wij zijn internetkennissen
Inderdaad. Vriend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echte vrienden kunnen alles tegen elkaar zeggen.
100% zeker wetenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nja, denk je dat je een normale verkiezing zou winnen dan?
Verloochent zo zijn principes om te regeren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ssen-te-sluiten.html
Nou boffen we weer met z'n allen zeg dat de heer Baudet hiertoe bereid is.
In potentie zouden wij de beste vrienden kunnen worden alleen dan moet je wel leren om fok en realiteit gescheiden te houden. Ik zie mezelf zomaar aanschuiven op een terrasje op een zwoele zondagmiddag om tezamen een drankje te nuttigen op 't Neude.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat jij klaar bent met het trekken aan een dood paard.
Ik hou FOK! en realiteit uitzonderlijk gescheidenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
In potentie zouden wij de beste vrienden kunnen worden alleen dan moet je wel leren om fok en realiteit gescheiden te houden. Ik zie mezelf zomaar aanschuiven op een terrasje op een zwoele zondagmiddag om tezamen een drankje te nuttigen op 't Neude.
Is alleen maar positief. Anders weet ik het wel weer dan krijg je net zoiets als pvv die de grootste partij zijn en alsnog worden buiten gesloten. Kan je wel rechts stemmen maar krijg je alsnog die linkse rakkers aan het roer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ssen-te-sluiten.html
Nou boffen we weer met z'n allen zeg dat de heer Baudet hiertoe bereid is.
We weten beiden dat dit niet zo is. Je zet zelfs kwaad bloed omtrent mijn persoontje door leugens de digitale ether in te slingeren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou FOK! en realiteit uitzonderlijk gescheiden
Dat van dat hij alleen je kruin zag?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
We weten beiden dat dit niet zo is. Je zet zelfs kwaad bloed omtrent mijn persoontje door leugens de digitale ether in te slingeren.
op nofap lees ik allemaal verhalen van mensen die een paar weken niet meer fappen en dan opeens een ontzettend geile vriendin krijgen, de energie van een duracel batterij krijgen en soms moeten huilen omdat ze zich zó gelukkig voelenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
Klaar met politieke praatjes.
Hey Kiid, vriend.
Dat is slechts de waarheid.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat van dat hij alleen je kruin zag?
Dat ik doelbewust heb zou hebben ontweken in de bioscoop. De realiteit ligt iets genuanceerderquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat van dat hij alleen je kruin zag?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat ik doelbewust heb zou hebben ontweken in de bioscoop. De realiteit ligt iets genuanceerder
Ik geloof tardis wel.quote:
Nee, niet echtquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op nofap lees ik allemaal verhalen van mensen die een paar weken niet meer fappen en dan opeens een ontzettend geile vriendin krijgen, de energie van een duracel batterij krijgen en soms moeten huilen omdat ze zich zó gelukkig voelen
ervaar jij ditzelfde?
Als de waarheid genuanceerder is hou ik FOK! en de realiteit toch juist heel gescheiden?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat ik doelbewust heb zou hebben ontweken in de bioscoop. De realiteit ligt iets genuanceerder
Nee want ik hou het nooit zolang vol.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op nofap lees ik allemaal verhalen van mensen die een paar weken niet meer fappen en dan opeens een ontzettend geile vriendin krijgen, de energie van een duracel batterij krijgen en soms moeten huilen omdat ze zich zó gelukkig voelen
ervaar jij ditzelfde?
Zo, wat haal je weer lekker uitquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vroeg het niet aan jou dus hou je gedeisd
ik ga het proberen want ik heb wel zin in een geile vriendin en een goeie jankpartij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee want ik hou het nooit zolang vol.
Idem mijn vreselijk goede vriend Hermans.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga het proberen want ik heb wel zin in een geile vriendin en een goeie jankpartij.
Is dit zo, @Kiid?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Die jankpartij komt sowieso wel als je een vriendin neemt
Kijk gewoon in de spiegel danquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga het proberen want ik heb wel zin in een geile vriendin en een goeie jankpartij.
ik zit in een akelig dilemma want ik zou graag een vriendin willen om gezellig mee te kletsen en seksuele handelingen mee te verrichten maar ik wil ook met rust gelaten worden en mijn eigen ding doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Die jankpartij komt sowieso wel als je een vriendin neemt
Neem een opblaaspopquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit in een akelig dilemma want ik zou graag een vriendin willen om gezellig mee te kletsen en seksuele handelingen mee te verrichten maar ik wil ook met rust gelaten worden en mijn eigen ding doen
Goed om te horenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen spiegels nodig, zie er altijd tiptop uit
ik wil de warmte van een vrouw voelen, ik wil dat ze me streelt tijdens het pompen, ik wil haar horen kreunenquote:
Dat dilemma heeft elke man.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit in een akelig dilemma want ik zou graag een vriendin willen om gezellig mee te kletsen en seksuele handelingen mee te verrichten maar ik wil ook met rust gelaten worden en mijn eigen ding doen
Ja hallo, wat een eisenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil de warmte van een vrouw voelen, ik wil dat ze me streelt tijdens het pompen, ik wil haar horen kreunen
Gezellig kletsen hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wellicht. Echter zou ik het wel waarderen als je minder energie zou steken om mij zwart te maken en meer energie om onze onderlinge band te sterkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als de waarheid genuanceerder is hou ik FOK! en de realiteit toch juist heel gescheiden?
ik moet gewoon op zoek naar een echte workaholic die 12 uur per dag werkt en als ze thuiskomt zin heeft om een partijtje te neuken en dan in het weekend tijd doorbrengen in die paar uurtjes die ze niet uitrustquote:
aardappel, aardappelquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vroeg het niet aan jou dus hou je gedeisd
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet gewoon op zoek naar een echte workaholic die 12 uur per dag werkt en als ze thuiskomt zin heeft om een partijtje te neuken en dan in het weekend tijd doorbrengen in die paar uurtjes die ze niet uitrust
oke leuk voor je manquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word echt schijt en schijtziek van die achterlijke posts van jullie achterlijke cult
Een workaholic die 12 uur werkt en dan nog wil neuken? weinig kans denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet gewoon op zoek naar een echte workaholic die 12 uur per dag werkt en als ze thuiskomt zin heeft om een partijtje te neuken en dan in het weekend tijd doorbrengen in die paar uurtjes die ze niet uitrust
je bent niks, je hebt geen vrienden of familieleden die van je houden dus ga je maar internetgebruikers lastigvallen met je nietszeggende simpele repetitieve kutpostsquote:
11 uur danquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een workaholic die 12 uur werkt en dan nog wil neuken? weinig kans denk ik
Je walgt toch ook van mij?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent niks, je hebt geen vrienden of familieleden die van je houden dus ga je maar internetgebruikers lastigvallen met je nietszeggende simpele repetitieve kutposts
ik walg van je echt waar
Ik vind het wel leuk hoor. Zorgt voor wat afwisseling en een zekere je ne sais quois binnen het forumquote:
10 en een halfuur wellicht maar 11 uur... no chance.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent niks, je hebt geen vrienden of familieleden die van je houden dus ga je maar internetgebruikers lastigvallen met je nietszeggende simpele repetitieve kutposts
ik walg van je echt waar
Doe dit maar niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor. Zorgt voor wat afwisseling en een zekere je ne sais quois binnen het forum
Vrouwen die willen blijven werken zijn wellicht zeldzamer dan CR7 krijgen in een pakjequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een workaholic die 12 uur werkt en dan nog wil neuken? weinig kans denk ik
Goed om te horen! @Goudenvis en ik zullen er mee door gaan met veel plezierquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor. Zorgt voor wat afwisseling en een zekere je ne sais quois binnen het forum
goudenvis had ik gisteren al laten caren, nu doe jij hetquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]![]()
denken dat ik niets hebik kom enkel heel soms in de SC omdat ik ook andere shit te doen heb.
Jij zit daarentegen alleeeeen maar in SC te praten een uitkering te trekken![]()
wie heeft hier nou geen leven en is niks![]()
@:Goudenvis
Hadden we maar een uitkering, hè vriend?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goudenvis had ik gisteren al laten caren, nu doe jij het
voel me weer helemaal in mijn nopjes
'caren' wat is dat nou weer voor taal?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wees eens wat meer open voor nieuwe mensen zodat de blauw/zwart verhouding gezonder wordtquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik walg van je echt waar
dan zou er geen limiet zijn aan carende mensen hier vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hadden we maar een uitkering, hè vriend?
schoffelen in het park als baan hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat voor pakje?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vrouwen die willen blijven werken zijn wellicht zeldzamer dan CR7 krijgen in een pakje
Was wel erg makkelijk. Niks aan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga voor kwaliteit en niet kwantiteitquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wees eens wat meer open voor nieuwe mensen zodat de blauw/zwart verhouding gezonder wordt
Ik fok juist het meest tijdens het werk en buiten mijn werk een stuk minderquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]![]()
denken dat ik niets hebik kom enkel heel soms in de SC omdat ik ook andere shit te doen heb.
Jij zit daarentegen alleeeeen maar in SC te praten een uitkering te trekken![]()
wie heeft hier nou geen leven en is niks![]()
@:Goudenvis
te merken jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga voor kwaliteit en niet kwantiteit
Dat is KLB-vakjargon.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:53 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
'caren' wat is dat nou weer voor taal?
der mann![]()
wat voor werk doe je danquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik fok juist het meest tijdens het werk en buiten mijn werk een stuk minder
als jij 10 achtereenvolgende posts plaatst zonder de emogif te gebruiken paypal ik je 20 euro.quote:
Enige punt van kritiek is dat jullie eerst met een hele squad waren en nu alleen een treurige duo van over is. Waar is de rest van jullie fanclub?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Goed om te horen! @:Goudenvis en ik zullen er mee door gaan met veel plezier
Lage standaard danquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga voor kwaliteit en niet kwantiteit
Gelukkigquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar dat is meer door je dikke lijf
Pfffff, zou beide ballen ervoor opgevenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verdien 1200 euro bruto hoor!quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan![]()
vast wel laagbetaald werk als je zo veel tijd over houdt om te fokken
1quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij 10 achtereenvolgende posts plaatst zonder de emogif te gebruiken paypal ik je 20 euro.
hier is de tweedequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij 10 achtereenvolgende posts plaatst zonder de emogif te gebruiken paypal ik je 20 euro.
Premium goldquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat voor pakje?
[..]
Was wel erg makkelijk. Niks aan.
de derde nu ook ready manquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja normaal ben jij de enige hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ben het niet gewend om hier nog echt carende mensen te zien
zelfs al een vierde post zonder mijn geliefdfe emoji !!quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Verfrissend hè?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ben het niet gewend om hier nog echt carende mensen te zien
boem door naar de vijfde alweerquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
De crux is juist dat je vaak bij laagbetaald werk niet de luxe hebt van een computer met ongelimiteerd internetquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan![]()
vast wel laagbetaald werk als je zo veel tijd over houdt om te fokken
Ik ken alleen de premium gold kiwi.quote:
en de zesde......quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zevende......quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee homootjequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
denken dat ik dat wil spreken![]()
dat spreken is wel echt in en in triest![]()
past wel bij jullie dus
Maar dan klopt mijn opmerking niet meer want ik kan mezelf hier ook zien posten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja normaal ben jij de enige haha
achtste...... alweer bijna tien maatjequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de negende, komt wel heel dichtbij die 20 euro zoquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou ik ook doen maatquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Er staat een man op mijn kantoordeur te kloppen, ik zie hem in mijn ooghoek door de glazen deur maar ik heb mijn koptelefoon op dus ik kan doen alsof ik hem niet hoor of zie
Meer een blast from the past. Net als de manier waarop die knaapjes spreken. Alsof ik weer in 2014 ben op FOK!quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Er staat een man op mijn kantoordeur te kloppen, ik zie hem in mijn ooghoek door de glazen deur maar ik heb mijn koptelefoon op dus ik kan doen alsof ik hem niet hoor of zie
en de tiende. hooppa kom maar door met je 20 euroquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
En dat dan gauw op fok vermelden. Held.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
wat is je paypalquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
en de tiende. hooppa kom maar door met je 20 euro
Niet meer 2011-2012?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meer een blast from the past. Net als de manier waarop die knaapjes spreken. Alsof ik weer in 2014 ben op FOK!
Je hebt het over meervoudquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dan klopt mijn opmerking niet meer want ik kan mezelf hier ook zien posten.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Hij kwam niet voor mijquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dat dan gauw op fok vermelden. Held.
Goeie waterdichte tactiekquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben niets anders gewend. Ik sta maar 1x per maand positiefquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, heb nooit in het rood gestaan
Kan ook, ben niet goed met jaartallen.quote:
Damnquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
B&J's voor 4 euro bij de jumbo broerquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:58 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ewa wel matige bonus deze week bij de appie man.
Moesten opeenvolgende posts zijn toch?quote:
Oké.quote:
deze manquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DamnHeel sick, je deed het gewoon.
Iemand op het internet vroeg of je iets wilde doen omdat hij je gedrag afkeurt en jij hebt hem zonder pardon even van het tegendeel bewezen. Lekker pik
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DamnHeel sick, je deed het gewoon.
Iemand op het internet vroeg of je iets wilde doen omdat hij je gedrag afkeurt en jij hebt hem zonder pardon even van het tegendeel bewezen. Lekker pik
laterrrrrquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:59 schreef Kiid het volgende:
Ik ga ff spelletje doen boys. Ben zo terug
Benieuwd waar dit heen gaatquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
niet een schaal met noten hebben
Geeft niksquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moesten opeenvolgende posts zijn toch?
[..]
Oké.
Doe even lief tegen Cachie. Dit verdient ze nietquote:
Ik ben het niet deze keer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wist niet dat TARDIS. vanavond moest werken.
Is dit ronde 2?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
was serieus van plan om 20 euro te paypallen maar hij geeft zijn paypal niet dus hij kan jeuk likken
komt binnenkortquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
was serieus van plan om 20 euro te paypallen maar hij geeft zijn paypal niet dus hij kan jeuk likken
Welkom!quote:
het aanbod verloopt als het bijna half 5 isquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:00 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
komt binnenkort
heb alleen cc en maestro dus moet nog ff pp aanmaken
Zie het maar als een teken van zwakte en onzekerheid.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe even lief tegen Cachie. Dit verdient ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |